Nekupovat polske a venovat tomu par vrstev nateru neceho ochranneho proti rzi. Zazraky se nedeji, ale lepsi nez to nechat hole myslim.dmatej píše:Miluju šepotající motor! Jenže čím novější výfuk koupím (seriový), tím větší kravál dělá - byť pro Myša by to asi byla s*ačka. A ještě tím kratší dobu vydrží...
sportovy vyfuk
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2104 1.3 1989
Nehnevajte sa páni ale táto nekončiaca debata sa tu ťahá už hrozne dlho a vy sa stále bavíte o rovnakej blbosti. Tie vyfuky sú o ničom. Výkon to nezdvihne na sto percent (neviem ako ste na takú kravinu prišli, že ten kus plechu spraví niećo s výkonom), vyzerá to otrasne a prehnije to rovnako rýchlo ako normálny tlmič. Viem o čom hovorím ja som tie tlmiče používal (obidve verzie). Teraz mám Ulter sport na priemer 100 pochromovaný a priechodný a ešte som odstránil stredný tlmič. Ten zvuk sa nedá porovnať, motor sa viac bere pod plynom vyzerá to super ( samozrejme s upraveným zadným nárazníkom) a cena bola 2600 sk. Samozrejme bolo treba trochu zvárať, no ale ak sa niekto bojí takých vecí, nech sa nepúšťa do tuningu.
Juro
Po letošní zkušenosti bych rozhodně na koleně výfuk nedělal. Prorezivěla mi díra u středního dílu, ale nechtělo se mi to v lednu měnit, chtěl jsem počkat, až se přestane solit. Dal jsem přes to záplatu (ne vařenou), jenže v březnu se objevila díra na druhém konci trubky. A strašně blbě to startovalo. Inu AKU má již pět let, dodělává, říkal jsem si. Pak jsem i vyměnil svíčky, blblo to dál. Cestou na výměnu se výfuk rozpůlil úplně. Když jsem pak chtěl zajet do garáže abych ho vyměnil, nemohl jsem ani zaboha nastartovat. No snad na 30. pokus po dvojím vyčištění uchlastaných svíček. Po výměně výfuku startování zcela v pohodě, i starý AKU se zatím drží.
Z toho usuzuji, že na výfuku fakt záleží, udělat lepší výfuk než tovární originál je machrovina a toho rámusu jsem si za 30 km užil až až. Možná karburátorové motory na to nejsou tak náchylné, ale výkonu nějaký více děravý (pardon - sportovní) výfuk nepomůže.
Z toho usuzuji, že na výfuku fakt záleží, udělat lepší výfuk než tovární originál je machrovina a toho rámusu jsem si za 30 km užil až až. Možná karburátorové motory na to nejsou tak náchylné, ale výkonu nějaký více děravý (pardon - sportovní) výfuk nepomůže.
Tak od prosince už nepatřím k těm, co mají seriovej výfuk. Zkusil jsem nahradit zadní seriovej tlumič něčím hezčím, sportovnějším. Vybral jsem si KM sport, celonerez komplet v chromu a myslím, že ke kulatým typům se náramně hodí (ten chrom). Je to průchozí absorber 50mm, tlumí naprosto skvěle, až bych si trofnul i vyhodit střední tlumič!! V kabině je opravdu minimální nárůst hluku. Venku to taky nedělá moc kravál, prostě je to celkem profi tlumič. Pro ty co si chtějí poslechnout, tak jsem vytvořil záznam. Trochu jsem to natůroval a záznamník byl v zadu 1m od tlumiče.
Sound: http://sweb.cz/Poolmann/KM_sport.wav (410kB)
Sound: http://sweb.cz/Poolmann/KM_sport.wav (410kB)
Pool: Na kolik tě ta sranda vyšla? Je fakt, že to vypadá hezky, i ten zvuk je dost dobrej. Ale já stejně nedám dopustit na maďara. Aspoň zatím. Jo, a co zástavba? Neříkej mi, žes od KM sehnal tlumič přímo na Ladu s tou ohnutou trubkou. To bych zíral
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Na cenu se ani neptej.. Stálo hodně, 2.5oo.- jenom samotnej tlumič. Ale je to nerez a vydrží dlouho. Tak ho pak můžu někomu střelit, nebo přehodit na jinej VAZ, kdyby náhodou kombál dosloužil. To ostatní jsem musel vyrobit sám. Koleno jsem vzal z původního zadního dílů a musel na něm vytvořit přechod z 37mm na 50mm průměr. Všechno odměřit, aby to sedělo a vyřešit uchycení ke karoserii. Ještě hodím foto..Radek píše:Pool: Na kolik tě ta sranda vyšla? Je fakt, že to vypadá hezky, i ten zvuk je dost dobrej. Ale já stejně nedám dopustit na maďara. Aspoň zatím. Jo, a co zástavba? Neříkej mi, žes od KM sehnal tlumič přímo na Ladu s tou ohnutou trubkou. To bych zíral
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
no počkej nemláti za jízdy.. ale motor se hýbe a hýbe aj výfukem.. to ti musí vybrovat kastle jak sfiňa.. no podle toho co jsemslišel, tak se to trošec vyřve a bude to pak mít mohutnější zvuk.. třeba u dvoj rourovího maďara kterej po vírobě je jak naštvanej křeček pozoruju po částečném vypálení takový nižší (mému uchu příjemné) tony.. jde to trochu výc do basů..Pool píše:To LRRH: Nepruží to vůbec. Alespoň to nikde nemlátí za jízdy... Jsem teda zvědavej, jestli se bude zvuk nějak výrazně měnit..
jo a jinak pocítil si nějako u změnu po demontáži??..
No první díl je na pevno k převodovce, to je jasný. Druhej mám volně a třetí (tlumič) je napevno ke kastli. Snad se to tam nějak vykompenzuje na druhým dílu, nějakých vibrací jsem si zatím nevšiml, po pár jízdách se nic nerozpojilo, tak uvidím. Změnu myslíš asi ve výkonu?Little Red Riding Hood píše:no počkej nemláti za jízdy.. ale motor se hýbe a hýbe aj výfukem.. to ti musí vybrovat kastle jak sfiňa.. no podle toho co jsemslišel, tak se to trošec vyřve a bude to pak mít mohutnější zvuk.. třeba u dvoj rourovího maďara kterej po vírobě je jak naštvanej křeček pozoruju po částečném vypálení takový nižší (mému uchu příjemné) tony.. jde to trochu výc do basů..
jo a jinak pocítil si nějako u změnu po demontáži??..
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Všechno se chová normálně, jako před tím. Výkon sám o sobě taky není moc poznat. Ale myslím si tohle, že samotný osazení sportovního tlumiče, aniž bych se třeba dotkl karburátoru, přidá jenom hodně málo. Chce to podle mě bohatit směs... Ale to jsem zatím nezkoušel, je zima na další experimenty.Little Red Riding Hood píše:no třeba u toho výkonu, nebo třeba startováni, volnoběh, celkově..