Potom je zcela nasnadě doprodat skladové věci a auta co tu maj u CS a zavřít ten náš trh. Divím se, že to teda už neudělaliFišer Jiří píše:Oni kašlou na Evropu,ta je neuživí
Kombik
Moderátor: Moderátoři
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
Igithegreat, To je jako Dacia. Ta je taky levnější než lada a navíc má servisní síť, což tady lada nemá. A pak je jasný co se bude líp a víc prodávat. O reklamě ani nemluvím.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ono to tak vsetko suvisi...Dacia si moze dovolit nizsiu cenu, pretoze ma reklamu a servisnu siet, co zabezpecuje vyšší odbyt pre tieto auta a predajca Dacie si moze dovolit zarobit menej na 1 predanom kuse ako Lada.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory píše:Dacia si moze dovolit nizsiu cenu, pretoze ma reklamu a servisnu siet
No logicky bych řekl že spíš obráceně. Protože reklama něco stojí, servisní síť taky, takže by cena výrobku měla bejt právě vyšší. Takže když oni tlačí cenu opačným směrem, už to musí asi být na úkor kvality.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ano, lenze logika klame...pretoze za urcite casove obdobie, dajme tomu polrok, preda dacia tolko kusov, ze naklady na reklamu su uz davno vratene. Zaoberal som sa podobnymi problemamy jeden cely rok na VŠ, mozem ti k tomu pohladat aj grafyplavec píše:No logicky bych řekl že spíš obráceně. Protože reklama něco stojí, servisní síť taky, takže by cena výrobku měla bejt právě vyšší.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
obměna 2111 za 2172? či něco jiného? či raději nic?
Ahoj všichni,
koncem května bude moje Lada Jaga (2111) šest let v provozu, končí STK a má nejeto 60 000 km (takže by to chtělo vyměnit rozvody apod.). Uvažuji tedy zda nenazrála doba na obměnu. Trochu se to ve mně sváří, takže jsem se rozhodl se tady podělit o svoje úvahy.
Proti obměně:
- finanční stránka věci
- zajeté a známé stávající vozidlo motorově a podvozkově zatím zcela OK
- stav vozidla, který mentálně nebrání horšímu zacházení (žena za volantem, děti s jídlem uvnitř, rozbité cesty na Vysočině)
- téměř "neukradnutelné" vozidlo s nízkým havarijním pojištěním
- citový vztah ke stávajícímu vozidlu (kupoval jsem ho jako nové a jako svoje první auto vůbec)
Pro obměnu:
- chybějící klimatizace
- místy se objevující koroze
- začínají se objevovat drobné nefunkčnosti
- ne už zcela "reprezentativní" vzhled (nesouvisí se značkou, ale objevující se korozí)
Pokud bychom se s rodinou nakonec rozhodli pro obměnu, bude následovat řešení otázky: co? Preferuji auto se zárukou (nové/předváděcí apod.) před nejistou ojetinou, ale je to asi otázka konkrétních možností. Pokud řešení pracovně omezím na nové (pod 300 000 Kč, dostatečně velký kufr, výkon 65 kW a více, klimatizace) pak se nabízí varianta
a) Lada Priora kombi (v podstatě shodné auto se stávajícím; konstrukcí možná lépe vyhovuje rozbitím silnicím a cestám na Vysočině; extravagantní = netuctová značka; nyní dokonce značkový servis v blízkosti; otázkou je samozřejmě kvalita zpracování a dílčích částí v porovnání s konkurencí)
b) něco jiného: Dacia Logan?, Renault Megane?, Opel Astra Classic III?, Škoda Fabia?, Škoda Octavia Tour?, nějaký Korejec?
c) a nebo nakonec hledat i nějakou zajímavou ojetinu???
koncem května bude moje Lada Jaga (2111) šest let v provozu, končí STK a má nejeto 60 000 km (takže by to chtělo vyměnit rozvody apod.). Uvažuji tedy zda nenazrála doba na obměnu. Trochu se to ve mně sváří, takže jsem se rozhodl se tady podělit o svoje úvahy.
