Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak ano, přece jenom než 810 je lepší asi všechno, ale...vodis píše:Malinko bych se reginy zastal, z hlediska obsluhy je to nebe a dudy oproti 810, komfort ovládání je docela někde jinde (výrazně vyšší výkon motoru, spolehlivější převodovka,ARR, přepínání hory-rovina, u dvouvozovky možnost celé brzdit přídavnou, pro cestující informační system...). Samozřejmě jsou i mínusy (větší složitost-poruchovost, vyšší náročnost na údržbu...) Nic neni jen černý, nebo bílý.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
No a kdybyste měli možnost se svézt, tak to je jako z trabantu do žigula.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Jistě, je to viděno z druhé strany. Ovšem to mne jako cestujícího nemusí zajímat. Mne zajímá především to, že na živení Českých drah se, stejně jako všichni ostatní, podílím svými daněmi a jako platící cestující si mám užívat Regionov?
O nějaké kultuře cestování se dá hovořit tak na fotce, nebo maximálně dokud to stojí, jak se to rozjede je kouzlo pryč.
K tomu si člověk uvědomí, že i na tomto se prostřednictvím daní finančně podílel. Tyto peníze se jistě daly využít mnohem smysluplněji.
Jinak tedy rozepíši se o svých poznatcích z dnešního cestování veřejnou dopravou. Zahrnu do toho jak busy tak vlaky.
Upozorním, že to vše po druhém dni bez sněžení.
Začněmě u těch busů. Kde jsou ti cestující co tak naříkali na zimu v Ikarusech? Mohli se dnes se mnou povozit v našich linkových autobusech věhlasné značky Mercedes.
Hrůza ! Ráno z noční směny a teď večer z hospody mě vezl stejný bus a stejný řidič, patrně slušný otužilec, neb byl pouze ve svetru.
Zlaté časy Ikarusů a Karos, kdy býval běžný jev zarosená okna. Mercedes svým vytápěním není ani schopný udržet vodu na oknech v kapalném skupenství a děda mráz s babičkou jinovatkou ukazují na oknech svojí sílu.
Bundu kterou jsem si při čekání v nádražní hale rozepnul jsem si po usednutí do autobusu rychle zapnul.
Řidič, který mě jiným vozem stejné značky vezl odpoledne do Lovosic již tak otužilý nebyl, neb se za volantem choulil v zimní bundě.
A teď přejdu k drahám. Cesta z Lovosic do Roudnice n.L. Vlak měl zpoždění 21 minut, i když Pragotron se nám snažil namluvit, že 10. Uvnitř vozu teplota celkem snesitelná, dokonce i jemné zpestření jízdy v podobě pana průvodčího bez píšťalky, pískajícího odjezdy běžně "hubou".
Z oken nádražky jsem zpozoroval, že sice se zpožděním 25 minut, ale přece, dorazil do Roudnice z Prahy Žabotlam (již dlouho jsem tu tento stroj neviděl, že by Elfíkům zima nevoněla?)
Ovšem zpáteční cesta rychlíkem R780 Střekov stála za to, zpoždění 20 minut, tudíž do vlaku po celou cestu nastupovali i cestující co měli v plánu jet osobákem. Vlak tedy výrazně přeplněn, do kupéček jsem se tudíž ani nehnal. Zůstal jsem v uličce a nevycházel z údivu....... dveře patrně netěsnily, i když ani tak by se něco takového nemohlo stát, vlak snad jel nějaký úsek s otevřenými dveřmi..... nevím ale v uličce byla navátá závěj sněhu jako hrom. Teplota v uličce byla taková, že i zářivky zde svítily jen velice neochotně. Navíc , jak jsem zjistil při vystupování v Lovosicích, se mi na podrážkách bot vytvořila vrstva ledu.
Nu , když to tak shrnu, nepřestanu vychvalovat tepelnou a vlastně vůbec celkovou pohodu cestování v obstarožní Ladě.
O nějaké kultuře cestování se dá hovořit tak na fotce, nebo maximálně dokud to stojí, jak se to rozjede je kouzlo pryč.
K tomu si člověk uvědomí, že i na tomto se prostřednictvím daní finančně podílel. Tyto peníze se jistě daly využít mnohem smysluplněji.
