Nikdo tu nic takový ho neříkal, přečti si to pořádněTrevor píše:A potom este by ma zaujimalo to ze preco by brzdeny diferencial nemal fungovat na aute s 250hp ?
Elektronické systémy v autech
Moderátor: Moderátoři
Celkem souhlasím s Trevorem, JmJ, ty nemáš v autě MaxiDOT? Já jsem se naučil velmi rychle jezdit se všema asistentama, nevidím, co je na tom špatného, hlavně v zimě, na trase Praha - Brno se určitě najde pár nadšenců, co budou řešit krizové situace řízeným smykem, ale já mezi ně nepatřím:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Potvrzuji, jezdil jsem služební Felinou a Oktávkou s ABS do fabrik v Krkonoších a i když jsem byl ze starších vozů zvyklý brzdit ve smyku přerušovaně, může být ta vteřina, o kterou zabere ABS dříve (a rovnoměrněji) často rozhodující.Patrac píše: ... Kdo ale tvrdí že ABS aESP a spol je naprd neví o čem mluví a nebo s takovýma autama vůbec nejel...
To Pátrač:
Souhlasím naprosto. Víš, já to pozoruju už delší dobu, že na tomhle fóru se to nějak zvrtává do nikam. Mám tím na mysli Tvou myšlenku o tom přehnaném srdcařství k Ladě.
Ano, Lada byla ve "své" době výborným vozem, v roce 1970 neměla v socialistické Evropě konkurenta a tu suverénní pozici si s přehledem držela dalších 15 let, o tom není pochyb. Ale dnes je prostě za zenitem, což my dva chápeme stejně. Je to vůz, který v mém srdíčku nechal nezapomenutelnou stopu a je to pro mne doslova srdeční záležitost, to prohlašuju pořád a jsem na to dost hrdý. Ale v dnešním moderním světě Lada kulhá jako postřelená kobyla a moc se bojím, že moderní technologie a kvalitu výroby ostatních automobilek nikdy nedohoní. Prostě Lada zaspala dobu a tak to je - s tím se nedá nic dělat. Svědčí o tom (ne-)zájem veřejnosti o nové modely Lady, reklama, servisní síť značky a jiné od toho se odvíjející věci.
Pravda - Priora a Kalina mohou být (s přivřením obou očí) v některých oblastech konkurenceschopné vozy. Ale proč mám kupovat Kalinu nebo Prioru, když za stejné peníze dostanu dvacet jiných vozů renomovanějších značek, s vyspělejšími technologiemi a mnohem lepší servisní sítí? Hyu i30, Ceed, Aveo, C3, P207, Polo, Clio, Punto, Fiesta či Fusion, Astra ..... - to je jen letmý výčet cenově srovnatelných vozů, které jsou prostě lepší než Lada.
Nicméně to jsme, Radku, od Fabie sakra uhnuli a dostaneme lepanec .
Jinak souhlasím i s PetremHC - konkrétně ABS je v dnešní době věcí nezbytnou a já si už nedovedu představit ABS ve voze nemít. Jsem velmi klidný řidič a pokud nemusím, nebrzdím. Často dokážu jet i několik stovek kilometrů, aniž bych použil brzdový pedál. Svědčí o tom i skutečnost, že ač většině majitelů Sharanů vydrží přední destičky kolem 50-60 tisíc kilometrů, mně za stejnou dobu ubylo obložení předních destiček o necelé 2 milimetry (z původních 12 mm). Nicméně několikrát v životě jsem se dostal do velmi nepříjemné situace, kdy - ač ne svou vinou - byl jsem nucen brzdit opravdu silně (obounož) a tam bych s dvě tuny těžkým vozem byl už dávno po smrti, nemít ABS.
Komfortní výbava není jen o komfortu posádky ve voze (klima, elektrika na okna a výhřev sedadel), je to právě především komfort jízdy a její bezpečnost. A zde je ABS neocenitelný pomocník. Kdo tvrdí, že ABS je zbytečnost, nemá ani potuchy, o čem mluví.
Souhlasím naprosto. Víš, já to pozoruju už delší dobu, že na tomhle fóru se to nějak zvrtává do nikam. Mám tím na mysli Tvou myšlenku o tom přehnaném srdcařství k Ladě.
