koupil jsem 2110 - poraďte nováčkovi- vady, LPG atd.
Moderátor: Moderátoři
Nový to koupit určitě půjde, cenu netuším, žádná láce to asi nebude, ale pokud jde o ty "mikro"spínače stahování tak sem s tím měl taky problém, ale normálně sem to rozebral a opravil byl tam jen vypadlej takovej bazmeq. (nj sem do toho předtím totiž mlátil páč sem byl nasranej, protože se mi kousnul elmotorek stahování)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
nová 111
ahoj minulou sobotu jsem se postaral o rozšíření našich řad o jednu 111ku,Já tedy jednu už vlastním a na základě vašich i mych zkušeností jsem doporučil tchánovi koupi jedné 111ky,byla k mání v Pardubicích od Automonti,r.v.2001,16v,39500km,velice zachovalá,pravidelný servis,prostě celkem dobrý vzhled a stav,hned jsme ji provětrali při 150km cestě domů a zatím vše ok,tak doufám že nezklame a bude sloužit stejně dobře jak ta moje,která až na maličkosti slouží dobře
Re: nová 111
Není to modrý kombajn?Green píše:ahoj minulou sobotu jsem se postaral o rozšíření našich řad o jednu 111ku,Já tedy jednu už vlastním a na základě vašich i mych zkušeností jsem doporučil tchánovi koupi jedné 111ky,byla k mání v Pardubicích od Automonti,r.v.2001,16v,39500km,velice zachovalá,pravidelný servis,prostě celkem dobrý vzhled a stav,hned jsme ji provětrali při 150km cestě domů a zatím vše ok,tak doufám že nezklame a bude sloužit stejně dobře jak ta moje,která až na maličkosti slouží dobře
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
pár dotazů nováčka s 2111
ahoj,
přikoupil jsem vaz 2111, 1.5 16v, euro 3, rok 2003 a jakožto nováček s novou řadou mám pár dotazů na zkušenější z Vás )
1)dynamika - proti 2107 1.7i se mi zdá, že se to musí výrazně víc točit a i tak to má pomalejší odpich, pomalejší reakci plynu ?! rozdíl 62-68kw samozřejmě není velký, kombík je taky těžší ... ale přesto jsem čekal že to pojede "líp" ... je íčko moje tak dobrý, nebo je něco v nepořádku s mojí 2111 ?
(ř.j. nehlásí žádné závady, olej, filtr vzduchu, svíčky jsou nový)
2)spotřeba proti íčku nižší, zvlášť při svižnější jízdě po dálnici (holt žádná aerodynamika cihly) ALE co mi vadí - zastavím auto, ručička palivoměru ukazuje cca 10l (plubní počítač píše 10l) ... po pár hodinách (stání na rovině) nastartuju - a ručička výrazně níže, pp ukazuje 7l!! - rozjedu se, po 10-20km ručička vyleze nahoru cca o 2l, litr to dejme tomu sežralo ...
je to vlastnost palivoměru, nebo závada ?
3)palubní počítač píše napští v síti 13.2 (volnoběžný otáčky 800, vypnutý světla) - to se mi zdá málo, měření voltmetrem na baterce ve stejnou chvíli ukazuje 13.8v ... kde může být problém ? resp. je to problém ?
4) při výměně žárovky jsem v motorovém prostoru zapoměl ten plastový kryt lampy .... výsledek kryt po přibouchnutí kapoty rozdrcen ), jako náhradní díl se nedodává - netušíte čím ho jednoduše nahradit, aby mi nevyrezly paraboly ?
předem dík za odpověď
přikoupil jsem vaz 2111, 1.5 16v, euro 3, rok 2003 a jakožto nováček s novou řadou mám pár dotazů na zkušenější z Vás )
1)dynamika - proti 2107 1.7i se mi zdá, že se to musí výrazně víc točit a i tak to má pomalejší odpich, pomalejší reakci plynu ?! rozdíl 62-68kw samozřejmě není velký, kombík je taky těžší ... ale přesto jsem čekal že to pojede "líp" ... je íčko moje tak dobrý, nebo je něco v nepořádku s mojí 2111 ?
(ř.j. nehlásí žádné závady, olej, filtr vzduchu, svíčky jsou nový)
2)spotřeba proti íčku nižší, zvlášť při svižnější jízdě po dálnici (holt žádná aerodynamika cihly) ALE co mi vadí - zastavím auto, ručička palivoměru ukazuje cca 10l (plubní počítač píše 10l) ... po pár hodinách (stání na rovině) nastartuju - a ručička výrazně níže, pp ukazuje 7l!! - rozjedu se, po 10-20km ručička vyleze nahoru cca o 2l, litr to dejme tomu sežralo ...
je to vlastnost palivoměru, nebo závada ?