Jinak tedy rozepíši se o svých poznatcích z dnešního cestování veřejnou dopravou. Zahrnu do toho jak busy tak vlaky.
Upozorním, že to vše po druhém dni bez sněžení.
Začněmě u těch busů. Kde jsou ti cestující co tak naříkali na zimu v Ikarusech? Mohli se dnes se mnou povozit v našich linkových autobusech věhlasné značky Mercedes.
Hrůza ! Ráno z noční směny a teď večer z hospody mě vezl stejný bus a stejný řidič, patrně slušný otužilec, neb byl pouze ve svetru.
Zlaté časy Ikarusů a Karos, kdy býval běžný jev zarosená okna. Mercedes svým vytápěním není ani schopný udržet vodu na oknech v kapalném skupenství a děda mráz s babičkou jinovatkou ukazují na oknech svojí sílu.
Bundu kterou jsem si při čekání v nádražní hale rozepnul jsem si po usednutí do autobusu rychle zapnul.
Řidič, který mě jiným vozem stejné značky vezl odpoledne do Lovosic již tak otužilý nebyl, neb se za volantem choulil v zimní bundě.
A teď přejdu k drahám. Cesta z Lovosic do Roudnice n.L. Vlak měl zpoždění 21 minut, i když Pragotron se nám snažil namluvit, že 10. Uvnitř vozu teplota celkem snesitelná, dokonce i jemné zpestření jízdy v podobě pana průvodčího bez píšťalky, pískajícího odjezdy běžně "hubou".
Z oken nádražky jsem zpozoroval, že sice se zpožděním 25 minut, ale přece, dorazil do Roudnice z Prahy Žabotlam (již dlouho jsem tu tento stroj neviděl, že by Elfíkům zima nevoněla?)
Ovšem zpáteční cesta rychlíkem R780 Střekov stála za to, zpoždění 20 minut, tudíž do vlaku po celou cestu nastupovali i cestující co měli v plánu jet osobákem. Vlak tedy výrazně přeplněn, do kupéček jsem se tudíž ani nehnal. Zůstal jsem v uličce a nevycházel z údivu....... dveře patrně netěsnily, i když ani tak by se něco takového nemohlo stát, vlak snad jel nějaký úsek s otevřenými dveřmi..... nevím ale v uličce byla navátá závěj sněhu jako hrom. Teplota v uličce byla taková, že i zářivky zde svítily jen velice neochotně. Navíc , jak jsem zjistil při vystupování v Lovosicích, se mi na podrážkách bot vytvořila vrstva ledu.
Nu , když to tak shrnu, nepřestanu vychvalovat tepelnou a vlastně vůbec celkovou pohodu cestování v obstarožní Ladě.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak že, K-L i přes veškeré peripetie dorazil do Lovosic relativně včas.
Cíle dnešního železničního výletu jsme dosáhli, dorazili jsem i zpět.
Více se snad ani rozepisovat nebudu. Hurikán udělal velikou chybu, že nejel, jistě by měl zážitek na celý život. Ani neví o co přišel
Zevrubnější vyprávění jistě dodá K-L, možná i nějakou drobnější fotodokumentaci.
Cíle dnešního železničního výletu jsme dosáhli, dorazili jsem i zpět.
Více se snad ani rozepisovat nebudu. Hurikán udělal velikou chybu, že nejel, jistě by měl zážitek na celý život. Ani neví o co přišel
Zevrubnější vyprávění jistě dodá K-L, možná i nějakou drobnější fotodokumentaci.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
To si dokážu živě představit. Každopádně si počkám naMichal Pokorný píše:Hurikán udělal velikou chybu, že nejel, jistě by měl zážitek na celý život. Ani neví o co přišel
Doufám, že jste si to oba náležitě užili a osobní oběť se tak vyplatila.Michal Pokorný píše:Zevrubnější vyprávění jistě dodá K-L, možná i nějakou drobnější fotodokumentaci.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nedokážeš, udělal jsi velikou chybu, že jsi nejel a přišel tak o některé doufám neopakovatelné zážitky v podání ČD a.s. . Možná se časem rozepíšu, snad se mi to nevyčoudí z hlavy.Hurikán píše:To si dokážu živě představit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Pravda, panáček si užíval i cestou z BrnaKoko Loko píše:neopakovatelné zážitky v podání ČD a.s.
heh , to by bylo tvoje zbožné přání, ale myslím, že se to nestaneKoko Loko píše:snad se mi to nevyčoudí z hlavy.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tady je pěknej přehled aktuálních železničních průšvihů. Pracovnící tratě 171 od Berouna k Praze jistě prožívají zlej sen, neb to, jak se jim to tam kupí, je vskutku věc nevídaná
http://www.zelpage.cz/zpravy/7955
Zrovna včera příbuzenstvo jednou za čas vyrazilo vlakem, ráno chytli nefunkční elektriku a výhybky nebo co, při cestě domů to zase nejlo přes Beroun kvůli sraženýmu člověku a výpadku elektriky, což ovlivnilo ZZ.... No, taky jistě nezapomenou
http://www.zelpage.cz/zpravy/7955
Zrovna včera příbuzenstvo jednou za čas vyrazilo vlakem, ráno chytli nefunkční elektriku a výhybky nebo co, při cestě domů to zase nejlo přes Beroun kvůli sraženýmu člověku a výpadku elektriky, což ovlivnilo ZZ.... No, taky jistě nezapomenou
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Část první, cesta do Lovosic
Lidským utrpením by jsi si chtěl nedělní dopoledne zpříjemnit, že? Budiž tedy.Hurikán píše:Nenapínejte už a informujte!
Tedy jak jsem se zůčastnil akce S Mikulášem do hor a taky zpátky.
Na mikulášský vlak vyjíždějící z Lovosic 8:10 bylo třeba se nějak dostat. Neprozřetelně jsem nevyužil nabídky ubytování v předvečer konání akce v Severočeském kraji a zvolil noční cestování z jihomoravské metropole. Vybrán byl R470 Amicus do Prahy a navazující R770 do Lovosic. Z panelákové nory jsem vyrazil 1:45 SEČ, podrobil se jízdě noční linkou 91 plné alkoholem naložených okurčiček a v mrazivé atmosféře brněnského hlavního nádraží vyhlížel rychlík od Břeclavi. Ten skutečně dojel ve stanovený čas, ovšem jeho řazení poněkud neodpovídalo propagandě dopravce, tedy ČD. Místo osmi vagonků měla souprava vozy čtyři. První tři vozy (dva sedící a jeden lůžkový) byly poněkud potemnělé, byly to tuším vozy Říšských drah. Za nimi se choulil postarší vůz ČD (bolševik), toť vše. Vymrzlí cestující vzali vlak útokem. Po vniknutí do vozů se zjevilo mrazivé inferno. Zasněžená hlava vozu, sníh pokračující do uličky, dále uličkou k další hlavě či zadku, co se komu líbí více , byla tam zima. Vnikli jsme tedy do dalšího vozu, který vypadal úplně stejně, jakési děvče prohlásilo cosi o polárním expresu. V ten moment nás vyladil průvodči se slovy, že tyto vozy nejsou určené k cestování neb mají nějakou závadu, s jeho slovy se dalo jen souhlasit. Jen nechápu proč vozy neoznačili již v Břeclavi a při příjezdu vlaku nebyli cestující ihned informováni. Kdyby se jim tam někdo na kluzké podlaze natáhnul ... . Ujistil nás že budou přišibovány další vhodnější vozy. Vzali jsme tedy útokem bolševika, byl vytopen ovšem poněkud obsazen, někteří cestující zjevně pod vlivem návykových látek nebudili dojem příjemných společníků tak jsme se vydali na mráz vyhlížet ty další vozy. Křepčili jsme tam nějakých 25 minut načež k nám dosmejkali pár vozů vzor bolševik co ukradli z R471 co přijel od Prahy. Vozy logicky neprošly žádnou očistou, nebyl čas. Všude bordel, různé odpadky, láhve atd. První vůz nás tedy neuspokojil, pronikli jsme do druhého, kde nás udeřil do nosánků podivný pach ... třetí kupé bylo totálně zablito, celá podlaha, včetně stolečků a části sedaček, mno mňamka. Cestující něžného pohlaví jímala hrůza a nepokrytě projevovali odpor. Vlivem výkonného topení tak byl zamořen celý vůz načež byl vzat útokem vůz třetí. Již jsme neměli tak náročné požadavky na kulturu cestování a vůz byl tedy obsazen. Já si dokonce vyhlédl kupé bez odpadků s funkčním ovládání topení a prázdným košem. Byl to postarší lehátkový vůz, pravděpodobně ten co