Ano, Lada byla ve "své" době výborným vozem, v roce 1970 neměla v socialistické Evropě konkurenta a tu suverénní pozici si s přehledem držela dalších 15 let, o tom není pochyb. Ale dnes je prostě za zenitem, což my dva chápeme stejně. Je to vůz, který v mém srdíčku nechal nezapomenutelnou stopu a je to pro mne doslova srdeční záležitost, to prohlašuju pořád a jsem na to dost hrdý. Ale v dnešním moderním světě Lada kulhá jako postřelená kobyla a moc se bojím, že moderní technologie a kvalitu výroby ostatních automobilek nikdy nedohoní. Prostě Lada zaspala dobu a tak to je - s tím se nedá nic dělat. Svědčí o tom (ne-)zájem veřejnosti o nové modely Lady, reklama, servisní síť značky a jiné od toho se odvíjející věci.
Pravda - Priora a Kalina mohou být (s přivřením obou očí) v některých oblastech konkurenceschopné vozy. Ale proč mám kupovat Kalinu nebo Prioru, když za stejné peníze dostanu dvacet jiných vozů renomovanějších značek, s vyspělejšími technologiemi a mnohem lepší servisní sítí? Hyu i30, Ceed, Aveo, C3, P207, Polo, Clio, Punto, Fiesta či Fusion, Astra ..... - to je jen letmý výčet cenově srovnatelných vozů, které jsou prostě lepší než Lada.
Nicméně to jsme, Radku, od Fabie sakra uhnuli a dostaneme lepanec .
Jinak souhlasím i s PetremHC - konkrétně ABS je v dnešní době věcí nezbytnou a já si už nedovedu představit ABS ve voze nemít. Jsem velmi klidný řidič a pokud nemusím, nebrzdím. Často dokážu jet i několik stovek kilometrů, aniž bych použil brzdový pedál. Svědčí o tom i skutečnost, že ač většině majitelů Sharanů vydrží přední destičky kolem 50-60 tisíc kilometrů, mně za stejnou dobu ubylo obložení předních destiček o necelé 2 milimetry (z původních 12 mm). Nicméně několikrát v životě jsem se dostal do velmi nepříjemné situace, kdy - ač ne svou vinou - byl jsem nucen brzdit opravdu silně (obounož) a tam bych s dvě tuny těžkým vozem byl už dávno po smrti, nemít ABS.
Komfortní výbava není jen o komfortu posádky ve voze (klima, elektrika na okna a výhřev sedadel), je to právě především komfort jízdy a její bezpečnost. A zde je ABS neocenitelný pomocník. Kdo tvrdí, že ABS je zbytečnost, nemá ani potuchy, o čem mluví.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
moderní technika dorazila i do škodovek, to je pravda,
loni v zimě jsem se vezl do K. Varů, namrzlý sníh, vítr, fakt hnus. S normálním autem bych jel tak třicet, čtyřicet, šofér s fabkou to valil osmdesát. Protože se mě tento styl nelíbil, řekl jsem šoférovi, že je silnice umrznutá, jestli to ještě nezaregistroval. Následoval smích, že jsem zvyklý na starou oktávku a žigulíka a o nových technických vymoženostech škodovky asi nemám ani páru.
Dojeli jsme naštěstí dobře, ale nedávno jsem mluvil s jeho přítelkyní, a že prý musej stále splácet půjčku a na rozbitou fabii, kterou přítel z jara zaparkoval pod kamion.
Co z toho plyne? Technický pokrok a různě vymoženosti nemohou nahradit zdravý úsudek člověka. Technika pouze zrychlí kolonu aut a zkrátí vzdálenosti mezi nimi právě o tu vteřinu, o které šofér ví a na kterou se následně spoléhá.
loni v zimě jsem se vezl do K. Varů, namrzlý sníh, vítr, fakt hnus. S normálním autem bych jel tak třicet, čtyřicet, šofér s fabkou to valil osmdesát. Protože se mě tento styl nelíbil, řekl jsem šoférovi, že je silnice umrznutá, jestli to ještě nezaregistroval. Následoval smích, že jsem zvyklý na starou oktávku a žigulíka a o nových technických vymoženostech škodovky asi nemám ani páru.
Dojeli jsme naštěstí dobře, ale nedávno jsem mluvil s jeho přítelkyní, a že prý musej stále splácet půjčku a na rozbitou fabii, kterou přítel z jara zaparkoval pod kamion.