3)palubní počítač píše napští v síti 13.2 (volnoběžný otáčky 800, vypnutý světla) - to se mi zdá málo, měření voltmetrem na baterce ve stejnou chvíli ukazuje 13.8v ... kde může být problém ? resp. je to problém ?
4) při výměně žárovky jsem v motorovém prostoru zapoměl ten plastový kryt lampy .... výsledek kryt po přibouchnutí kapoty rozdrcen ), jako náhradní díl se nedodává - netušíte čím ho jednoduše nahradit, aby mi nevyrezly paraboly ?
předem dík za odpověď
1) Jel jsem jednou na srazu sprint proti 21044 a výrazněj sem začal ujíždět až od dvojky a 3500 ot. Takže bych se tím asi nějak neznepokojoval, samozřejmě takhle po netu se dá těžko říct, jestli Tvoje 2111 jede hůř než jiný.
2) Jo, záleží na náklonu, ta ručička leze pomalu, asi je to schválně, neřešit. Věřit spíš PP, jakej máš?
3) Dělá mi to stejně, asi přechodový odpory, neřešit
4) Jaký máš světla? Nějaký krytky mám.
2) Jo, záleží na náklonu, ta ručička leze pomalu, asi je to schválně, neřešit. Věřit spíš PP, jakej máš?
3) Dělá mi to stejně, asi přechodový odpory, neřešit
4) Jaký máš světla? Nějaký krytky mám.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
dík moc za odpovědi !! zkusim to dotáhnout na nějaký sraz a srovnat dynamiku s ostatníma subjektivně si na to nemůžu stěžovat, íčko mi ale přijde živější a naprosto bezprostředně reagující na plyn ... holt do toho nevstupujou žádný váhy vzduchu a podobný vymyšlenosti )
k té ručičce palivoměru - palubní počítač (mám štat 110x4) ukazuje vlastně to co ručička, tj. ručička se po pár hodinách stání "propadne" a pp odpovídajícím způsobem ukazuje o pár (2-3l) míň ... pak při jízdě ručička postupně leze nahoru a i podle pp zbylého paliva v nádrži přibývá, v určitý moment ho "přibývat" přestane, a palivoměr se začne chovat normálně - paliva s pokračující jízdou ubývá ... pak zastavím, a když znovu nastartuji, ručička je o kus níž a pp ukazuje o pár litrů méně ... dá se s tím žít ale je to trochu nepříjemné, asi nějaká vlastnost čidla úrovně paliva, pp by měl brát údaje ze stejného čidla jako ručička
světla mám jakási bosh, s plastovými "nacvakávacími" kryty, doma se mrknu přesněji
k té ručičce palivoměru - palubní počítač (mám štat 110x4) ukazuje vlastně to co ručička, tj. ručička se po pár hodinách stání "propadne" a pp odpovídajícím způsobem ukazuje o pár (2-3l) míň ... pak při jízdě ručička postupně leze nahoru a i podle pp zbylého paliva v nádrži přibývá, v určitý moment ho "přibývat" přestane, a palivoměr se začne chovat normálně - paliva s pokračující jízdou ubývá ... pak zastavím, a když znovu nastartuji, ručička je o kus níž a pp ukazuje o pár litrů méně ... dá se s tím žít ale je to trochu nepříjemné, asi nějaká vlastnost čidla úrovně paliva, pp by měl brát údaje ze stejného čidla jako ručička
světla mám jakási bosh, s plastovými "nacvakávacími" kryty, doma se mrknu přesněji
moje reakce na dynamiku byla obdobná , oproti 1500s jako by to bylo línější ale je to 16v takže si to žádá otáčky záběr přichází opravdu v 3500ot/min.Klasika prostě táhla od spodu,ale 2111 je zase příjemná v rychlostech 120-140km-h(motor si jen bzučí a je tam příjemných 3000-3500ot/min je to prostě jen o zvyku.
Ono je to víceméně vlastnost všech čtyřventilových motorů, u některejch je to výraznější, u jinejch zase míň. Amyslím že motor 2112 je v tomhle tak nějak průměr.
No s tím palivoměrem, pokud stojí auto nakloněný vlevo a čumákem do kopce, tak rozdíl může bejt i skoro 1/4 nádrže. A ručička fakt pak nahoru nevyleze okamžitě co se vjede s autem na rovinu, ale až po pár minutách/kilometrech.
Jo ty nacvakávací krytky bych měl mít náhradní. Na světla Bosch bez čočky.
No s tím palivoměrem, pokud stojí auto nakloněný vlevo a čumákem do kopce, tak rozdíl může bejt i skoro 1/4 nádrže. A ručička fakt pak nahoru nevyleze okamžitě co se vjede s autem na rovinu, ale až po pár minutách/kilometrech.
