Steloval som motor,pac mi kolisali otacky,pod 2000ot som sa nedokazal dostat atd. Celkovo som robil toto:
- Vymenil som rozsypany tlmic kmitania rozv.retaze,pac povodny bol na 5ks
- Nastavil lampou(konecne som zohnal) predstih,na volnobehu medzi 2. a 3.ciarkou
- vymenil kontakt v rozdelovaci,pac predtym predstih skakal jak besny
- nasteloval karbec na normal volnobeh.
Lenze teraz je to uplne lenive,asi polovicny vykon ako predtym. Predtym som mal predstih bohviekde,lebo som ani rysku nevidel a chodilo to dostatocne dobre,akurat som otacky nemohol nijako zrazit pod 2000,obcas to pri brzdeni zdochlo atd. Podobny(alebo vlastne rovnaky) problem popisal ktosi v inom vlakne:
Tiez som mal kedysi Ladu 1500s,isla dobre,ale to som vymenil za 1600 a to bola raketa. Mi skoro zpod riti usla.yokodrift píše:Zdravím.Pánové potřeboval bych poradit ohledně OZONU.Auto má 20tis najeto.Nastavil jsem hodnoty předstihu,odtrh karbec dle hodnot výrobce.Před nastavením motor při dojíždění zhasinal.Nedělal to ovšem pravidelně.Teď to nechcípá ale když je auto zahřáté a přidam plyn tak je to cukatúra jako svině,hlavně od spodu pak kolem 3tis to docela jede v pohodě.Ale i tak to nejede jak má.Taky v zatáčce když chci jet pod plynem to přestane jet.Dělalo to i předtím.Nevím jak se chová ozon ale co si pamatuju ze servisu tak takhle blbě to jezdit prostě nemúže.Neměl jsem ještě čas se do toho podívat,jsem pracovně vytížen.Měnil jsem jen podlakovou membránku,chcal s toho benál.Na autě co není origoš je altík z reglem na stareho žiga 1500 ale je to nově koupené,to by vadit určitě nemělo.Z mladých let co jsem jezdil z Ladou tak to byla střelba jak hovado,tohle je zdechlí hrozně.Motor je ok šlape jak hodinky.Možná to bude i rozdělovačem,nevím.V každém případě bych uvítal nějakou zkušenost která mi urychlí diagnostiku závady.Nemúžu auto nechat den jen tak stát.
Kto by vedel,kde je pes zakopany?
Skusim na skusku nahodit karbec SEDR z MBcky a uvidime,ale to je este hudba buducnosti.
Dik za postrehy.