Vy nevyužijete možnosti nechat to spravit v záruce v servisu? Abyste ještě nakonec o tu celou záruku nepřišli.Saša píše:Zítra se bude měnit pokud seženeme spešl klíč na matici poloosy
Fábie.
Moderátor: Moderátoři
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Pokuď si pamatuju, tak auto bylo koupeno v autobazaru, jaka pak tedy zaruka ? cha cha cha
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Ano bazarová . Tady je popsáno jaký pak zázrak se skrývá pod kapotou . http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=285
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jak dlouho jsi jezdil ve sračkách jako peugeot 309, nebo 205...a taky jsi žil ....Jsou to moje prachy a moje volba, ty v tom jezdit nebudeš....A ani náhodou nebudu dávat dvacet nebo třicet tisíc navíc za TDičko, protože ty peníze nemám a ani bych je do toho nedal. To si radši koupím další objektiv...Atex píše:A chces si koupit jeste vetsi sracku, tak ted to nechapu.Cooper píše:A taky jsem řídil Golfa 1,9 TDi a že bych si z toho něják cákl do trenek, se říct nedá
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ale to byly "auta" za par korun na dojezd, kdybych chtel uz nejake novejsi poradne auto, tak zainvestuju aspon do toho TDi .. Jako me je to jednoCooper píše:Jak dlouho jsi jezdil ve sračkách jako peugeot 309, nebo 205...a taky jsi žil
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Výsledky ankety
Tak tu máme výsledky ankety, jaktože HTP 40 kW nikdo nechce , styďte se
- Přílohy
-
- Anketa Fabka I benzín
- fab1_benzin.png (6.18 KiB) Zobrazeno 552 x
Naposledy upravil(a) zelvotron dne čtv lis 18, 2010 13:15, celkem upraveno 1 x.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No mne docela překvapuje, že téměř nikdo by nechtěl Fabii s motorem 1,4 MPi. Přitom to byly motory velmi úsporné a poměrně svižné. Sice koncepčně staré, to víme, ale to na věci moc nemění.
Dneska víme, že statistiky hovoří jasně: Motory 1,4 MPi jsou navzdory svému stáří víceméně bezporuchové a pokud každých cca 100 - 120.000 km vyměníte rozvodový řetěz s koly (viz Favorit nebo stodváca), motor je schopen spolehlivě fungovat k obecné spokojenosti velmi dlouho. Spotřebou se pohybuje tvrdě pod motory 1,2 HTP a 1,2 HTP, a to minimálně o litr (v dálničním provozu o dva litry). Fakt mě to udivuje - ve srovnání s poruchovými motory 1,2 R3 jsou to úsporné držáky.
Dneska víme, že statistiky hovoří jasně: Motory 1,4 MPi jsou navzdory svému stáří víceméně bezporuchové a pokud každých cca 100 - 120.000 km vyměníte rozvodový řetěz s koly (viz Favorit nebo stodváca), motor je schopen spolehlivě fungovat k obecné spokojenosti velmi dlouho. Spotřebou se pohybuje tvrdě pod motory 1,2 HTP a 1,2 HTP, a to minimálně o litr (v dálničním provozu o dva litry). Fakt mě to udivuje - ve srovnání s poruchovými motory 1,2 R3 jsou to úsporné držáky.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
No když jsme u toho, mě by zajímalo, jaký dva další blázni zaškrtli 1,0 ohv Ale je fakt, že výsledky mě taky překvapily, taky sem čekal víc hlasů pro 1,4 ohv a osobně když už htp, tak jednoznačně 6v.
S těma řetězama je to taky zajímavý, díl se padesát let nezměnil, ale přijde mi, že ve fábiích odchází daleko dřív a častějš než na starších motorech. Že by byl víc namáhanej, nebo nižší kvalita výroby?
Dáme nějakou novou anketu?
S těma řetězama je to taky zajímavý, díl se padesát let nezměnil, ale přijde mi, že ve fábiích odchází daleko dřív a častějš než na starších motorech. Že by byl víc namáhanej, nebo nižší kvalita výroby?
Dáme nějakou novou anketu?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Naopak - mně přijde, že právě ve Fabiích OHV vydrží řetězy mnohem více.
U škodovek se měnily nejdéle po 60.000 km, u Felicie taky tak nějak (pak už byly hlučné), zatímco u Fabií suverénně přes sto tisíc i víc.
U škodovek se měnily nejdéle po 60.000 km, u Felicie taky tak nějak (pak už byly hlučné), zatímco u Fabií suverénně přes sto tisíc i víc.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Neviděl bych to tak černě:
Š100 - 80 tkm řetěz původní
Š100 - 105 tkm řetěz původní
Rapid 136 - 130 tkm řetěz původní
Favorit 136 - 170 tkm řetěz původní
Favorit 136 - 180 tkm řetěz původní
Felda 136 - 130 tkm řetěz původní
Ani v jednom případě nehučí, ale samozřejmě statistickou hodnotu to nemá.
Š100 - 80 tkm řetěz původní
Š100 - 105 tkm řetěz původní
Rapid 136 - 130 tkm řetěz původní
Favorit 136 - 170 tkm řetěz původní
Favorit 136 - 180 tkm řetěz původní
Felda 136 - 130 tkm řetěz původní
Ani v jednom případě nehučí, ale samozřejmě statistickou hodnotu to nemá.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Tak to bych nechtěl slyšet ten rachot.
Nehledě k tomu, že u karburátorových motorů je s vytahaným řetězem dost podstatný problém - opomeneme-li špatnou synchronizaci časování ventilů, je dost potíž s regulací předstihu (umí tam být vůle odpovídající i 20° předstihu).
Nehledě k tomu, že u karburátorových motorů je s vytahaným řetězem dost podstatný problém - opomeneme-li špatnou synchronizaci časování ventilů, je dost potíž s regulací předstihu (umí tam být vůle odpovídající i 20° předstihu).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)