Prievidzska Mŕtvola (Mrkvicka)
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Čoveče to je nějaký divný. Musíš dělat nějakou systematickou chybu, to se stává (a blbě se to hledá). Každopádně by mě teda zajímalo, v čem je háček, tohle fakt není normální ...
Když to netlačí olej ... a měnils kde co ... já teď nevim, jakým kolečkem se pohání olejový čerpadlo, ale ... prostě místo výměn čehokoliv jdi kolečko po kolečku od kliky, něco na tom musí bejt špatně. Zadřený rozpadlý ložisko, něco se vůbec netočí co se točit má ...
Pokud měníš věci jen tak naslepo, je to špatně. Musíš najít příčinu. Nehledě na to, že jedna vadná věc s sebou bude brát i ty ostatní, do tý doby dobrý
Já su programátor, programátoři přišli postupem času na nějaký finty a "pasti" v lidským myšlení, když se "něco" rozbije. Mozek je potvora líná, má tendenci "podvádět" při práci, odfláknout to. Způsob opravy, kdy něco vyměníš a DOUFÁŠ, že to pomůže, tomu se říká "Shotgun debugging" - vystřelíš naslepo brokovnicí a možná se trefíš . Problém je, že to "možná" je drahý - jak u auta, tak u programování stojí čas a nervy. Čím je auto nebo program složitější, všechny ty "možná" se na sebe nabalujou a brzo nevíš, čí jsi.
Proto má smysl dělat práci nejlíp jak umím.
Pardon, je půl druhý v noci, už zase žvaním z cesty
Zítra bych se měl dobrat na barák, zkusím se kouknout na starej Laďky blok, co by tak mohlo být "na ráně" na odchod do věčných lovišť ...
Když to netlačí olej ... a měnils kde co ... já teď nevim, jakým kolečkem se pohání olejový čerpadlo, ale ... prostě místo výměn čehokoliv jdi kolečko po kolečku od kliky, něco na tom musí bejt špatně. Zadřený rozpadlý ložisko, něco se vůbec netočí co se točit má ...
Pokud měníš věci jen tak naslepo, je to špatně. Musíš najít příčinu. Nehledě na to, že jedna vadná věc s sebou bude brát i ty ostatní, do tý doby dobrý
Já su programátor, programátoři přišli postupem času na nějaký finty a "pasti" v lidským myšlení, když se "něco" rozbije. Mozek je potvora líná, má tendenci "podvádět" při práci, odfláknout to. Způsob opravy, kdy něco vyměníš a DOUFÁŠ, že to pomůže, tomu se říká "Shotgun debugging" - vystřelíš naslepo brokovnicí a možná se trefíš . Problém je, že to "možná" je drahý - jak u auta, tak u programování stojí čas a nervy. Čím je auto nebo program složitější, všechny ty "možná" se na sebe nabalujou a brzo nevíš, čí jsi.
Proto má smysl dělat práci nejlíp jak umím.
Pardon, je půl druhý v noci, už zase žvaním z cesty
Zítra bych se měl dobrat na barák, zkusím se kouknout na starej Laďky blok, co by tak mohlo být "na ráně" na odchod do věčných lovišť ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
vymenil som uz aj to kolecko co ide do rozdelovaca a logicky, keby sa netoci to kolecko nejde ani rozdelovac, keby nejde rozdelovac nehadze iskru tym padom nefachci. Zacal som predsa logicky, netlacilo, vymenil, som kluk, prvy vybrus, vymenil som cerpadlo, dalej som vymenil X krat tesnenie pod cerpadlom, skusal som silikon, papierove tesnenie, dalsia vec co ma napadla je to ze je to to kolecko, tiez som ho vymenil, filter som samozrejme vimenil tiez, pri stale nizkom tlaku som vymenil aj hlavu (na aute uz je tiez tretia) dalsia vec co to moze ovplynit je domecek vacky, to som vymenil tiez, dobre povedzte mi jedno: KURVA KDE JE PROBLEM, NEBERTE MA ZE NESCHOPNEHO CLOVEKA ALEBO NERVOVO NESTABILNEHO ALE MYSLIM ZE TAKETO PASTI TU NEMA NIKDO.
