A já už nejsem zvědavej na Tvoje kecy ! Mě už to opravdu nebaví číst. Jestli se neumíš chovat ani tady na foru,tak sem prosím nepiš ! Nemůžu se už delší dobu zbavit toho dojmu, jak psal Laďuša, že cokoliv řekneš Ty tak s tím musíme souhlasit, když ne, jsme pitomci.
Ano souhlasím s tím, že jsi odborník na seřizování motorů na sraze, to bezesporu. Spokojenost zdejších majitelů krabic je nesporná. Ale snad proto nebudeš tady takhle dělat ze sebe pana Nejlepšího.
Nevím, ale poslední dobou se mě kvůli Tobě nechce jezdit ani na srazy. Radši bych si zašel na jedno se "starými dobrými známými" , než být na sraze s takovýmhle člověkem.
Plavec: Trochu Tě nechápu. Nerozumím tomu, co mi tu píšeš. A nevím, proč se na mě zlobíš. Na srazu jsem Tě nikdy neviděl, nikdy s Tebou nemluvil a nikdy ani Ty sám jsi mě neoslovil (ani já jsem Tě nevyhledával, takže jsi tam možná byl a já jsem to nezpozoroval), takže nechápu, proč bys kvůli mně nerad jezdil na srazy. To nepobírám. A proč tu na mě ječíš už vůbec nechápu. Nikdy jsem Ti neudělal nic zlého, ba právě naopak. Snažil jsem se Ti vyhovět a vyjít vstříc i ve chvíli, kdy se na Tebe celý svět vykašlal (mám na mysli opravu toho Tvého motoru). A za podmínek pro Tebe velmi výhodných, to nemůžeš popřít. Proč se tedy na mě zlobíš?
Veverka: To moje povídání o motorech TSi a LPG je jen pro doplnění věci. Rozhodně jsem Tě neměl v úmyslu urazit a ani si nejsem vědom, že bych to někde v textu udělal. O tom LPG jsem psal jen proto, že původní dotaz v prvním příspěvku byl Octavia II s motorem MPi v kombinaci s plynem - tak jsem jen uvedl, že bohužel TSI motory do plynu zatím nejdou. Nic víc tím myšleno nebylo.
A ano, MartasBrno to pochopil přesně, jak jsem to myslel. Pokud mi baterka je schopna točit 25 minut se ztuhlým naftovým motorem, je na tom víc než dobře a já závidím. Ale pochybnou inteligenci majitele toho BMW odhaduju z toho, že pokud mi auto točí, ale nechytá, nemá smysl to zkoušet znovu a znovu (25 minut beze smyslu). Spíš je třeba hledat příčinu toho, proč motor nechce naskočit - tím problémem byla patrně zhoustlá nafta. Proto jsem tam víceméně žertem napsal, že místo baterky měl spíš do sklepa uložit celé auto, aby mu nafta rozmrzla. A jestli jsi to nepochopil, je mi líto - bylo to napsáno srozumitelně.
Naposledy upravil(a) Marek dne čtv lis 25, 2010 19:03, celkem upraveno 5 x.
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
Veverka píše:Proč by soused měl špatnou baterku ?Prostě točil ale ani 25 minutovém trápení se nepovedlo,mimochodem já bych ji asi schovával taky,abych mohl dýl točit
Já to pochopil tak, že když ten buran už 25 minut točil nadarmo, tak ta baterka asi byla docela dost dobrá, když to dávala. naproti tomu ten borec je asi dobrej tydýt nebo primitiv, když to zbytečně trápil. Za tu dobu by vymyslel vhodnější činnost než dlachňat klíček a dejchat na sklo.
Přesto že to Markovo psaní je docela masakr, v této věci má jistě pravdu, dokonce s humorem: Do sklepa neměla jít baterka, ale celé auto aby se prohřálo. Bavím se.
Psal jsem snad někde,že baterka byla špatná?ne
chytlo pak další den
Mimochodem co měl jako dělat?
Vykašlat se na to hned, místo beznadějného trápení. Stejně čekal do druhého dne.
Protože tu vyvádíš někdy jako malej kluk, kterýmu seberou hračku. Především nijak Tě neponižuju a považuju Tě sice za šikulu ohledně seřizování karbeců (o tom žádná), ale způsob jednání a povyšování se nad některý kolegy tady z fora se mě nelíbí.
Opravdu je bezpodmínečně nutný, aby s Tebou museli všichni souhlasit, a když ne, začít používat velký barevný písmo pro zdůraznění a čertit se tady a začínat dělat dusno
A za podmínek pro Tebe velmi výhodných, to nemůžeš popřít.