Jo ty nacvakávací krytky bych měl mít náhradní. Na světla Bosch bez čočky.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
u ctyrvalcu asi jo. ale co jsem vypozoroval u sestivalcu BMW. tak tam R6 24V jede hodne dobre odspodu, oproti R6 12V, kterymu se vic libi otackyzelvotron píše:Ono je to víceméně vlastnost všech čtyřventilových motorů, u některejch je to výraznější, u jinejch zase míň. Amyslím že motor 2112 je v tomhle tak nějak průměr.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
tak jsem se po delší době přihlásil, abych přispěl do svého tématu...
stav mé 2110 je nyní takový, že se s ní rok nejezdí. Mám služební auto, naši mají nové auto s tažným. Zkusil jsem jí teď rozchodit, ale asi je něco s elektrikou, protože po napojení baterie kontakt (teď nevím jestli plus nebo mínus) začne jiskřit. To samé to udělá, když jsem zkusil start z jiné baterie. Začalo to pěkně hřát kabely až se tavily...
Takže něco zkratuje... Kromě toho stav z loňska: přestal jít centrál, stahování oken, stále nesvítí palubka a motor i přes výměnu termostatu dost hřeje, na volnoběh vaří...
Jinak motor má 72 000 km, skvěle výkonej, báječně úspornej. Kastle nerezne a kromě provozních skrábanců atd. je auto ve vizuálně dobrém stavu.
Otázka zní: nepotřebuju ho, netuším kolik by stála oprava... jestli má vůbec smysl. Je to auto vůbec i po opravě prodejný a za kolik? Případně, prodat někam na náhradní díly? Zas komu.....
Skoro mi je toho auta líto. Měl jsem ho prodat hned, když jsem dostal služebák a nenechat to jen tak zchátrat...
stav mé 2110 je nyní takový, že se s ní rok nejezdí. Mám služební auto, naši mají nové auto s tažným. Zkusil jsem jí teď rozchodit, ale asi je něco s elektrikou, protože po napojení baterie kontakt (teď nevím jestli plus nebo mínus) začne jiskřit. To samé to udělá, když jsem zkusil start z jiné baterie. Začalo to pěkně hřát kabely až se tavily...
Takže něco zkratuje... Kromě toho stav z loňska: přestal jít centrál, stahování oken, stále nesvítí palubka a motor i přes výměnu termostatu dost hřeje, na volnoběh vaří...
Jinak motor má 72 000 km, skvěle výkonej, báječně úspornej. Kastle nerezne a kromě provozních skrábanců atd. je auto ve vizuálně dobrém stavu.
Otázka zní: nepotřebuju ho, netuším kolik by stála oprava... jestli má vůbec smysl. Je to auto vůbec i po opravě prodejný a za kolik? Případně, prodat někam na náhradní díly? Zas komu.....
Skoro mi je toho auta líto. Měl jsem ho prodat hned, když jsem dostal služebák a nenechat to jen tak zchátrat...
Rudá Střela, jarní spotřeba mezi 6,0-7,0 L/100km
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
r520 Len tak mimochodom. Polaritu káblov si dodržal. Inak si asi s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou poslal usmerňovacie diódy v altíku na návštevu do mauzólea. Ak je polarita správne tak len skontrolovať káble, či si na nich nepochutili nejaké zveratká a nie je niekde skrat. Nesvieti palubka chápem správne, že neide podsvietenie, ale budíky ukazujú? Centrál a okná pozrel by som najprv poistky. K otázke predajnosti. Každý tovar má svojho kupcu. Skôr by som to videl asi na ND.
Pokud by to bylo pojízdný, tak by se to třeba za těch 15 až 20 tis. prodat dalo i s drobnýma nefunkčtnostma (okýnko, centrál ap.), předpoklad platná stk.
V současným stavu je to dosti neprodejný, leda to odtáhnout k mistru Plavcovi, sedana ještě nemá
Baterka - tak obráceně jí snad nezapojil, vždyť kolíky + a - mají i odlišnej průměr. Není někde prodřenej + kabel od baterky ke startéru, altíku nebo k pojistkovce? Zkus změřit odpor mezi plus svorkou a kostrou.
V současným stavu je to dosti neprodejný, leda to odtáhnout k mistru Plavcovi, sedana ještě nemá
Baterka - tak obráceně jí snad nezapojil, vždyť kolíky + a - mají i odlišnej průměr. Není někde prodřenej + kabel od baterky ke startéru, altíku nebo k pojistkovce? Zkus změřit odpor mezi plus svorkou a kostrou.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.