tu taky musím časem pořídit do výbavičky. Páječku ovšem mám.MartasBrno píše:řekněme smršťovací bužírku
Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Moderátor: Moderátoři
Tak oba snímače co mám maj vývody napřímo a nahoru. Je to divné ale den před srazem a až doteď to zas normálně ukazuje. Asi záleží jak se zrovna hnou dráty, ikdyž zase na tak dlouhý cestě a místama to byla polňačka a skákalo to jak koza a pořád to ukazovalo.,Žeby zafungoval sprej "kontakt plus"? Tyhle "samoopravy" jsou nejblbější, člověk neví kdy se má zas nechat překvapit.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: OBD 2
čau to znamená že maj na tu mojí ruskou zástrčku, ruskou zásufku a nadruhej straně zásuvku k obd II ??našel sem i jejich stránky ale zobrazí se jen úvodní stranaFOMA píše:Takže pánové kdo chcete předělat původní zásuvku ,,Rosssija,, na OBD 2 (popř.paralelně pripojit) mám zde řešení,respt.výrobce a dodavatele a to:
fa DevCom spol.s.r.o
e-mail:info@devcom.cz
tel: 284 860 938
vyrábí diagnostiku,včetně snad všech možných zásuvek,redukcí a propoj.kabelů
zásuvka s volnými káblíky(tedy to co je na autě)stojí včetně poštovného 373czk :
já ji včera objednal a dnes mi přišla,nenechejte se odbýt,vystavovali na autosaloně v Brně a tam mi tvrdili,že no problem,...po zavolání do mě chtěli vpálit nejraději celou diagnostiku,ale trval jsem,že chci jen tu zásuvku..no a mám ji.(tedy zatím ne na autě
http://www.devcom.cz/
Nojo ale to je totéž, jako si dojít na vrakáč a vykrojit si tu obd2 zásuvku z nějakýho novějšího bouráku..FOMA píše:tu redukci má tuším Plavec,já mluvil o zásuvce OBD2 kterou musíš paralelně připojit (připájet na přívodní kabely)na stávající zástrčku RU(OBD1).
Redukci mám, ale ta nefunguje.
Nic proti ale tahle debata už mě trochu unavuje.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Co je zapotřebí provést před připojením diagnostiky. (překlad z ru)
1. 1. Předběžné úkony.
a) Přesvědčte se, zda el.vedení a hadice nejsou poškozené.
b) Zajistěte, aby vedení k LS (Lambda sonda) neleželo na výfukovém potrubí, nedřelo se o karoserii a aby v konektoru LS nebyla voda. Existuje-li takové podezření - konektor vyfoukáme a ošetříme WD-40.
c) Zkontrolujte, aby vedení LS, nebylo poškozeno od kardan. hřídelí (na Nivách).
d) Zkontrolujte, aby hadice od adsorberu (dole) a odvětrání klikové skříně (výše), nebyly na některých místech „zaškrceny“.
d) Změřte podtlak v potrubí k posilovači brzd (zkontrolovat případné netěsnosti v zásobníku podtlaku).
g) Zajistěte, aby nedošlo k přisávání vzduchu . To se může vyskytnout i na špatně přístupných místech sacího potrubí.
2. 2. Svíčky.
a) vizuální kontrola. Na izolátoru nesmí být rozprášený kov, tmavé svislé plošky, červený povlak. Mezera mezi kontakty nesmí být menší než 1 mm a ne větší než 1,13 mm. (odchylka rozměru je jednou z mnoha příčin nestability volnoběhu a špatného tahu motoru) .
b) svíčky musí být tuzemské - Engels, Ufa, APS (ru). Ne Bosch, Plazmoforov, Platiyn, 4-kontakt, apod.
3. 3. Kontrola zapalování.
a) vizuální kontrola VN vodičů. Ujistěte se, že VN vodiče nejsou opotřebované, a nemají praskliny. Uvnitř ukončení by neměly být žádné nečistoty ,uhlík, rez, atd. Odpor vodičů musí být v rozmezí do 3 - 8 kOhm. Jsou – li vodiče VN poškozeny nebo nesouhlasí odpor je nutné je vyměnit. Přednostně používejte černé tuzemské (ru) vodiče. Další diagnostika - pouze po nahrazení VN vodičů.
b) zapalovací modul (ZM). Zjistíme, "původ". Pokud je blok "Sever" (Novosibirsk), nebo "RD" (Elara, Čeboksary) - doporučujeme nahrazení "ATE" (Moskva), nebo GM. Další diagnóza ZM s testerem ZM v různých režimech – na mezizávitové nebo mezivrstvové průrazy.. Nemáme-li přístroj , vyměnte ZM za dobrý. Další diagnostika pouze po nahrazení ZM .