Ano to nelze popřít. Za tisícovku jsi mi udělal z motoru kterej běžel, motor kterej neběží a musel jsem auto vytáhnout ven a akorát to teď překáží. Ale hlavně s tím jezdit nemůžu, přitom jsem měl domluvenou technickou a plynaře. Nemít favorita, tak se nedostanu do práce a dostanu "letenku ven" . Když jsi se necítil jistej od začátku, pak bych spíš uvítal, kdybys mi řekl, " Radši to dělat nebudu, ser na to" . Nehledě na to, že teď se mě všude v servisech vysmáli, když jsem chtěl seřídit ventily. Prej: "Když se vám v tom někdo hrabal, tak ať vám to taky seřídí, šťourat do toho nebudeme" A tos mě ještě dopručil původně to odtáhnout někam rozebraný. Když nad tím tak přemýšlím, tak bych taky nechtěl skládat něco co jsem sám nerozebíral, takže v tomhle ty servisy i docela chápu
Ano celej svět se na mě vysral a Ty s ním a to byla poslední kapka. My dva sme spolu zkončili.
Ať tu nepíšu jen OTčka, tak se zeptám trochu k tématu. Je možný na CNG přestavět i karburátorový motory? A je u LPG systému v karburátorový verzi taky filtr lpg paliva?
Pokud to někdo taky vidí na bluda, jsem s ním smířen a klidně mě ohodnoťte, ať je tu spravedlnost. Díky.
Nemůžu to nechat jen tak, protože plavec tu o mně sprostě lže a mně se to nelíbí:
Je to OT, ale mně je to úplně jedno - když může on, můžu i já. Je mou povinností se bránit a vysvětlit celou věc veřejnosti, protože na sobě nemíním nechat "špínu", kterou na mne plavec hází. Děkuji za pochopení.....
Plavče: Především - sečteme-li obě dvě návštěvy u Tebe, dělal jsem Ti na Tvém motoru dohromady téměř deset hodin čistého času. Dal jsi mi tisíc korun, o které jsem si řekl, ale z toho jsou čtyři sta za pohonné hmoty, které jsem cestou k Tobě propálil. Takže jsem Ti opravoval auto po dobu deseti hodin za Kč 600,-, což odpovídá ceně 60 korun na hodinu. Není to moc, to uznávám (i uklízečka dělá za víc), ale zejména Tvůj tehdejší status nezaměstnaného člověka ve mně probudil taky člověka a řekl jsem si, že Tě rozhodně nechci škubat z posledních peněz, které (ne-)máš. Takže to pro upřesnění té finanční otázky. Jen doplním, že za deset hodin času vyměním třikrát kompletně rozvody na Octavii TDi a inkasuju za to v součtu skoro 5000 Kč - to jen aby sis uvědomil, jak levně jsi ode mne tu práci měl a o kolik peněz jsem u Tebe vlastně nepřímo "přišel".
To, že Ti motor předtím pracoval a nyní nepracuje, není mou vinou. Dávej si pozor na to, co o mně píšeš. Já jsem Ti motor rozebral kvůli tomu, že jsi chtěl nechat orovnat dosedací plochu hlavy a provést tlakovou zkoušku. Domluvili jsme se, že až to budeš mít hotové, zavoláš a já přijedu Ti to smontovat. Zásadní zvrat v celé věci, který způsobil nefunkčnost Tvého motoru, byl zapříčiněn skutečností, že sis nechal vyměnit v hlavě tři ventily. To původně v plánu nebylo a já jsem o tomto záměru nevěděl. Ty pravděpodobně taky ne - asi jsi taky nepředpokládal, že Ti mechanik bude měnit tři ventily. Nezazlívám Ti to a ani nemůžu - to jsi pochopitelně nemohl vědět. Nicméně po výměně ventilů v hlavě velmi reálně hrozí, že nebudou souhlasit vůle ventilů. U Samary se (pro nezasvěcené) nastavují vůle ventilů pomocí kalibrovaných podložek a pokud se vůle například výměnou ventilu rozladí, nelze ji nastavit jinak než výměnou dané podložky. Ale já ty podložky nemám - proto nejsem schopen Ti ty vůle ventilů nastavit. A na to jsem Tě upozornil několikrát v okamžiku, kdy jsi mi dal vědět, že hlava je připravena k montáži, ale jsou v ní měněné ventily.
Kdyby se ty ventily neměnily, velmi pravděpodobně by vůle ventilů byly v pořádku i po opravě hlavy a motor by normálně pracoval.
Nechápu tedy, proč na mě házíš špínu a tvrdíš, že jsem způsobil nefunkčnost Tvého motoru!!! Já za to vůbec nemůžu, milý pane!!! A pokud si dobře vzpomínáš, upozorňoval jsem Tě na to několikrát, konzultoval jsem to i s lidmi z LADAklubu (Pátrač a Luděk Musil) a nakonec bohužel k té situaci i došlo. Je mi to líto, ale za tuto vzniklou situaci nemohu a s výsledkem práce nemám nic společného. Říkal jsem Ti, že Ti motor složím podle svého nejlepšího svědomí, ale za výsledek neručím.
Važ slova, prosím. Mám mezi lidmi na tomto fóru pověst člověka, který UMÍ opravovat auta, zejména motory. Svým povídáním jsi mě velmi zásadně poškodil, to si, prosím, laskavě uvědom. LŽEŠ!!!
Proto jsem považoval za nutné uvést věci na pravou míru. Že Ti auto nejezdí, je mi líto, ale není to moje věc - za to si můžeš sám (a poděkuj tomu mechošovi, co se rozhodl pro výměnu ventilů).
Děkuji všem a omlouvám se za OT - ale doufám, že mé důvody chápete.
Naposledy upravil(a) Marek dne pát lis 26, 2010 21:08, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
Je to jako "Postavil jsem bábovičku, on mi jí zbořil, darebák "
Marek píše:Že Ti auto nejezdí, je mi líto, ale není to moje věc - za to si můžeš sám.
Bohužel ano, kdybych se vysral na nějaký opravování a dal to hned na začátku řešit k plynařům mohlo to dopadnout jinak. Mohlo a nemuselo.
Marek píše:Nemůžu to nechat jen tak, protože plavec tu o mně sprostě lže a mně se to nelíbí:
jasně, psáno červenou, aby to náhodou někdo nepřehlídl, to jsem čekal.
Ty 3 ventily mě rozhodně nedoporučili tam dát zpátzky. Teď si přesně nepamatuju, jestli jsi je viděl. Nejsem takovej odborník, abych to mohl posoudit, ale když mě to doporučili u Pavlíčka, tak jsem je tam nedal. Když už je to jednou rozebraný, radši to udělám pořádně, než tam po čase lezt znova, toť muj názor laika.
Možná se snažíš celou věc zlehčovat, ale svým projevem, který jsi tu odpoledne napsal, jsi mě urazil a poškodil. Místo posměšků a zlehčování věci bych čekal za ten hnus a špínu, cos tu o mně doslova nablil, omluvu. Jsi lhář a nic víc než lhář, pane!!!
Ale od Tebe nečekám už nic, jen lituju, že jsem Ti na tu akci vůbec kývnul.
Za dobrotu na žebrotu, fakt že jo.
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
S nikým se nehádám, jen se bráním - to je dosti podstatný rozdíl. Pokud mám v úmyslu se hádat, volím jiný tón.
Já píšu o celé věci úplnou pravdu, nemám přece důvodu o tom lhát. Jak vidno plavec se už ani nesnaží mi oponovat, protože nemá jak a čím. Já nelžu a naprosto vše, co jsem o té věci napsal je úplná pravda. Neměl jsem sebemenší důvod tuto věc vytahovat - považoval jsem ji za přísně privátní a navíc do tohoto tématu vůbec nepatří - nicméně já se jen bráním. Asi nikomu se nelíbí, když o něm někdo šíří nepravdu a špiní jeho jméno před ostatními - to je asi pochopitelné. Neříká se tomu náhodou urážka na cti?
Jinak na dotaz ohledně ceny za rozvody na naftové Octavii odpovídám - ano, cena za práci je 1500 Kč plus provize na ND (pokud si je zákazník kupuje ode mne). Pokud si zákazník díly přiveze vlastní, účtuji mu pouze práci (bez záruky na ND).
To ovšem neznamená, že běžně veškeré opravy dělám za pětikilo na hodinu. Dělám za smluvní ceny. A smluvní cena za rozvody na naftové Octavii je 1500 Kč. Jsem levný - konkurence si říká dvojku .
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
Ono taky těžko se dá rozumně diskutovat s někým, jehož často jedinej argument bývá: "Jsem velmi uznávanou osobností zdejšího fóra a Chuck Noriss mezi opraváři a odborníky na auta a proto mám vždy pravdu."
Maysner píše:marek se rad hada s kazdym, kdo s nim nesouhlasi a necha toho, az se do toho postavi nekteri vyvoleni lide
Taky jsem si už dřív všiml. Myslím si, že jeho způsoby jsou zbytečně nevhodná vizitka klubu. Nemyslím si, že "Špatná reklama, taky reklama. "
Tady jsou lidi s kterými souhlasím, s kterými třeba i v něčem nesouhlasím, se kterýma rád člověk pokecá a sejde se na sraze, který si rádi pomůžou (někdy třeba jen radou, nebo půjčením nářadí), nebo si třeba s některýma nevím o čem povídat.To považuju za běžný. Ale to co tu předvádí doktor je už dost obtěžující nejen pro mě. Akorát že já jsem otevřel hubu a řekl jak se věci mají, tak přes ní musím dostat.
Jen jsem ještě chtěl dodat, že při montáži hlavy i s potrubím, když to tam nešlo "narvat" si možná poškodil tu plechovou trubku k vodní pumpě,resp. dosedací plochy, nebo se tem trhlo to těsnění, páč když jsem ještě v noci nalil vodu, tak do rána vytekla. A tudy to před tou akcí rozhodně neteklo. (Kdybych měl použít Markova slova: "Tak to jsem zvědav co mi řekneš na tohle? Tos mě fakt rozesmál" ) Že ta hlava při montáži někde "visela" jsme viděli oba dva.