Nikolaj - Marťasova 2106
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
To že je možný běh motoru se zaplými světly na polohu parkování je špatně, někde je zkrat nebo neodborná úprava. Buď ve spínací skříňce nebo okolí, nebo v pojistkovce, taky bych prošel instalaci v motorovém prostoru jestli je správně. Respekt Hurikán - Nemám představu jaké riziko představují klouby volantové tyče pro kabeláž...Marťas píše:Kopr, Dorazíš zítra na pár lada-pivek? Pokecáme tam o tom
Jinak se mi vyskytl první problém, nad kterým kroutím hlavou...
Jedu, chci odbočovat, dám blinkr a auto nechce blikat, místo toho se rozsvítí dobíjení, ani když jsem dal páčku blikačů do polohy vypnuto dobíjení nezhaslo. Přitom začal i otáčkoměr pracovat zvláštně. Asi po padesáti metrech se to "opravilo". Když jsem dojížděl domů stalo se to znovu a otáčkoměr při blikání dokonce vyletěl k pěti tisícům a dobíjení svítilo zas. (Varovné blikače při tom normálně šly).
Poté jsem zjistil, že když při zapnutých světlech chci zhasnout motor a rychle klíč protočím přes pozici "0", tak motor může stále běžet, nechám-li klíč v "0" tak motor zhasne. Při zhasnutých světlech se vypne i normálně... Nevím, jestli tohle se sebou souvisí, ale určitě mě nenapadá moc rozumných důvodů, přoč se tak děje.
Za rady bych byl vděčný, díky
To s těma bliknama a otáčkoměrem je jasný, je to špatný kontakt. Takže jak už bylo řečeno, pojistkovka, anebo třeba ta spínačka. Sázím na pojistkovku. Zkus zahýbat všema pojistkama nebo je rovno uvyndat a po jedné zkontrolovat čistotu kontaktů i pojistky samotné. Dělalo mi to podobné věci a příčina byla v tomto.
Máš elektriku "v paži" a multimetr po ruce?
Může to být i nějaká špatná kostra. Stačí povolený šroubek s kablíkem pod palubkou. Vzpomínám si, že jsem měl s jedním žigulem podobné problémy. Když jsem zapnul blikny společně se světly k tomu šlápnul na brzdy a měl jsem z palubky barevnou hudbu. Hledal jsem to tak dlouho, až jsem při své cholerické povaze vytek a natahal nakonec nový kabely a bylo po srandě.Marťas píše:Zítra na to kouknu a dám vědět, doufám, že na to přijdu
Končím s ladami....
Ano je to problém kostry . Patrně ta pod palubkou (je na ní přidělán přerušovač blinkrů) .Martin H. píše:Může to být i nějaká špatná kostra. Stačí povolený šroubek s kablíkem pod palubkou
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak zase pár nových pokroků: http://martin2101.rajce.idnes.cz/7._-_1 ... ku,_Brzdy/
konečne práce aj s fotkami a je sa na čo pozerať. z vonku myslím si, že stačí prelešťiť chrómy a nastriekať prahy do farby a je to ok
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Pěkná rozborka brzd. třmenu . Ukázková dokumentace pro výuku automechaniků . No každopádně sis pěkně máknul. Tohle se blbě dělá bez dílny, taky jsem takhle kdysi začínal na chodníku před barákem . ten motor by to chtělo pořádně umejt arvou, z toho potečou srajdy. Jen pokračuj dál, jednou z ní bude vymazlená šestka.
Končím s ladami....
Zas přidávám pár fotek, zachycujících pár novinek. A to zeména výměnu pneumatik za zimní, ošetření + oživení laku a setkání s kamarády-žigulisty
http://martin2101.rajce.idnes.cz/17._-_ ... karoserie/
http://martin2101.rajce.idnes.cz/17._-_ ... karoserie/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno