dmychadlo (poloturbo) pod karbec
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
tie plechové medzikusy sú mi známe, myslel som to ale k tomuto tvojmu systému. Ja si proste myslím, že tieto ventilátory, čo si zohnal, sú iba prepracovanejšie riešenie tých plieškov, o ktorých tu písal dvk a ktoré som mal na mysli aj ja
zázraky nečakaj, podľa mňa to zrobí v konečnom dôsledku.... no nič 
ps. presne k tvojej otázke: na 100% si ale istý niesom, presne takýto systém vidím prvýkrát


ps. presne k tvojej otázke: na 100% si ale istý niesom, presne takýto systém vidím prvýkrát

-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jak teprv musel vypadat motor po tom ulomeným plechuMarťas píše:vintera, Vodu do sání tu zkoušel přidat RadekMB u své desítky a moc úspěchu to nesklidilo

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


motor byl KO, plíšek se šprjcnul mezi píst a válec, namontoval jsem mu motor ze 120 LS a pak už stopětka konečně utáhla i přívěs s cementem a bylo po experimentech s udělátkama pod karburátorem.
Jinak podobná udělátka jsem objevil u mé druhé felicie, stále jsem nemohl karburátory seřídit (jsou dva spřažené), až musely na stůl. Pod nimi byl plech a ve svislé ose jakási turbínka. Ve volnoběhu musely být zvýšené otáčky, při akceleraci měl motor díru, ale po překročení určitých otáček jel normálně, jen se mi zdálo, že nedosahuje plných otáček. Po vyndání udělátek (samodomo) šel motor jako pila.
Jinak podobná udělátka jsem objevil u mé druhé felicie, stále jsem nemohl karburátory seřídit (jsou dva spřažené), až musely na stůl. Pod nimi byl plech a ve svislé ose jakási turbínka. Ve volnoběhu musely být zvýšené otáčky, při akceleraci měl motor díru, ale po překročení určitých otáček jel normálně, jen se mi zdálo, že nedosahuje plných otáček. Po vyndání udělátek (samodomo) šel motor jako pila.
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Marťas píše:Vodu do sání tu zkoušel přidat RadekMB u své desítky a moc úspěchu to nesklidilo![]()


EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487