Fábie.

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Líbí se vám nová Fabka?

Anketa končí za pon pro 29, 2014 17:48

Ano
6
55%
Ne
5
45%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Kdybych tohle napsal já, tak to bude braný jako provokace :-P

Výsledek ankety :lol:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

jestlipak víte co znamená u fabie vzadu na dveřích zkratka HTP ? HONEM TO PRODEJ, HNÁNO TŘEMI PÍSTY, HOVNO TO POJEDE, HROMADA TECHNICKÝCH PROBLÉMŮ , HORKO TĚŽKO POSKLÁDANÉ , jestli máte ještě někdo jinou variantu napište ji sem - díky....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirozv »

Hodně Trapnej Pohon, Hijó Ty Potvora :lol: :lol:
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu :lol:
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

MacGyver píše:HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu
¨

Proč srandu, dyť na ten obsah to má krouťák vcelku slušný, ne?......

Pro ostatní včera mě vcelku svižně předjela Fábie která jela dlouho za mnou a hle......vzadu 1,9 SDi.

K té Felicii 1,9D. Kamarád jí má a nemůže si jí vynachválit, spotřeba kolem pěti litrů, čehokoli. Je fakt že na Felicii je ten motor asi dost těžký, asi stejně jako benzínová 1,6. Filcka s VW motorem jde výborně poznat podle toho jak čapí na předek....:-)
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Cooper píše:
MacGyver píše:HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu
¨

Proč srandu, dyť na ten obsah to má krouťák vcelku slušný, ne?......

)
V rámci koncernu VW možná,ale konkurence má větší i u 4 válců
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Cooper píše:
MacGyver píše:HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu
¨

Proč srandu, dyť na ten obsah to má krouťák vcelku slušný, ne?......

Pro ostatní včera mě vcelku svižně předjela Fábie která jela dlouho za mnou a hle......vzadu 1,9 SDi.

K té Felicii 1,9D. Kamarád jí má a nemůže si jí vynachválit, spotřeba kolem pěti litrů, čehokoli. Je fakt že na Felicii je ten motor asi dost těžký, asi stejně jako benzínová 1,6. Filcka s VW motorem jde výborně poznat podle toho jak čapí na předek....:-)
Ono dost majitelů TDI si dává štítek SDI pro odrazení zlodějů, ale nechci ti kazit radost :)

Jinak dneska zrovna předemnou na pumpě taxikář s feldou 1,9D bral kanistr benzínu a dva litříky hnedka otočil do nádrže, než začal čepovat naftu. Jo mrazy... :lol:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od veliz »

rosta píše:jestlipak víte co znamená u fabie vzadu na dveřích zkratka HTP ? HONEM TO PRODEJ, HNÁNO TŘEMI PÍSTY, HOVNO TO POJEDE, HROMADA TECHNICKÝCH PROBLÉMŮ , HORKO TĚŽKO POSKLÁDANÉ , jestli máte ještě někdo jinou variantu napište ji sem - díky....
Je zajímavé, že zrovna na Lada fóru si lidé dělají srandu z motoru 1,2HTP. Přitom neexistuje jediný důvod či parametr, kterým by tento motor výrazněji zaostával za svou konkurencí ve stejné cenové kategorii. Zacpanou Prahou projede jako nůž máslem, na okresní či státní silnici si při 90 jen ševelí a nakonec i do toho Chorvatska jsem v pohodě dojel. Dlouhodobý průměr 5,8l/100km (převážně Praha a okolí), Chorvatsko 6,2l/100km (dálnice+klima). Za 4 roky mi na autě neodešlo vůbec nic (ani žárovička). Tak co bych měl za ty peníze, proboha, chtít víc?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Strejda měl ve firmě taky Fabii HTP, dokonce tu "ostrou" verzi s červeným P. Dá se říct, že problémy zabraňující v jízdě se mu vyhýbaly. To, že to netopilo nebránilo v jízdě, to, že si auto při jízdě po dálnici z Prahy do Brna vzalo 25 litrů (cca 12,5l/100km) benzinu a ve městě se pod 8.5 litru na sto nedostal, to taky jízdě nebrání. Dvakrát po sobě porucha v dobíjení také přímo neznamená nutné odstavení. Že vše, co je v interiéru drnčí, skřípe, nebo cvaká je už jen detail. Volnoběžné otáčky s pohybovaly mezi 650-1200. Svítící kontrolka airbagů na klidu taky nepřidá. Řízení bych přirovnal k počítačové hře, protože i velmi lehký dotyk volantu vyvolal jeho otočení a následnou změnu směru. Toto auto bylo jediné, u kterého jsem celou cestu držel volant oběma rukama. Opravdu jsem se bál... Jindy jsme zas jeli na chatu - já svým autem a on taky. Brzdil mně v každém kopci (a to jsem jel s 12kou s LPG!). Toto auto mě opravdu nepřesvědčilo a bez možnosti ho okamžite prodat, bych ho (a to zcela upřímě) nechtěl ani zadarmo. Ale každý jest svého štěstí strůjcem. :wink:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirozv »

LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

mirozv píše:Jeden článoček: http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
To jsou známé věci. Ti, kteří dělají na servisech, moc dobře vědí, jaký zázrak v podobě HTP zákazník získává.

