Tatra

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Jaký typ?

603
23
49%
613
12
26%
87
3
6%
600
2
4%
Jiný
7
15%
 
Celkem hlasů: 47

Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Luděk Musil píše:
plavec píše:Docela hezké kousky
Tu 1902B-éčko jsem měl ve své první 21011. Ale nikdy se mi (díky špatně umístěné a asi i špatné) anténě nepodařilo z toho vyloudit zcela čistou muziku. Ale na kazety to hrálo super. L.
1902B jsem měl v 2104 celých 18 let a mohu potvrdit, že citlivost i selektivita byla podprůměrná a stabilita oscilátoru na VKV ještě horší i přes automatické (bohužel nevypínatelné) dolaďování kmitočtu.
P.S. A k těm Tatrovkám: málokdo ví, že okolo roku 1950 tady jezdil Tatraplan Diesel - tedy v době, kdy se západním automobilkám o vznětových motorech v osobním vozu většinou ani nezdálo.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4785
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

Tesla 2110B toto mam v 2106 avsk volajake dojebane :-D repsktive nechytim na tom ziadne dnesne radio iba tie nizko frekvencne
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

V KE ma jeden 603 a jazdí s ňou bežne. Keď som sa opýtal, či to nechce dať na veterána, tak povedal, že nie, lebo by s ňou nemohol jazdiť denne.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Tak pro zaujímavost ohřev reduktoru LPG bylo u Tater řešeno ohřevem samotného LPG ! Tatru na LPG poznáte na první "šup" když kouknete na dvojici výfuků . Je na nich nástavec kde je uvnitř dobře viditelná spirála která se ohřívá od výfukových plynů .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Do pytle, kdo se hrabal v tý anketě, to bylo tak úmyslně :axe: :wink:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Já se v tom vrtal. :oops: A dokonce jsem o tom informoval ve svém předchozím příspěvku. :) Tak jak to bylo, znemožnilo mé hlasování, čili proto ta malá úpravička. :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12130
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jak to bylo předtim? Mě furt chybí výběr, můžu si to taky upravit? :P

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá říjen 15, 2010 20:04 ]
Ešče do teho negdo hrábnite a zpřerážím vám hnáty ... pazúři
Mi tam taky chybí kačena a osmikolka ... a stěžuju si snad? L.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Původně byla otázka výhradně jestli 603 nebo 613 což mělo vyšší psychologickej podtext :P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Laďuša píše:Jak to bylo předtim? Mě furt chybí výběr, můžu si to taky upravit? :P

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá říjen 15, 2010 20:04 ]
Ešče do teho negdo hrábnite a zpřerážím vám hnáty ... pazúři
Mi tam taky chybí kačena a osmikolka ... a stěžuju si snad? L.
jo, kačenu jsem chtěl místo žuka, k mání byly hned čtyři dohromady, ale než jsem se rozhoupal k odvozu (traktorem 80 km), tak je dal státní statek v Rovné do sběru.
Jezdil s nimi někdo z vás?
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12130
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

zelvotron píše:Původně byla otázka výhradně jestli 603 nebo 613 což mělo vyšší psychologickej podtext
V podstatě ale správnej, takhle je v tom větší maglajz a už to nedefinuje jenom tuty 2 modely. Zbytečná diferencovanost a jak z toho teď poznat, co z těch dvou preferuje ten, kdo zatrhnul 87? :P :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4716
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Nechápu jak může v tutej anketě vést 603ka, dyk je to celý kulatý. :P
Pro mne tkví krása právě v modelu 613. To je podle mě to nejhezčí co tatra vyrobila.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Laďuša píše:
zelvotron píše:Původně byla otázka výhradně jestli 603 nebo 613 což mělo vyšší psychologickej podtext
V podstatě ale správnej, takhle je v tom větší maglajz a už to nedefinuje jenom tuty 2 modely. Zbytečná diferencovanost a jak z toho teď poznat, co z těch dvou preferuje ten, kdo zatrhnul 87? :P :mrgreen:
Přesně tak jsem to myslel, nešlo mi o to, kdo má jakej nejoblíbenější typ, to může napsat do diskuze, ale o to co by vybral ze dvou jasně danejch možností. Hurikán to sice myslel dobře, ale minulo se to účinkem :lol:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Na tatraportále som ešte čítal, že pre tatry 603 bol veľmi kritický rok 1990. Vtedy sa hromadne začali dávať do šrotu, alebo predávať za pár šupov.- Asi kvôli tomu, že benzín začal zdražovať. Jeden člen tam písal, že vtedy jeho rodičia dali do šrotu 603-1 a predali 603-3 za tisíc korún. Obe autá po jeho starom otcovi.

Otec v tuhej zime štartoval 603ku iba kľukou. Kľúčikom nebola šanca. Malo to dosť slabé nabíjanie, preto si tam domontoval druhé prídavné dynamo. Keď ju niekto nenechal v mraze zohriať a hneď na nej išiel a prihasil jej, roztrhlo chladič oleja. Otec ju vždy ráno naštartoval a išel sa naraňajkovať. Až potom vyrazil.
Nerovnosti na karosérii boli vo fabrike vyrovnávané cínovaním. Aj preto to kvalitne hnilo. Otec na nej niečo vyváral autogénom a ako priložil horák, začal tiecť potôčik cínu. Inak to bolo vraj bohové auto a motor bol veľmi odolný.
Doktorov ujo robil šoféra v podniku. Za svoju kariéru zodral dve 603ky. Potom prišli 613ky.
Jeden pán, ktorý býva o dva vchody ďalej mal v 90tych rokoch pred panelákom 2 kusy, z toho 1 na nd. Neboli nič moc.
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Na starších vozech se cínovalo častěji, neexistovaly tmely v kvalitě jako dnes, běžný olejový časem vždy popraskal, u nás se cínovali i karoserie u oktávií a felicií. Použití cínu se poznalo pouze po havárii, nebo když omylem někdo zapálil hořák a šel na auto. Jinak cín bylo to poslední, co na karoserii rez nemohl sežrat. Neštěstí bylo, když "opravář" cínoval s kyselinou a zapoměl, že žere plech.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Když už jsme u toho cínování, tak při opravdu správných renovacích je to ten nejlepší a nejsprávnější způsob. Zejména pokud jde o vyrovnání spár ve spojích dvou plechů, nebo při potřebě "vytáhnout" zakončení lemu nějakého dílu. Při správném provedení je oprava věčná. Nepraská a ani jinak nepracuje. Pro ilustraci přikládám fotku, na které je krásně vidět vyrovnání spár pomocí cínování. Jediná vada tohoto postupu je ta, že opravdu kvalitně jej ovládá jen pár renovátorů.
Přílohy
Vyrovnání spár cínováním na Škodě Octavii
Vyrovnání spár cínováním na Škodě Octavii
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“