LPG a chlazení u desítky
Moderátor: Moderátoři
LPG a chlazení u desítky
Ať nezaplácávám téma u krabic, radši založím tady to.
Mám systém, Elpigaz (polskej) sekvenční vstřik. Reduktor Albert 01 . (Asi od hurikána )
Motor 1,5 i 8ventil.
A nyní problém: Mnozí už jste zaznamenali téma mizející fridex u hradní střely. Asi nemá smysl to dál rozebírat. Šla do kopřiv.
Tenhle plynovej systém jsem vymontoval a nechal namontovat do kočkolapu. A po vyježdění nějaké jedné dvou nádrží, mi to začalo tlakovat. Zvláštní je že před montáží plynu byl klid. Byla tam jen voda. A nebyl zapojen radiátor topení. Radiátor jsem měl venku, vyzkoušel přes přestřihlou duši jestli neutíká. V pohodě, šup tam s ním. Teda už po montáži reduktoru. A zničehonic začal prolínat fridex z termostatu a pak bouchly dvě hadice chladiče a radiátor topení. Ten radiátor teče snad i za studena, když to není natlakovaný. Pod víčkem to syčí, takže přetlak je jasnej.
Jako laik to vidím tak, že jediné co ty dvě auta přímo spojuje je právě ten redukto¨r, tudíž logicky by za to mohl on, tím víc, že v předchozím autě to dělalo totéž.
V servise jsem na ně musel udeřit nečekaně. A ejhle vlezu do dílny a pánové cosi předělávají na tom samém systému u zánovní Oktávie a ještě mi tvrdí, že je to bezproblémový a že zacláním. V druhém konci dílny se vztekaj u felicie a další má venku půl motoru z favorita... Ale to jsem odbočil. Tvrdili mi, že teoreticky není možný aby to tlakoval právě ten plyn, protože se jim to stalo jen jednou u nějakýho holandskýho systému. A u elpigazu to ještě neviděli. (NO já jsem taky neviděl aby se do 4 válce dělalo 5 děr pro vstřiky., ale oni jsou jiný odborníci) Co si o tom myslíte? Hlavně by prej byl fridex cejtit po plynu, což se mi i zdá logický
Jinak Elpigaz z mého laického pohledu: Ideální pro přestavbáře. Polskej, levnej .Takže za levno koupit za mnohem víc prodat. Když jsem chtěl třeba Tartariny, nebo BRC, tak se vykrucovali a to asi pro to, že tam už nemaj takovej prostor pro zdražování, neb ho musej koupit za víc.
Máte někdo zkušenosti s tímto Elpigazem?
Mám systém, Elpigaz (polskej) sekvenční vstřik. Reduktor Albert 01 . (Asi od hurikána )
Motor 1,5 i 8ventil.
A nyní problém: Mnozí už jste zaznamenali téma mizející fridex u hradní střely. Asi nemá smysl to dál rozebírat. Šla do kopřiv.
Tenhle plynovej systém jsem vymontoval a nechal namontovat do kočkolapu. A po vyježdění nějaké jedné dvou nádrží, mi to začalo tlakovat. Zvláštní je že před montáží plynu byl klid. Byla tam jen voda. A nebyl zapojen radiátor topení. Radiátor jsem měl venku, vyzkoušel přes přestřihlou duši jestli neutíká. V pohodě, šup tam s ním. Teda už po montáži reduktoru. A zničehonic začal prolínat fridex z termostatu a pak bouchly dvě hadice chladiče a radiátor topení. Ten radiátor teče snad i za studena, když to není natlakovaný. Pod víčkem to syčí, takže přetlak je jasnej.
Jako laik to vidím tak, že jediné co ty dvě auta přímo spojuje je právě ten redukto¨r, tudíž logicky by za to mohl on, tím víc, že v předchozím autě to dělalo totéž.
V servise jsem na ně musel udeřit nečekaně. A ejhle vlezu do dílny a pánové cosi předělávají na tom samém systému u zánovní Oktávie a ještě mi tvrdí, že je to bezproblémový a že zacláním. V druhém konci dílny se vztekaj u felicie a další má venku půl motoru z favorita... Ale to jsem odbočil. Tvrdili mi, že teoreticky není možný aby to tlakoval právě ten plyn, protože se jim to stalo jen jednou u nějakýho holandskýho systému. A u elpigazu to ještě neviděli. (NO já jsem taky neviděl aby se do 4 válce dělalo 5 děr pro vstřiky., ale oni jsou jiný odborníci) Co si o tom myslíte? Hlavně by prej byl fridex cejtit po plynu, což se mi i zdá logický
Jinak Elpigaz z mého laického pohledu: Ideální pro přestavbáře. Polskej, levnej .Takže za levno koupit za mnohem víc prodat. Když jsem chtěl třeba Tartariny, nebo BRC, tak se vykrucovali a to asi pro to, že tam už nemaj takovej prostor pro zdražování, neb ho musej koupit za víc.
