Bych se potřeboval svézt třeba s Myšem. markem či Salwou, abych slyšel jak to je vevnitř hlasitý. podle toho uvažuju o maďarovi a nebo pak o nejakým pěkným NEREZ kousku. mmj auto musí mít zvuk ale ne za cenu ohluchnutí.ert píše:já mam rači tichoučko!!!
ale doby bejvali jiný...
turbo
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Toho se neboj!!! Ten madar je pohoda,pri jizde neni moc slystet a cim jedes rychleji tim ho vevnitr slysis min.Nejvic se ozyva pri deceleraci a u moji 1500 pri 2000.Pokud jedu na 2000ot treba na 2 nebo 3 tak duni pekne,ale neni to v zadnym pripade neprijemny.Pátrač píše:...mmj auto musí mít zvuk ale ne za cenu ohluchnutí...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Já už ten zvuk ani nevnímám. Navíc k upřesnění toho zvuku z hlediska vnitřního rušení můžu posloužit asi příkladem - mám dvě děti, 22 a 10 měsíců - tedy miminka - a jsou schopné velmi jednoduše a snadno ve voze při jízdě usnout. Čili není to nijak hrozné, jak říkám - ani to nevnímám.Pátrač píše: Bych se potřeboval svézt třeba s Myšem. markem či Salwou, abych slyšel jak to je vevnitř hlasitý. podle toho uvažuju o maďarovi a nebo pak o nejakým pěkným NEREZ kousku. mmj auto musí mít zvuk ale ne za cenu ohluchnutí.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
dnes sem slyšel poprvé zvuk mojeho žigulíčka! tatík se stim prohnal!
nádherně to pískááááá!
ale už zase dopískalo těsnění!
tentokrát se nepropálilo, ale upně normálně se vyfouklo!tentokrát u 4. válce . snad dovalim foto! vypádá to jak když to tak má bejt! jak z fabriky... tak čistá práce!!
nejdřív sem si myslel že sem to špatně dotáh,ale pak sem vyděl že se to bortí u všech válců... škoda
ale myslim si že by se to asi nestalo kdybych si blbě nehráb do regulace předstihu.... prostě sem dal velkej předstih a velkej plnící tlak! a je vyděláno...
ale jinak už to je seštelovaný!
plnící tlak 0,5 baru... a když odpojim regulaci od membrány na obtokovym ventylu, tak si výfukový plyny nadzvednou obtokovej ventyl sami, ale to už pak plní 0,9!
a hezky od volnoběhu.. tak 1700 otáček a už je to fofr
ale ted to mám naskládaný v přepravce!
dal nové těsnění ... klasika 1600 a spátky karbec!
musim pořešit to těsnění pak na to vlítnu... ted musim jezdit..
a ať si taky žigulíček dopřeje vánoční klídek.. žadná honička...
No a vám všem taky přeju krásný prožití vánočních svátků a hodně dárků pod stromečkem,
a hlavně ať nám ty laďušky šlapou
nádherně to pískááááá!
ale už zase dopískalo těsnění!
tentokrát se nepropálilo, ale upně normálně se vyfouklo!tentokrát u 4. válce . snad dovalim foto! vypádá to jak když to tak má bejt! jak z fabriky... tak čistá práce!!
nejdřív sem si myslel že sem to špatně dotáh,ale pak sem vyděl že se to bortí u všech válců... škoda
ale myslim si že by se to asi nestalo kdybych si blbě nehráb do regulace předstihu.... prostě sem dal velkej předstih a velkej plnící tlak! a je vyděláno...
ale jinak už to je seštelovaný!
plnící tlak 0,5 baru... a když odpojim regulaci od membrány na obtokovym ventylu, tak si výfukový plyny nadzvednou obtokovej ventyl sami, ale to už pak plní 0,9!
a hezky od volnoběhu.. tak 1700 otáček a už je to fofr
ale ted to mám naskládaný v přepravce!
dal nové těsnění ... klasika 1600 a spátky karbec!
musim pořešit to těsnění pak na to vlítnu... ted musim jezdit..
a ať si taky žigulíček dopřeje vánoční klídek.. žadná honička...
No a vám všem taky přeju krásný prožití vánočních svátků a hodně dárků pod stromečkem,
a hlavně ať nám ty laďušky šlapou
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
ert píše:dnes sem slyšel poprvé zvuk mojeho žigulíčka! tatík se stim prohnal!
nádherně to pískááááá!
ale už zase dopískalo těsnění!
tentokrát se nepropálilo, ale upně normálně se vyfouklo!tentokrát u 4. válce . snad dovalim foto! vypádá to jak když to tak má bejt! jak z fabriky... tak čistá práce!!
nejdřív sem si myslel že sem to špatně dotáh,ale pak sem vyděl že se to bortí u všech válců... škoda
Mám podezření, že standardní těsnění to není schopné udržet.
K tomu jsou různá řešení. Záleží jen na tom, ke kterému se přikloníš.
Základem je snížení tlaku turba. Myslím, že 0,7 - 0,8 je až až, stačilo by možná 0,6 Bar.
Druhou možností - možná nejlepší - je snížení kompresního poměru zvětšením spalovacího prostoru hlavy. Lada má standardně klínovitý spalovací prostor, což pro přeplňování není úplně ono, ale výhodou naopak je, že je okolo dost masa k ubírání, čímž se spalovací prostor dá nejen zvětšit, ale zejména vhodně tvarovat. Ono není UBRAT jako UBRAT.
Třetí možností je pochopitelně zvolit jiný materiál těsnění spalovacích prostor. Asi bych to řešil tak, že okolo válců bych nechal vyfrézovat kruhové drážky, do nichž bych vložil měděné kroužky a z klasického těsnění hlavy bych naopak původní utěsňovací kroužky vystřihal. Pak bych to stahl dohromady a je to.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)