dmychadlo (poloturbo) pod karbec
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
dmychadlo (poloturbo) pod karbec
Jak to funguje.. přez ty trubičky a zhášeč plamene jde tlak a boužel i spaliny z výfuku k tělesu ve kterém je 3-í lopatkové kolo se 3-ma závažíčkama - vyvažovačkama, ktere je roztáčeno přímým ofukem přez "trisku" (zužený průřez na koncí trubky před vstupem do příruby).. tím se vrtulka roztáčí a urychluje, možná tlačí směs z karburátoru dál do sání.. Dále je k tomu plech s usměrňovacíma křidýlkama, kterej patři nejspíš dospod, ale nevim jestli křidýlkama nahoru (dovnitř do tělesa s vrtulkou) a tvoří ta nějakou "geometrii pro ty lopatky vrtulky a nebo směrem dolů do sání...
na tom tělese je jedna triska pro seřízení (pro přisávání vzduchu)..
je to asi 10 let staré.. nebo spíš deset let před deseti rokama..
tak co na to říkáte??..
na tom tělese je jedna triska pro seřízení (pro přisávání vzduchu)..
je to asi 10 let staré.. nebo spíš deset let před deseti rokama..
tak co na to říkáte??..
Naposledy upravil(a) Little Red Riding Hood dne ned lis 14, 2010 10:06, celkem upraveno 1 x.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Heh sranda, sakra uz jen pro zajimavost by to nekdo mel vzit, kupte to nekdo
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
mam to doma.. neni to nic homemade.. řikám že je to asi 10 let stare, tenkrát se to pry dalo přez někoho nechat dovest ze zahraničí..
spíš bych rad diskutoval na tema: co udělají spaliny zpět v sání, nebo třeba co nějaké tlakování při volnoběhu, nebo točkách, co se bude dit při zavřených , nebo malo otevřených klapkách, jestli je vubec reálně aby to alespoň trochu fungovalo, nebo jestli to bude jen nesmysl kterej bude brzdit sání, nebo jestli ty bronzové(či jaké) trubky zvládnou teplotu vyfokovejch plynů..
jako i při tlaku fouknutí hubou se to dá roztočit.. jakej asi muže být tlak ve vyfuku, při ruznejch otáčkách?...
viděl to už někdy někdo??...
spíš bych rad diskutoval na tema: co udělají spaliny zpět v sání, nebo třeba co nějaké tlakování při volnoběhu, nebo točkách, co se bude dit při zavřených , nebo malo otevřených klapkách, jestli je vubec reálně aby to alespoň trochu fungovalo, nebo jestli to bude jen nesmysl kterej bude brzdit sání, nebo jestli ty bronzové(či jaké) trubky zvládnou teplotu vyfokovejch plynů..
jako i při tlaku fouknutí hubou se to dá roztočit.. jakej asi muže být tlak ve vyfuku, při ruznejch otáčkách?...
viděl to už někdy někdo??...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Přisávání výfukových plynu snižuje teplotu hoření, což má za následek snízení obsahu NOx. K tomu v dnešních autech existuje EGR systém, který funguje v režimu lehké zátěže. Na volnoběh a na maximální výkon se vypíná - snižuje účinnost motoru - zvyšuje spotřebu.Jelen píše:dneska jsou v autech systémy přisávání výfukových plynů, kvůli ekológii.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
žiadna zmes s týmto tlačená nikdy nebude, toto sa montovalo kôli rozprašovaniu paliva či to funguje, no... zázraky nečakaj
Naposledy upravil(a) Puhi dne pon lis 15, 2010 18:15, celkem upraveno 1 x.