Máte někdo zkušenosti s tímto Elpigazem?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Třeba u BRC není možnost (krom prasknutí odlitku) aby se plyn dostal k vodě . u jiných (Lovato/Lovtec) je to reálné . Oddělovací část je membrána . A když je to polské tak bych tomu nevěřil ani "dobrý den" .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Polský lpg
Právěže polským věcem taky moc nevěřím. některý jejich technický řešení mi přijdou jako hračky pro větší děti.Pořád to jelo ale za 3 roky provozu jedno teplotní čidlo a nějaká těsnění,a jednou volný koleno- utíkal plyn, což u favorita s Tartariny neznám.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Což o to, ale jak to zlegalizuju? To je sekvence nebo ne?cackler píše:nedávno jsem vyndaval BRC system z 2105, mam reduktor a nějaký zbytečnosti okolo, jestli máš zájem...
Zatím ani moc zájem nemám. Uděláme tu hlavu, pak to hned vezmu k plynařům na repasi reduktoru a uvidí se co dál.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
NENÍ . Nemá druhý regulační stupeň . U sekvenčního plynu jde pouze o dodržení stálého tlaku plyné báze . Dávkování se již řídí pomocí "plynové"ŘJ přes elektroventily a né podle rozdílu tlaku ve filtr-boxu pomocí regulační membrány v reduktoru .zelvotron píše:Tak Plavcovi jde stejně asi jen o reduktor, kterej je stejnej?
"Dnes" již pro sekvence existují i reduktory bez membrán .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Brejle mám na očích a karburátor na favoritu.cackler píše:sekvenční asi nebude, nevyznam se v tom, ale bylo to s brejlema na karbu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Teoreticky: proč se ta hlava zkroutila? Napadlo mě, že by plyn dávkoval víc, než dokáže spálit a tlakem se to zkroutilo a přitom by byla v hajzlu samozřejmě i klika. Mohlo by bejt? Plyn vlastně nemá žádnou vracečku zpět do nádrže, jako benzín, tudíž se s tím nespotřebovaným palivem něco stát musí.
Jedno je jistý dva válce měly " mezi sebou kompresi".
Já vám nevím mě se snad začínaj líbit jen ty polský holky
Jedno je jistý dva válce měly " mezi sebou kompresi".
Já vám nevím mě se snad začínaj líbit jen ty polský holky
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
To je blbost. Vstřikovač ti pustí do válce jen takové množství plynu co mu dovolí řj!!Teoreticky: proč se ta hlava zkroutila? Napadlo mě, že by plyn dávkoval víc, než dokáže spálit a tlakem se to zkroutilo a přitom by byla v hajzlu samozřejmě i klika. Mohlo by bejt? Plyn vlastně nemá žádnou vracečku zpět do nádrže, jako benzín, tudíž se s tím nespotřebovaným palivem něco stát musí.
Vracečku nemá protože ji nepotřebuje.
Nechal jsem si lpg namontovat když měla desítka najeto asi 45000km. Mám najeto na lpg 56000 km a neměl jsem zatím žádný problém. Po 300 mh si Tartariny pípne o servis (filtr, seřízení,výmaz mh) příjde na 500 kč. Spokojenost
Radka z AGW v Boskovicích mohu jen doporučit.
On jí také nepotřebuje . Není to nafťák .plavec píše:Plyn vlastně nemá žádnou vracečku zpět do nádrže, jako benzín, tudíž se s tím nespotřebovaným palivem něco stát musí.
"Nespotřebovaný" nasátý plyn (příliš bohatá - nebo chudá směs) odejde výfukem kde následně shoří .
A proč se hlava skroutila ? přehřátí , nedostatečné utažení , nebo špatný postup při povolování .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
tó by mohlo bejt ono, když to Marek povoloval, tak cítil, že prostřední šrouby jsou míň utažený.Saša píše:nedostatečné utažení
Motor normálně jel a hlavu sme sundali už po 4ech hodinách. To nevadí?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch