VAZ-21061 & 2106
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
no mě jdeoto esi se ten rozdělovač u feldy kerej je na vačkovce točí stejně jak u lady.
pochopil sem že u tý feldy se otočí motor 2krát a rozdělovač jednou.
pochopil sem že u tý feldy se otočí motor 2krát a rozdělovač jednou.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
luboš píše:u tý feldy se otočí motor 2krát a rozdělovač jednou
MartasBrno píše:Jasně, to je u všech aut stejný
Vidím, že obzvláště pro mladé a nerozvážné jedince s hlavou plnou ideálů bychom si měli dát trochu (vybrané) teorie z oblasti spalovací motory .vintera píše:u aut s motorem čtyřdobým
Takže 4-dobý spalovací motor: každá druhá otáčka je pracovní. V první fázi/půlotáčce "saje", ve třetí fázi/půlotáčce "pracuje". Na základě této rovnice se musí jak vačková hřídel, tak rozdělovač točit polovičními otáčkami klikové hřídele (a je zcela jedno, jestli to bude škoda nebo Tatra, dokonce ani Lada tento princip neporušila )
Pro úplnost 2-dobý spalovací motor: každá otáčka je pracovní proto i rozdělovač musí točit stejnými otáčkami jako klika. Krásný příklad toho jsou 2-taktní motocykly Jawa, kdy "rozdělovač" je pevně spojen s klikou.
Jo - zapomněl bych na raritu - 6-dobý spalovací motor vynalezený Járou Cimrmanem. Kromě běžných fází sání-stlačení-výbuch-výfuk obsahoval ještě fáze odpočinek a mazání .
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Teorii motoru jakš takš znám ale včera sem se dotoho nák zamotal....
Mám ještě jednu otázku ta už snad není tak blbá z jakého auta by se dalo použít palivový čerpadlo? nějaký co je mimo nádrž
Mám ještě jednu otázku ta už snad není tak blbá z jakého auta by se dalo použít palivový čerpadlo? nějaký co je mimo nádrž
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Já myslíl že felicia má v nádrži: http://www.amd-autodily.cz/nezarazeno/palivove-el-cerpadlo.html
Předpokládám že to musí bejt z auta s mpi, spi má menší tlak ne?
Předpokládám že to musí bejt z auta s mpi, spi má menší tlak ne?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
To já vím ale když vstřikování potřebuje 3bary tak čerpadlo by měo dávat o něco víc, někde na fóru sem četl že spi má menši tlak....
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Lada 1.7 SPI má seřizovací tlak 1.9 bar .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak už se na tom pracuje, mam všechny díly krom palivového čerpadla.
Akorát nevím kam připojit otáčkoměr RJ má vývod na otáčkoměr ale ten asi fungovat nebude někde sem tu čet že otáčkoměry u íček jsou jiný. Nevěděl by někdo jak tenhle problém vyřešit?
Akorát nevím kam připojit otáčkoměr RJ má vývod na otáčkoměr ale ten asi fungovat nebude někde sem tu čet že otáčkoměry u íček jsou jiný. Nevěděl by někdo jak tenhle problém vyřešit?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
někde je tu téma, ale dokud to nevrčí, nemá to smysl.
Zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %E8kom%ECr
Zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %E8kom%ECr