Přístrojová deska - Niva + POJISTKY
Moderátor: Moderátoři
Přístrojová deska - Niva + POJISTKY
Zdar prosím o radu nesvíti mě na Nivě 1.7 i typ 21214 přístrojovka a podsvicení cuplíků.nemá tady nekdo schéma ktera pojistka k čemu patří??pojistky sa zdaji byt dobre,zda sa me ze to moze delat klidne spalena jedna zarovka a pak nic nesviti ani pristrojovka ani cuplíky
Kdyby přestala svítit žárovka, tak ostatní budou fungovat ..... kdyby praskla pojistka, tak mám pocit, že by nefungovalo ještě něco ..... zkus se podívat na reostat, kterým se nastavuje intenzita podsvícení ...... sem tam se stane, že odejde ..... ale už sem viděl i případy, že s tím někdo jinej otočil a ztlumil to a ten kdo s tím jezdí normálně si toho nevšiml
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Rozpis pojistek
Pojistky:
1). 16 A - Stropní osvětlení, houkačky, zásuvka, zapalovač,brzdová světla.
2). 8 A - Stěrače, elektromotor topení, ostřikovač čelního skla, relé stěračů a ostřikovačů světel, stěrače světel.
3). 8 A - Levé dálkové světlo, kontrolka zapnutí dálkových světel.
4). 8 A - Pravé dálkové světlo.
5). 8 A - Levé potkávací světlo.
6). 8 A - Pravé potkávací světlo.
7). 8 A - Levé přední obrysové světlo, pravé zadní obrysové světlo, kontrolka obrysových světel, pravá svítilna osvětlení RZ.
8). 8 A - Pravé přední obrysové světlo, levé zadní obrysové světlo, levá svítilna osvětlení RZ, osvětlení zapalovače, osvětlení přístrojů.
9). 8 A - Kontrolka a ukazatel stavu oleje, ukazatel teploty chladicí kapaliny, kontrolka a ukazatel stavu paliva, kontrolka ruční brzdy, kontrolka stavu brzdové kapaliny, směrová světla, kontrolka dobíjení akumulátoru, otáčkoměr, zpětné světlomety, kontrolka uzávěrky mezinápravového diferenciálu.
10). 8 A - budící vinutí alternátoru, regulační relé.
12). 8 A - stěrače a ostřikovač čelního skla, stěrače a ostřikovače světel (spínací impuls).
16). 8 A - Směrová světla a spínač v režimu havarijní signalizace.
1). 16 A - Stropní osvětlení, houkačky, zásuvka, zapalovač,brzdová světla.
2). 8 A - Stěrače, elektromotor topení, ostřikovač čelního skla, relé stěračů a ostřikovačů světel, stěrače světel.
3). 8 A - Levé dálkové světlo, kontrolka zapnutí dálkových světel.
4). 8 A - Pravé dálkové světlo.
5). 8 A - Levé potkávací světlo.
6). 8 A - Pravé potkávací světlo.
7). 8 A - Levé přední obrysové světlo, pravé zadní obrysové světlo, kontrolka obrysových světel, pravá svítilna osvětlení RZ.
8). 8 A - Pravé přední obrysové světlo, levé zadní obrysové světlo, levá svítilna osvětlení RZ, osvětlení zapalovače, osvětlení přístrojů.
9). 8 A - Kontrolka a ukazatel stavu oleje, ukazatel teploty chladicí kapaliny, kontrolka a ukazatel stavu paliva, kontrolka ruční brzdy, kontrolka stavu brzdové kapaliny, směrová světla, kontrolka dobíjení akumulátoru, otáčkoměr, zpětné světlomety, kontrolka uzávěrky mezinápravového diferenciálu.
10). 8 A - budící vinutí alternátoru, regulační relé.
12). 8 A - stěrače a ostřikovač čelního skla, stěrače a ostřikovače světel (spínací impuls).
16). 8 A - Směrová světla a spínač v režimu havarijní signalizace.
- Přílohy
-
- pojistky.jpg (72.73 KiB) Zobrazeno 8025 x
VAZ 1117
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Nejdřív doporučuju mrknout na ten reostat .....Chaosss píše:Jo dík za rady,to sem zkusal jako prvni otocit tim regulatorem podsviceni,estli to nekdo neztlumil pak sem sel do pojistek ale zadna neni spatna este to zkusim promerat.Pojistka sa moze zdát dobrá ale moze tam byt mikroskopicka trhlinka.toz zatim dík cus
K pohasnutí dojde vlivem úbytku napětí v napájecím uzlu v důsledku zvýšeného proudového odběru z důvodu nějakého menšího zkratu na části obvodu. Chce to projít vedení celé dané větve na pojistce 7. Kromě LP a ZL obrysovky je na větev napojeno ještě osvětlení SPZ a kontrolka světel na palubce. Nic jiného, než důkladná kontrola s postupným odpojováním nepomůže.
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Jo,ked zhasne podsvietenie,prva vec po com by som isiel je reostat a prepojil by som ho dratom napevno. Oni tie budiky naplno svietia dost mizerne,takze ani tak ich neni vidno. Namiesto reostatu som namontoval ovladanie navijaka. Ten druhy problem bude,ze je niekde skrat na kostru. Treba ist po tej vetve a skontrolovat,ci vsetko co tam visi aj funguje. Dost mozne,ze bude predraty kabel v mieste ohybu,kde prestupuje do zadnych dveri k osvetleniu spz.
Citroen Evasion 2.1TD
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Podla schemy,ktoru mam su poistky 7(svetla+SPZ) a 8(podsvetlenie budikov) prepojene s jednym vstupnym dratom. Za predpokladu,ze ten privodny kabel je niekde zaoxidovany/povoleny,pri skrate na konci auta(SPZ,P7) moze byt pokles napatia na tom privodnom kabli taky velky,ze to je vidno aj na veciach zavesenych na P8(budiky). Isiel by som v prvom rade po tom osvetleni SPZ,hlavne v ohybe a potom by som este skontroloval privodny kabel P8-spinac svetiel(cierno-biely drat),pripadne dalej.
Citroen Evasion 2.1TD