Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
To nebyla komise,jak mi bylo vysvětleno,kdo chce,může tam auto postavit a nalepit si tam klidně,že to prodává za milion.Ale vyloženě protiúčet je novinka.zelvotron píše:nebo že by dřív měl jen auta v komisi?
Dobrý den,
Ano, je to možné. Vozidlo musíme vidět a na výkupní ceně se musíme
dohodnout.
S pozdravem
Milan Kalaš
Toto je odpověď ze Sadské,když jsem psal,jestli je možné dát desítku na protiúčet jako akontaci na Kalinu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Při 3700ot a výš netáhne
Ahoj. Motor (Lada2113,pro jistotu-1499ccm/16V) mi kolem 3600-3700 otáček přestane táhnout a výš se taky nechytne. Pod těmito otáčkama jede normálně. Udělá to vždy,ne jen občas. Hlavně při předjíždění je to dost opruz,když vám přestane jet auto.
Nemáme ve Zlíně servis lady a s nejbližším 20km, v Holešově, nejsem spokojený. Pokud by to mohla být nějaká drobnost, tak bych se to první zkusil mrknou sám.
Napadla mě špatná svíčka, ucpaný palivový filtr,který nepustí dost benzínu, vzduchový filtr nebo něco z váhou vzduchu? Pokud máte podobnou zkušenost, či víte v čem je problém, prosím o radu na ce se mrknout.
Dík.
Nemáme ve Zlíně servis lady a s nejbližším 20km, v Holešově, nejsem spokojený. Pokud by to mohla být nějaká drobnost, tak bych se to první zkusil mrknou sám.
Napadla mě špatná svíčka, ucpaný palivový filtr,který nepustí dost benzínu, vzduchový filtr nebo něco z váhou vzduchu? Pokud máte podobnou zkušenost, či víte v čem je problém, prosím o radu na ce se mrknout.
Dík.
kov píše:ucpaný palivový filtr
kov píše:vzduchový filtr
To je spotřebák kterej máš vyměněn za pár minut, tak bych začal tímhle.kov píše:špatná svíčka
Pak jsou ještě další metody, ale v žádným případě ne servisy- čti pračky na prachy. Jako poslední metodu mi bylo mnohokrát doporučeno auto prodat a je po problémech. Vítej v realitě.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Při 3700ot a výš netáhne
Změřit tlak na výstupu palivového čerpadla - min 5 Atp a tlak na napájecí liště trysek 3 +/- 0,2 Atp (ve volnoběhu min 2,6 ,při prudkém přidání plynu musí stoupnout přes 3). Diagnostika by měla hlásit chybu "chudá směs".kov píše:Ahoj. Motor (Lada2113,pro jistotu-1499ccm/16V) mi kolem 3600-3700 otáček přestane táhnout ...
Dnes jsem mrkul na vzduchový filtr. Je sice dost šedý, ale neřekl bych, že tak, aby to způsobilo můj problém.V dohledné době ho vyměním. Dočetl jsem se tu, že je možné odpojit váhu vzduchu a projet auto. To jsem fakt netušil, že to jde. Když jsem ji totiž za chodu motoru vypojil, tak motor zhasnul. Myslel jsem tedy, že auto bez ní nepojede. Chápu to dobře, že když ji odpojím a motor pojede bez problémů, tak je závada v ní?
Musíš ji odpojit když se motor netočíkov píše:Když jsem ji totiž za chodu motoru vypojil, tak motor zhasnul
Nejpravděpodobněji ano.kov píše: Chápu to dobře, že když ji odpojím a motor pojede bez problémů, tak je závada v ní?
Váha vzduchu mi odcházela tak, že auto ztrácelo postupem času výkon.A nakonec jsem vůbec nenastartoval. Motor točil, ale sotva chtěl naskočit, zhasnul.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
U ŘJ Bosch MP7.0xxx je tomu tak u všech čidel kromě čidla polohy klikové hřídele (pak neví kdy má pálit).MartasBrno píše:U některých čidel funguje princip, že když se odpojí, tak řídicí jednotka jejich hodnoty nahradí tabulkovýma hodnotama které zná. Motor pak jede hůř, ale jede a vliv čidla je eliminovaný.
For Kov: I tak je můj tip nedostatečný tlak paliva na common railu. Chce to změřit tlaky, které jsem uváděl a diagnostiku.
P.S. Škoda, že ŘJ nemá tabulkové hodnoty na to, aby to jelo, když je čidlo palivoměru na spodním dorazu.
čistě teoreticky mě napadlo čidlo polohy škrtící klapky. Anebo do benzínu nalejt přípravek na vyčištění vstřiků.
Ale bez diagnostiky nevíme.
Ale bez diagnostiky nevíme.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
motor netáhne odspodu
Zdravím laďáky
Jelikož po dlouhodobě nevyřešené závadě motoru propadám čirému zoufalství, prosím, ostatně jako vždy, o radu zde přítomné.