jsem s ním jel v roce 1983 s mamkou a sourozenci do Rumunska k moři na rekreaci od ROH, až mi slzička ukápla když se mi z paměti nořily vzpomínky . Vlak, který měl odjíždět ve 2:59 vyrazil po půl čtvrté s nějakými 30 minutami spoždění. Cesta probíhala poklidně, z počátku jsem seděl u okénka po směru jízdy, ovšem po chvilce klimbání kdy vlak za Maloměřicemi nabral rychlost mne do kupé pronikající sníh probudil a já migroval na protější sicnu, kde jsem v bezpečné zdálenosti od okna zaujal horizontální polohu a až do Chocně neklidně podřimoval. Pak mi tam zákeřný průvodčí nacpal vlakový personál cestující za prací se slovy zde je VIP . Spoždění 30 minut si vlak i přes další zdržení v Kolíně podržel a já tak stihnul R770 z Prahy co kupodivu odjížděl zpožděn jen o dvě minuty. Tento rychlík s vozy vzor bolševik, koneckonců jak jinak sice nebyl kdovíjak přehnaně vytopen, ale při ponechání bundy a čepice neurazil, byl relativní čistý a kolem oken moc netáhlo, což je základ. Zajímavostí je, že nebyl zaregistrován najbrt, že by se štětečkově generálkované vozy kazily? Jen za zmínku stojí tradičně zasněžená čela vnitřku vozů, ale když se to děje u německých vlaků, tak proč ne u našich. Po rozjetí vlaku se začaly od povozku vagonu ozývat rytmické rány jako na kovadlině, působivé byly zejména v tunelech, slyšet to muselo být na kilometry, ale vlakový personál nejevil známky rozrušení tak to bylo asi v pořádku. Během cesty jsem byl informován, že Mikulášký vlak se již připravuje a že se mu kouří z komínků , měli jsme jen nějakých deset minut rany, takže jsem Mikuláše s rezervou stihl, koneckonců ani jemu se nepodařilo odjet na čas. Vystoupil jsem tedy v Lovosicích a pln nadějného očekávání netušil, že se schyluje k dalšímu traumatu .
Nevím teda jak moc kalamitní situace ovlivnila vozové hospodářství, ale to co dráhy předvedly s tím nočním rychlíkem ... asi nejsou rezervy nebo já nevím, ale takhle si klientelu neudrží a určitě nerozšíří. Osobně za cestování vlakem neplatím neb požívám benefitu co není bratru Kalouskovi po chuti, ale kdybych platit měl, tak se na to můžu vykašlat. Každopádně úklidové čety které musí pucovat vlaky mají můj obdiv, osobně než ten zablitý vlak čistit, bych jej raději poslal do hutí.
Co ale opravdu nechápu, proč je problém řádně a včas cestující informovat. Místo aby pouštěli nahrávku "nastupujte do vlaku ..." když ani není do čeho, zakdákali do rozhlasu, běžte se schovat do čekárny, soupravu nenažďucháme ne dříve než za 15 minut. Nebo tam poslat člověka, který čekající lidi na nástupišti obejde a řekne jim jak se věci mají. Jenže když všechny "nadbytečné" lidi vyházeli ... .
Pár obrázků na závěr, mrazící vozy a poblitý jsem ovšem nefotil.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne ned pro 05, 2010 15:34, celkem upraveno 6 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Laďuša: Tak proto se ráno kolem pátý zadrhly v Radotíně tři nákladní vlaky do Berouna z Lovosic, Nymburka a Libně. Ještě že jsem už šel domů, v noci jsme docela jezdili.
Ta sražená osoba byla od traťovky, bylo to zhruba v úrovni St. 1. Takže pak jezdila veškerá osobní doprava z Berouna na Zdice přes nákladní nádraží. Přitom se znova zadařilo a jeden rychlík projel návěst stůj, takže další komplikace.
Ta sražená osoba byla od traťovky, bylo to zhruba v úrovni St. 1. Takže pak jezdila veškerá osobní doprava z Berouna na Zdice přes nákladní nádraží. Přitom se znova zadařilo a jeden rychlík projel návěst stůj, takže další komplikace.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Čo je to najbrt ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!