4. 4. Kontrola palivového systému.
Při „zaškrceném“ zpětném potrubí musí čerpadlo natlačit min. 5 Atp. Při zapnutém zapalování by redukční ventil (RV) měl omezit tlak na cca 3 Atp. Za chodu motoru má být pracovní tlak 2,2-2,6 bar. Při akceleraci nebo při „zaškrcení“ podtlakového vedení k RV musí opět tlak stoupnout ke 3 Atp. Při nesprávné funkci RV se doporučuje několikrát krátce vytočit motor . Velmi často se tím tento nedostatek trvale odstraní.
5. 5. Počítačová diagnostika.
Vše, co bylo popsáno výše, je použitelné pro všechny systémy bez výjimky a musí být provedeno před připojením vozidla k počítači. Počítačová diagnostika má praktický význam pouze tehdy, pokud všechny výše uvedené činnosti byly provedeny a problémy úspěšně odstraněny.
Důrazné varování !!! Inicializace ŘJ Bosch MP7.0 je povinná po každé výměně snímačů nebo akčních členů. (i po jejich odpojení a následném připojení)
P.S. Poněvadž tyto zásady mají obecnou platnost, asi by se to hodilo do FAQ
1. 1. Předběžné úkony.
a) Přesvědčte se, zda el.vedení a hadice nejsou poškozené.
b) Zajistěte, aby vedení k LS (Lambda sonda) neleželo na výfukovém potrubí, nedřelo se o karoserii a aby v konektoru LS nebyla voda. Existuje-li takové podezření - konektor vyfoukáme a ošetříme WD-40.
c) Zkontrolujte, aby vedení LS, nebylo poškozeno od kardan. hřídelí (na Nivách).
d) Zkontrolujte, aby hadice od adsorberu (dole) a odvětrání klikové skříně (výše), nebyly na některých místech „zaškrceny“.
d) Změřte podtlak v potrubí k posilovači brzd (zkontrolovat případné netěsnosti v zásobníku podtlaku).
g) Zajistěte, aby nedošlo k přisávání vzduchu . To se může vyskytnout i na špatně přístupných místech sacího potrubí.
2. 2. Svíčky.
a) vizuální kontrola. Na izolátoru nesmí být rozprášený kov, tmavé svislé plošky, červený povlak. Mezera mezi kontakty nesmí být menší než 1 mm a ne větší než 1,13 mm. (odchylka rozměru je jednou z mnoha příčin nestability volnoběhu a špatného tahu motoru) .
b) svíčky musí být tuzemské - Engels, Ufa, APS (ru). Ne Bosch, Plazmoforov, Platiyn, 4-kontakt, apod.
3. 3. Kontrola zapalování.
a) vizuální kontrola VN vodičů. Ujistěte se, že VN vodiče nejsou opotřebované, a nemají praskliny. Uvnitř ukončení by neměly být žádné nečistoty ,uhlík, rez, atd. Odpor vodičů musí být v rozmezí do 3 - 8 kOhm. Jsou – li vodiče VN poškozeny nebo nesouhlasí odpor je nutné je vyměnit. Přednostně používejte černé tuzemské (ru) vodiče. Další diagnostika - pouze po nahrazení VN vodičů.
b) zapalovací modul (ZM). Zjistíme, "původ". Pokud je blok "Sever" (Novosibirsk), nebo "RD" (Elara, Čeboksary) - doporučujeme nahrazení "ATE" (Moskva), nebo GM. Další diagnóza ZM s testerem ZM v různých režimech – na mezizávitové nebo mezivrstvové průrazy.. Nemáme-li přístroj , vyměnte ZM za dobrý. Další diagnostika pouze po nahrazení ZM .
4. 4. Kontrola palivového systému.
