niva 1500 / 1700 ???
Moderátor: Moderátoři
niva 1500 / 1700 ???
zdravim, lidi prosím potřebuju nutně odpovědi na tyhle otazky
pasuje sání z lady 1500 na motor niva 1700 ?
pasuje motor 1500 do nivy 1700 ?
zepsula si mi tam elektronika tam to asi vyhazim a mam možnost koupit motor 1500, tak že bych ho tam dal, popřípadě jenom dal jiné sání a karbec + rozdělovač
pasuje sání z lady 1500 na motor niva 1700 ?
pasuje motor 1500 do nivy 1700 ?
zepsula si mi tam elektronika tam to asi vyhazim a mam možnost koupit motor 1500, tak že bych ho tam dal, popřípadě jenom dal jiné sání a karbec + rozdělovač
no to právě chci, ale nejsem si jistej jestli budou pasovat ty parohy z patnáctistovky na tu mojí sedumnáctistovku, abych to vyměnil pěkně s karbecem a jenom tam dal rozdělovač a mělo vy to snad fachat, ale dulezity jsou ty parohy aby pasovaly na šrouby
Jsem tedka začinající nivař, tak pravě nevim co kde jak pasuje
Jsem tedka začinající nivař, tak pravě nevim co kde jak pasuje
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Pasovat to bude, jezdi tady několik 1700 na karbu
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Jestli to bude vše pasovat, tak to jsem zvědav. Nemám zkušenosti s tímto, ale teď jsem se motal kolem 1,7nivy. Domnívám se že výfukové svody jsou jiné ale pasující. Vycházím z katalogových čísel výfukových svodů a očima jsem to skoukl jen namátkově. Jinak zkušenější ví.
Lada 2102 Universál 1.198ccm - červená 418.958 km.(r1972)
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
Fiat BRAVO Formula 1.368ccm 104.1HP - červená 24.518 km (r2011-od novoty)
"LADA NIVA... v terénu je doma, jako SUV na silnici."
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Vyměníš sání, dodáš rozdělovač, indučku, palivový čerpadlo a mohlo by to jezdit. Karburátor z 1,5 bude potřeba přetryskovat. 1,6 karburátor by mohl benzínové nároky 1,7 motoru zvládnout. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Karburátor z 1,6 se osazoval pozdějí na 1,5. Tedy karbece mezi 1,5 a 1,6 se liší jinak natryskovanou komorou prvního stupně a vzdušnikami na obou komorách. V podstatě je jedno, jestli tam dá karbec z 1,5 nebo 1,6.Luděk Musil píše:Vyměníš sání, dodáš rozdělovač, indučku, palivový čerpadlo a mohlo by to jezdit. Karburátor z 1,5 bude potřeba přetryskovat. 1,6 karburátor by mohl benzínové nároky 1,7 motoru zvládnout. L.
ahoj tak jenom chci napsat jak to dopadlo. Koupil jsem motor patnáctistovku ze kterého jsem přendal sání, karburator a namontoval na mojí 1.7. Všechno krásně pasovalo. Ještě jsem přidělal benzinovou pumpu a osadil rozdělovačem z 1.2 bez podtlaku (jiny sem nesehnal). Vedení paliva jsem použil vratnou hadici ze vstřikování. Takže po seřízení předstihu od oka to všechno šlape jak má. Tedka snad jen dát slavnému vstřikování sbohem )
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si zcela jist, že rozdělovač z 1,2 je to nejlepší, co jsi tam mohl dát. Ony totiž ty rozdělovače jsou odlišné (po mechanické stránce) pro "nízkozdvihy" a "vysokozdvihy". Hřídelka pro nízkozdvih (1200 a 1300 ccm) je o nějaké (7,5) milimetry kratší než pro vysokozdvih (1500 a 1600 ccm). Jako vono to asi fungovat bude, ale tisícihrany se budou více vymačkávat. L.zimf píše:osadil rozdělovačem z 1.2
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Anebo dopadne jak já po přejezdu železničního přejezdu kdy to po měsíci ježdění samovolně přeskočilo (bum bác do karburátoru a stál jsem . Trvalo asi 5 minut než jsem zjistil že při nadzvednutí za "palec" se dá hřídelí volně točit Za pár minut jsem po nastavení odjel . Opravdu zákeřná závada !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Takový asi neexistuje poněvač 1.7 rozdělovač nemá , ale pasuje tam z 1500-1600 .zimf píše:někde v autodílech jsem viděl i rozdělovač přímo pro 1.7 za nějakych 1200,- má delší tu hřídelku
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!