Já bych to nechtěl, ani kdyby mi za to platili.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12127
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Já v podstatě musim souhlasit s Velizem. Mě to příde, že si tady, na LADAfóru, prostě musíme vytvořit auru, že jsou eště i horší auta. :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Škoda, že to odnesla zrovna Škoda. Zhruba před 14 dni jsem byl ve fabrice v MB a tam měli tudlecty motory rozřezaný aby bylo vidět pěkně dovnitř. Překvapilo mě, jak je to celkem malý, hlavně ty ojničky :) . Taky chlapík povídal něco o tom, že už snad během vývoje byli nějaké výhrady proti tomuto motoru, prý kvůli spotřebě a emisím. To prej teď všechno vyřeší novým motorem TSI.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Už se tu zase řeší HTP? :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od veliz »

mirozv píše:Jeden článoček: http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
Ten článeček samozřejmě znám stejně jako bývalého zaměstnance Škoda Auto pana Jandu. Jenže nikdo neřekl, u jakého % motorů k této závadě došlo. Aby mohla být nějaká závada označena jako konstrukční, muselo by k ní dojít u významného procenta motorů. Tato situace ale zřejmě nenastala. Ten motor se vyrábí 7 let a o podpalování ventilů jsem se poprvé dočetl až v roce 2010. Článek mě donutil prohlédnout svůj a několik dalších motorů endoskopem. O podpalování ventilů nemůže být ani řeči. Takže se spíše přikláním k názoru odborníků Škoda Auto, že se jedná o zanedbání údržby.
Marek píše: To jsou známé věci. Ti, kteří dělají na servisech, moc dobře vědí, jaký zázrak v podobě HTP zákazník získává.

Já bych to nechtěl, ani kdyby mi za to platili.
To tak obvykle bývá, že se v servisech objevují porouchaná auta. Stejně tak se tam objevují diesely s vadnými startéry, dvojhmotovými setrvačníky, váhami vzduchu, turbodmychadly, DPF, vstřikovacími soustavami, přetrženými řemeny atd. Stejně tak bohužel na silnici potkávám hrozivě kouřící a páchnoucí diesely včetně nových aut. Cenový rozdíl nejlevnější benzinové fabie a nejlevnější naftové je v současné době 115000,-, rozdíl ve spotřebě je 1,5l/100km, nafta je u nás o 0,40 Kč levnější. V praxi bych s dieselem jezdil o 0,40 až 0,50 Kč na km levněji, takže by se těch 115000,- srovnalo za 250000km. Tak dlouho to auto rozhodně mít nebudu. Jestliže Marek říká, že by nechtěl HTP, ani kdyby mu platili, já bych zase nechtěl platit těch 115000,- a riskovat, že se mi nikdy nevrátí. Podle mého názoru není v současné době nákup dieselu otázkou šetření. Kdo chce skutečně šetřit, koupí si třeba Thalii za 150000,-. TDi si lidé kupují spíše z důvodu prestiže, fandovství a lepší dynamiky, jejíž legální využití je ale přinejměnším sporné.
Marťas píše:... že si auto při jízdě po dálnici z Prahy do Brna vzalo 25 litrů (cca 12,5l/100km) benzinu
Nechci se tvého strejdy dotknout, ale jako řidič se rozhodně nemá čím chlubit. Pak se ani nelze divit stavu auta. Do Brna jezdím běžně se spotřebou do 6l/100km, poruchovost jsem popsal výše. Nechci tady agitovat za Škoda Auto (ikdyž bez ní by životní úroveň většiny Čechů byla o dost horší), dokonce si i uvědomuji, že 1,2HTP není zrovna klenot pod kapotou. Jen reaguji na ideologicky podbarvené, přehnaně kritické názory. Srovnání 1200 žigula s fabií beru po všech stránkách spíše jako žert, a to i přesto, že na žigula vzpomínám rád a rád bych si ho ještě někdy pořídil jako veterána.
MacGyver píše:Taky chlapík povídal něco o tom, že už snad během vývoje byli nějaké výhrady proti tomuto motoru, prý kvůli spotřebě a emisím. To prej teď všechno vyřeší novým motorem TSI.
Motor 1,2HTP plní úlohu tzv. základní motorizace, tedy pro méně náročné a ekonomicky smýšlející motoristy. Podle toho je potřeba k tomuto motoru přistupovat. Motor 1,2TSI je někde jinde, ikdyž v rámci akce je v současné době cenový rozdíl mezi červeným HTP a černým TSI pouze 15000,-. TSI není náhrada za HTP, nýbrž za benzinové 1,4i, které pohřbily emise. 1,2HTP i 1,2TSI splňují nejnovější Euro5.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“