Co z toho plyne? Technický pokrok a různě vymoženosti nemohou nahradit zdravý úsudek člověka. Technika pouze zrychlí kolonu aut a zkrátí vzdálenosti mezi nimi právě o tu vteřinu, o které šofér ví a na kterou se následně spoléhá.
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
To je sice pravda, ale tak ono nie je na vine technika, ale dotycny sofer takze ...... A potom ludia vychadzaju ztoho aka je situacia, ale tak keby sme to zobrali z tej druhej strany, ze auta by dnes vobec nemali abs esp a ani ine systemy. Myslis, ze by to vyzeralo takto isto ? .... ja otom velmi pochybujem, pretoze kazdemu "zavodnikovi" tie kontrolky preblikavaju dost casto a nechcem si predstavit, ze by kazdy bol taky hrdina, ak by tych asistentov v aute nemal. Cintoriny by boli urcite plnsievintera píše:moderní technika dorazila i do škodovek, to je pravda,
loni v zimě jsem se vezl do K. Varů, namrzlý sníh, vítr, fakt hnus. S normálním autem bych jel tak třicet, čtyřicet, šofér s fabkou to valil osmdesát. Protože se mě tento styl nelíbil, řekl jsem šoférovi, že je silnice umrznutá, jestli to ještě nezaregistroval. Následoval smích, že jsem zvyklý na starou oktávku a žigulíka a o nových technických vymoženostech škodovky asi nemám ani páru.
Dojeli jsme naštěstí dobře, ale nedávno jsem mluvil s jeho přítelkyní, a že prý musej stále splácet půjčku a na rozbitou fabii, kterou přítel z jara zaparkoval pod kamion.
Co z toho plyne? Technický pokrok a různě vymoženosti nemohou nahradit zdravý úsudek člověka. Technika pouze zrychlí kolonu aut a zkrátí vzdálenosti mezi nimi právě o tu vteřinu, o které šofér ví a na kterou se následně spoléhá.
Tak dva roky do zadu som jazdil s kolegom v januari na O2 a malo to uz asr a behali sme po snehu, ako keby sme jazdili na floride. Kontrolka dost casto blikala, ale auto to proste zvladalo tak, ze som az nechapal Po case ma to uz ale riadne zacalo srat, tak som mu to nenapadne vypol a pri prvej zakrute sme boli mimo cesty
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
ne ono to není o tom. Spousta z nás je právě odkojená na ladě škodě 120 a pod což sou auta bez technických vymožeností. Tzn tito lidé umí řídit. povětšinou. takže když pak člověk takto zkušený sedne do auta s technologií zůstává mu zdravý úsudek pro jízdu. a pak ty vymoženosti opravdu použije při rozjezdu na ledě, pomůže to dobrzdit a zkomfortnit jízdu. Lidi kteří do takového auta sednou bez zkušeností z neelektronických aut to berou jako samozřejmost a chybí jim ten úsudek. a zkušenosti.vintera píše:moderní technika dorazila i do škodovek, to je pravda,
loni v zimě jsem se vezl do K. Varů, namrzlý sníh, vítr, fakt hnus. S normálním autem bych jel tak třicet, čtyřicet, šofér s fabkou to valil osmdesát. Protože se mě tento styl nelíbil, řekl jsem šoférovi, že je silnice umrznutá, jestli to ještě nezaregistroval. Následoval smích, že jsem zvyklý na starou oktávku a žigulíka a o nových technických vymoženostech škodovky asi nemám ani páru.
Dojeli jsme naštěstí dobře, ale nedávno jsem mluvil s jeho přítelkyní, a že prý musej stále splácet půjčku a na rozbitou fabii, kterou přítel z jara zaparkoval pod kamion.