Pročetl jsem na fórech snad všechna témata obdobná mému problému, nicméně choroba mé Lady zdá se býti specifickou.
Auto odspodu netáhne. Ovšem jen někdy. resp. 1/10 jízd trhá asfalt jako nové (ostatně je akorát zajeté - 60tkm.)
Bohužel tedy většinou (9/10 jízd) ve spodním spektru otáček nereaguje ani na větší diference v přišlápnutí pedálu plynu. Motor začne jen hučet a jakoby se dusil a nemá vůbec chuť jít do otáček. Jediné, co pomáhá je podřazení, ale ani nad 4000ot./min to není úplně ideální.
Hrál jsem si s tím několik dní, abych zkusil vypozorovat příčinu. (Odpojoval/připojoval) jsem váhu vzduchu, lambda sondu, čidlo škrtící klapky, servo otáček volnoběhu...nic. Lada jakoby na nic z toho nereagovala a jela si +- stejně. Z toho vyvozuji, že závada snad v ničem z výše zmíněného netkví. Samozřejmě jistotu nemám. Možná se naopak mýlím.
Konkrétnější dotaz pak je: není potřeba reset ŘJ? Nezamotal jsem jí hlavu tím odpojováním všeho možného? V poslední době auto strašně moc žere. Kolem 10ti litrů. Je to možná pouhou zimou, ale spíše tím, že je prostě nutné při jízdě po městě tlačit pedál téměř k podlaze, aby Lada stíhala ostatní povozy při rozjezdech z křižovatek apod. Ostudná to situace. Nehodna vozu zn. Lada
Je možná důležité podotknout, že auto jezdilo dlouhou dobu (určitě více jako rok - cca 5tkm) s odpojeným čidlem vedle olejového filtru. Po opětovném připojení čidla se motor přestal klepat a značně se zkultivoval. Nicméně po stránce výkonu vše beze změn
V nedávné době mi byly měněny rozvody, seřizovány ventily, měněn palivový filtr, vzduchový filtr i olej.
Ta nezměrná radost, když to auto zrovna jede jak má, v kontrastu se smutkem, když tomu tak není...
Dám půl království tomu, kdo odhalí mou svízel. (dal bych celé království, ale druhou půlku jsem už utopil v ladě)
Jelikož po dlouhodobě nevyřešené závadě motoru propadám čirému zoufalství, prosím, ostatně jako vždy, o radu zde přítomné.
Pročetl jsem na fórech snad všechna témata obdobná mému problému, nicméně choroba mé Lady zdá se býti specifickou.
Auto odspodu netáhne. Ovšem jen někdy. resp. 1/10 jízd trhá asfalt jako nové (ostatně je akorát zajeté - 60tkm.)
Bohužel tedy většinou (9/10 jízd) ve spodním spektru otáček nereaguje ani na větší diference v přišlápnutí pedálu plynu. Motor začne jen hučet a jakoby se dusil a nemá vůbec chuť jít do otáček. Jediné, co pomáhá je podřazení, ale ani nad 4000ot./min to není úplně ideální.
Hrál jsem si s tím několik dní, abych zkusil vypozorovat příčinu. (Odpojoval/připojoval) jsem váhu vzduchu, lambda sondu, čidlo škrtící klapky, servo otáček volnoběhu...nic. Lada jakoby na nic z toho nereagovala a jela si +- stejně. Z toho vyvozuji, že závada snad v ničem z výše zmíněného netkví. Samozřejmě jistotu nemám. Možná se naopak mýlím.
Konkrétnější dotaz pak je: není potřeba reset ŘJ? Nezamotal jsem jí hlavu tím odpojováním všeho možného? V poslední době auto strašně moc žere. Kolem 10ti litrů. Je to možná pouhou zimou, ale spíše tím, že je prostě nutné při jízdě po městě tlačit pedál téměř k podlaze, aby Lada stíhala ostatní povozy při rozjezdech z křižovatek apod. Ostudná to situace. Nehodna vozu zn. Lada
Je možná důležité podotknout, že auto jezdilo dlouhou dobu (určitě více jako rok - cca 5tkm) s odpojeným čidlem vedle olejového filtru. Po opětovném připojení čidla se motor přestal klepat a značně se zkultivoval. Nicméně po stránce výkonu vše beze změn
V nedávné době mi byly měněny rozvody, seřizovány ventily, měněn palivový filtr, vzduchový filtr i olej.
Ta nezměrná radost, když to auto zrovna jede jak má, v kontrastu se smutkem, když tomu tak není...
Dám půl království tomu, kdo odhalí mou svízel. (dal bych celé království, ale druhou půlku jsem už utopil v ladě)
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
No. Možné je vše. Já tohle nejsem schopen poznat. Ovšem zdá se mi to nepravděpodobné z toho důvodu, že auto by snad jelo pořád stejně (špatně). Jenže Lada někdy táhne jak má. Proto to vidím spíše na nějaké to elektronické udělátko...
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.