Při „zaškrceném“ zpětném potrubí musí čerpadlo natlačit min. 5 Atp. Při zapnutém zapalování by redukční ventil (RV) měl omezit tlak na cca 3 Atp. Za chodu motoru má být pracovní tlak 2,2-2,6 bar. Při akceleraci nebo při „zaškrcení“ podtlakového vedení k RV musí opět tlak stoupnout ke 3 Atp. Při nesprávné funkci RV se doporučuje několikrát krátce vytočit motor . Velmi často se tím tento nedostatek trvale odstraní.
5. 5. Počítačová diagnostika.
Vše, co bylo popsáno výše, je použitelné pro všechny systémy bez výjimky a musí být provedeno před připojením vozidla k počítači. Počítačová diagnostika má praktický význam pouze tehdy, pokud všechny výše uvedené činnosti byly provedeny a problémy úspěšně odstraněny.
Důrazné varování !!! Inicializace ŘJ Bosch MP7.0 je povinná po každé výměně snímačů nebo akčních členů. (i po jejich odpojení a následném připojení)
P.S. Poněvadž tyto zásady mají obecnou platnost, asi by se to hodilo do FAQ
Naposledy upravil(a) Petr HC dne stř srp 17, 2011 14:39, celkem upraveno 1 x.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Tak sa mi podarilo poropzrávať sa s Vazidlom. Spojiť sa mi podarilo cez tento kábel http://www.chinatech.sk/index.php?page= ... t&Itemid=2 zatiaľ cez ICD. Ani nebolo treba uviesť imo do servisného módu. Len bolo treba poruštiť wokna . V chybových kódoch som mal zapísané len P1602. Nejaké hodnoty:
- Přílohy
-
- Lada 21103 hodnoty.xls
- (30 KiB) Staženo 318 x
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Blahopřeji k úspěchu. Pro Tvoji informaci: Chyba P1602 je pokles napětí na řídící jednotce (5V stab.), ke které dojde např. při zastartování se zařazeným kvaltem a zabržděnýn vozem (pokles napětí na aku pod 6V v důsledku velkého proudu starterem) nebo při slabém aku.mirozv píše:Tak sa mi podarilo poropzrávať sa s Vazidlom. Spojiť sa mi podarilo cez tento kábel http://www.chinatech.sk/index.php?page= ... t&Itemid=2 zatiaľ cez ICD. Ani nebolo treba uviesť imo do servisného módu. Len bolo treba poruštiť wokna . V chybových kódoch som mal zapísané len P1602. Nejaké hodnoty:
Dávám sem i překlad hlavičky tabulky. Oranžově podbarvené nadpisy jsou bez záruky a kdyby se našel zkušený angličtinář ev.ruštinář/motorář, budu vděčný za upřesnění překladu (už jsem se o to několikrát marně pokoušel) . Zeleně podbarvené nadpisy nejsou aktuální - vozy VAZ 2112 dovážené do ČR (alespoň pokud vím) neměly systém EGR.
- Přílohy
-
- Preklad.xls
- (18.5 KiB) Staženo 298 x
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
To PetrHC. Dík za preklad. Ešte patrím ku generácii, ktorá sa povinne učila po rusky, takže zhruba viem, čo tie bukvy znamenajú. Myslím, že té chyba sa už niekde tu na fóre objavila. Pokúšal som sa o start s vybitým aku, takže príčina jasná.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Je nějaká možnost provozu ICD bez poruštění windowsů?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
pouzij virtualni masinu.zelvotron píše:Je nějaká možnost provozu ICD bez poruštění windowsů?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
No to není špatnej nápad, kolik to sežere místa na disku a nebude problém s připojením interface (virtuální COM)?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
tak mista hadam tak 4 - 5 GB, zalezico co a jak navolis. seriovy port jde do VM "protunelovat" (ve VMWare). Jestli to 100% pojede, to ti nepovim.zelvotron píše:No to není špatnej nápad, kolik to sežere místa na disku a nebude problém s připojením interface (virtuální COM)?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
No nic, stejně to ICD nespolupracuje s ELM 327, takže pokud chci používat ICD, musím pořídit, tenhle starší "volkwagenovskej" kabel, jestli jsem to dobře pochopil.
http://nakup.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=199
http://nakup.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=199
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Bez poruštených woken to vyzerá takto
Po "poruštení":
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Cez tento soft sa mi tiež podarilo spojiť sa s "vazidlom" len to tiež chce poruštenie woken, inak je to ako ruská ruleta
Kód: Vybrat vše
http://www.ulozto.sk/12776866/avtovaz-new-zip