Co z toho plyne? Technický pokrok a různě vymoženosti nemohou nahradit zdravý úsudek člověka. Technika pouze zrychlí kolonu aut a zkrátí vzdálenosti mezi nimi právě o tu vteřinu, o které šofér ví a na kterou se následně spoléhá.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Patrac píše:ne ono to není o tom. Spousta z nás je právě odkojená na ladě škodě 120 a pod což sou auta bez technických vymožeností. Tzn tito lidé umí řídit. povětšinou. takže když pak člověk takto zkušený sedne do auta s technologií zůstává mu zdravý úsudek pro jízdu. a pak ty vymoženosti opravdu použije při rozjezdu na ledě, pomůže to dobrzdit a zkomfortnit jízdu. Lidi kteří do takového auta sednou bez zkušeností z neelektronických aut to berou jako samozřejmost a chybí jim ten úsudek. a zkušenosti.vintera píše:moderní technika dorazila i do škodovek, to je pravda,
loni v zimě jsem se vezl do K. Varů, namrzlý sníh, vítr, fakt hnus. S normálním autem bych jel tak třicet, čtyřicet, šofér s fabkou to valil osmdesát. Protože se mě tento styl nelíbil, řekl jsem šoférovi, že je silnice umrznutá, jestli to ještě nezaregistroval. Následoval smích, že jsem zvyklý na starou oktávku a žigulíka a o nových technických vymoženostech škodovky asi nemám ani páru.
Dojeli jsme naštěstí dobře, ale nedávno jsem mluvil s jeho přítelkyní, a že prý musej stále splácet půjčku a na rozbitou fabii, kterou přítel z jara zaparkoval pod kamion.
Co z toho plyne? Technický pokrok a různě vymoženosti nemohou nahradit zdravý úsudek člověka. Technika pouze zrychlí kolonu aut a zkrátí vzdálenosti mezi nimi právě o tu vteřinu, o které šofér ví a na kterou se následně spoléhá.
Lenze ani toto sa neda aplikovat celoplosne. Predsa to by znamenalo ze co absolvent autoskoly to totalny debil teda co sa jazdenia tyka.
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
člověk bez zkušeností se nerovná debil.Trevor píše:Patrac píše:ne ono to není o tom. Spousta z nás je právě odkojená na ladě škodě 120 a pod což sou auta bez technických vymožeností. Tzn tito lidé umí řídit. povětšinou. takže když pak člověk takto zkušený sedne do auta s technologií zůstává mu zdravý úsudek pro jízdu. a pak ty vymoženosti opravdu použije při rozjezdu na ledě, pomůže to dobrzdit a zkomfortnit jízdu. Lidi kteří do takového auta sednou bez zkušeností z neelektronických aut to berou jako samozřejmost a chybí jim ten úsudek. a zkušenosti.vintera píše:moderní technika dorazila i do škodovek, to je pravda,
loni v zimě jsem se vezl do K. Varů, namrzlý sníh, vítr, fakt hnus. S normálním autem bych jel tak třicet, čtyřicet, šofér s fabkou to valil osmdesát. Protože se mě tento styl nelíbil, řekl jsem šoférovi, že je silnice umrznutá, jestli to ještě nezaregistroval. Následoval smích, že jsem zvyklý na starou oktávku a žigulíka a o nových technických vymoženostech škodovky asi nemám ani páru.
Dojeli jsme naštěstí dobře, ale nedávno jsem mluvil s jeho přítelkyní, a že prý musej stále splácet půjčku a na rozbitou fabii, kterou přítel z jara zaparkoval pod kamion.
Co z toho plyne? Technický pokrok a různě vymoženosti nemohou nahradit zdravý úsudek člověka. Technika pouze zrychlí kolonu aut a zkrátí vzdálenosti mezi nimi právě o tu vteřinu, o které šofér ví a na kterou se následně spoléhá.
Lenze ani toto sa neda aplikovat celoplosne. Predsa to by znamenalo ze co absolvent autoskoly to totalny debil teda co sa jazdenia tyka.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
A v autoškolach mají všelijaký takovýdle vymoženosti? I jestli jo, tak to tam se stejně nevyužíje. Nejde o autoškolu, ale s jakým autem se pak kdo učí v provozu. Co si budeme řikat, z autoškoly nikdo vyježděnej nevylez, až v provozu se to musíš doučit. A i když já jsem se vyjezdil převážně na Ladě, nemůžu o sobě tvrdit, že bych to uměl grandiózně. Ale ňákej ten úsudek tam je a co s tim dělá zima bez pomůcek, to tak ňák vim.
A beztak je tuto zase debata v kruhu.
A beztak je tuto zase debata v kruhu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Nevadi ze je na bloku "naliatok" 2105? To by kralovi nikto neveril ze je to 1,9 .... ale ani to, ze je to 1,3, pretoze je to retazovy blok
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)