Proti obměně:
- finanční stránka věci
- zajeté a známé stávající vozidlo motorově a podvozkově zatím zcela OK
- stav vozidla, který mentálně nebrání horšímu zacházení (žena za volantem, děti s jídlem uvnitř, rozbité cesty na Vysočině)
- téměř "neukradnutelné" vozidlo s nízkým havarijním pojištěním
- citový vztah ke stávajícímu vozidlu (kupoval jsem ho jako nové a jako svoje první auto vůbec)
Pro obměnu:
- chybějící klimatizace
- místy se objevující koroze
- začínají se objevovat drobné nefunkčnosti
- ne už zcela "reprezentativní" vzhled (nesouvisí se značkou, ale objevující se korozí)
Pokud bychom se s rodinou nakonec rozhodli pro obměnu, bude následovat řešení otázky: co? Preferuji auto se zárukou (nové/předváděcí apod.) před nejistou ojetinou, ale je to asi otázka konkrétních možností. Pokud řešení pracovně omezím na nové (pod 300 000 Kč, dostatečně velký kufr, výkon 65 kW a více, klimatizace) pak se nabízí varianta
a) Lada Priora kombi (v podstatě shodné auto se stávajícím; konstrukcí možná lépe vyhovuje rozbitím silnicím a cestám na Vysočině; extravagantní = netuctová značka; nyní dokonce značkový servis v blízkosti; otázkou je samozřejmě kvalita zpracování a dílčích částí v porovnání s konkurencí)
b) něco jiného: Dacia Logan?, Renault Megane?, Opel Astra Classic III?, Škoda Fabia?, Škoda Octavia Tour?, nějaký Korejec?
c) a nebo nakonec hledat i nějakou zajímavou ojetinu???
- Fišer Jiří
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
- Bydliště: Litvínov
Myslím si, že máš nespornou výhodu v tom, že vlastníš 2111ctku a kdyby jsi se rozhodl pro Prioru,tak víš do čeho jdeš!Já byl na tom stejně,jenom s tím rozdílem , že byl rozhodnutej že si Prioru koupím.Nelituji toho,určitý pokrok tam je,ale musím uznat že konkurence je stále před náma to nebudu zastírat,bohužel i v ceně! Záleží na tobě co rozhodne,zda láska ke značce,nebo touha okusit něco jiného, lepšího!
Lada 2171
LADA JE Můj Život
LADA JE Můj Život
Ojetinu bych nehledal, vždyť ji máš (6 let a 60000km není mnoho). Buď bych si jí ještě nějakou dobu nechal, nebo bych vybíral ze zmíněných škodovek jakožto sázka na jistotu. Váhal bych mezi zvýhodněnými modely Family, které se nabízejí pouze se staršími motory a TSI. V zásadě platí - čím později nové auto koupíš, tím bude lepší a levnější.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Když už tady spekulujeme o jiných značkách, než Lada, koupil bych Astru H, rodiče jí mají třetím rokem a zatím nebyl sebemenší problém (absolvovala 3x Chorvatsko a 3x hory) a oproti Octavii je to uvnitř obří auto.
EDIT:Teď jsem si zkoušel konfigurátor tý Astry s tim, že jsem si tam zaklikal bůhví jaký blbosti a vypadlo mě 341t Kč.
Byla to 1.6/85kW, Metalíza, tónovaný skla, klima, litý kola, palubní počítač, přední mlhovky, rádio s mp3+AUX výstup a 7 repráků, tempomat, elektricky zklápěný zrcátka a výdechy na zadní sedačky...
EDIT:Teď jsem si zkoušel konfigurátor tý Astry s tim, že jsem si tam zaklikal bůhví jaký blbosti a vypadlo mě 341t Kč.
Byla to 1.6/85kW, Metalíza, tónovaný skla, klima, litý kola, palubní počítač, přední mlhovky, rádio s mp3+AUX výstup a 7 repráků, tempomat, elektricky zklápěný zrcátka a výdechy na zadní sedačky...
Naposledy upravil(a) Marťas dne sob bře 26, 2011 22:47, celkem upraveno 1 x.
No já bych ji taky asi ještě nechal,ztráta by byla velká- ted už moc ztrácet nebudeš.nějaké drobnosti poléčíš a bude,počkej až bude mít 100tis.km a 10 let,alespoń budeš moci říct,jsi se s ní svezl.
A jak tu již zaznělo: čím později nové auto koupíš tím líp pro tebe(bude nový typ,popř.větší výbava nebo nižší cena apd.)
Osobně bych nespěchal,ale záleží na tobě jak moc bude velká touha po novém autě
A jak tu již zaznělo: čím později nové auto koupíš tím líp pro tebe(bude nový typ,popř.větší výbava nebo nižší cena apd.)
Osobně bych nespěchal,ale záleží na tobě jak moc bude velká touha po novém autě
TeĎ jo, ale bude ten servis opravdu použitelnej na prioru i za pár let, nebo to tam taky po čase zavřou ? Mimo to, jak to tam teď vlastně máte, už prodali "dost" nových aut prior a kalin ?JakubN píše:nyní dokonce značkový servis v blízkosti
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Moj osobný názor je, že 60.000 km je málo a pokiaľ Lada jazdí a nezlobí, načo ju meniť..
Auto je zlá investícia.
Auto je zlá investícia.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.