Tak to jsem rád, že to není proti mě. Já teď jezdím do práce 20 km tam a to samé zpátky. Na to mi ten povoz bohatě stačí. Navíc pořád něco nakládám do kufru a jezdím v montérkách. 3x do roka si zajedu někam dál (srazy), jinak jezdím kolem baráku. Ikdybych na to měl, tak 200 000 kč a víc, bych za auto nedal. Pokud bych se živil tím, že bych autem jezdil po celé republice a měl bych vypadat reprezentativně, tak bych musel uvažovat o změně značky. To u mě ale zatím nehrozí.Acibuk píše:Proti Tobě nic. Já jsem svého posledního milého žigula prodal před několika měsíci, několik delších cest mě přesvědčilo o tom, že tohle auto na silnici už moc nepatří, ale je to můj osobní názor. Tady akorád určité struktury neustále útočí na nová auta a vynášejí žigula do výšin, ty k nim nepatříš, spíš jsi to celé rozjel.Ivo píše:Proboha Aci, jak můžeš porovnávat něco, co nejde. Nebo máš snad pocit, že se fabie vyráběly zároveň se žigulama? Je snad žigul jediné auto na cestách s kovovou palubkou? Vnucuje ti snad někdo abys jezdil žigulem? Na všechno je odpověď ne. Pokud jsou lidi, kteří s tím chcou jezdit, tak proč ne. Jezdí s tím na svoje riziko a počítají s tím. Tak oco jde? Jenom jsem si dovolil napsat, že se mi něco nelíbí a co jste z toho zase udělali?
Jelene o tom, jak se prodávají díly, mi mluvit nemusíš. Mám svoje zkušenosti a jsou podobné, jako má autobazareliska. Ale s tím jsem víceméně počítal, když jsem se jich zbavoval a proto byly ceny spíš symbolické, protože jsem se toho potřeboval zbavit a né na tom vydělat. A v tom je ten rozdíl. Nakonec jsem stejně polovinu těch věcí vyhodil.