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Freedom
- Příspěvky: 287
- Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
- Bydliště: Brno Kr.Pole
- Kontaktovat uživatele:
ahoj promin možná Ti ted poradim blbě, zkoušel sem si z tohodle tématu vyčíst co nejvíc ale i tak sem občas něco přeskočil, ale po tom co píšeš mě napadá už snad jen někde prasklina v bloku a ztráta tlaku zapříčiněná nětěsností, kdysi sem řešil problém s tlakem u escorta a bylo to zapříčiněno tímto ale projevovalo se mi to mírně napěněnym olejem a to sem u tebe nikde nevyčetl zase je pravda že já tam měl ďíru jak hrom tak je i možnost že třeba tobě to nenapění z důvodu že je to jen malinký, tenkrát sem taky měnil 3x čerpadlo a sací hrdlo z olejový vany ale zavaření bloku vše vyřešilo, rozhodně to neber jako klíčovou záhadu může to bejt zcela něco jiného a myslim že všichni tady čekáme na to až na to přijdeš aby sme přinejhoršim ve tvé situaci věděli kam šáhnout napoprvé, rozhodně ale nervy neztrácej a bojuj ono to nějak pude.KURVA KDE JE PROBLEM, NEBERTE MA ZE NESCHOPNEHO CLOVEKA ALEBO NERVOVO NESTABILNEHO ALE MYSLIM ZE TAKETO PASTI TU NEMA NIKDO.
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Když točí startér motorem a nejsou tam svíčky zhasne alespoň kontrolka mazání ? (musí) . Pokud ne odšroubuj snímač a skus zastartovat jestli jde olej do hlavního mazacího kanálu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
sasa dakujem za radu poobede odskusam
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Ja tiež držim palce.
Ještě mě napadla jedna věc. Pokud kontrolka tlaku zhasne, resp. po vyšroubování čidla poteče z kanálku olej, tak bych shodil hlavu a podíval se, jestli poteče olej z kanálku nahoře na bloku, co jde do hlavy. Když ano, bude chyba buď v těsnění - třeba jsi koupil zmetkovou sérii s chybějící dírou pro olejový kanál - kontroloval jsi po nasazení těsnění, jestli není kanál zakrytý? Olej se nahoru musí vytlačit i když pomalu otáčíš klikovkou rukou. Druhá možnost by byla nějaká zákeřnost v hlavě, ale tu bych vzhledem k tomu, že je tam již třetí asi vyloučil.
Ještě mě napadla jedna věc. Pokud kontrolka tlaku zhasne, resp. po vyšroubování čidla poteče z kanálku olej, tak bych shodil hlavu a podíval se, jestli poteče olej z kanálku nahoře na bloku, co jde do hlavy. Když ano, bude chyba buď v těsnění - třeba jsi koupil zmetkovou sérii s chybějící dírou pro olejový kanál - kontroloval jsi po nasazení těsnění, jestli není kanál zakrytý? Olej se nahoru musí vytlačit i když pomalu otáčíš klikovkou rukou. Druhá možnost by byla nějaká zákeřnost v hlavě, ale tu bych vzhledem k tomu, že je tam již třetí asi vyloučil.
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
ved je tam klasicke ickove tesnenie ickova palica akurat blok je neickovy ale to nema vplyv, tesnenie pod palicov som porovnaval s obyc papierovym aj s tym co tam bolo, az na trocha iny tvar jednej dierky (ze neni su dve male ale jedna velkka)
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Pokud spodek motoru je mazaný a trpí pořád jenom vrch, tak bych se zaměřil na to. Buď zjistit, jestli jde olej z díry na čidlo mazání, nebo jestli jde olej kanálkem do hlavy, tak jak už ti poradili. Nebo vytáhnout zase motor ven, rozebrat ho a začít skládat znova. Někde prostě musí být chyba. Není možné, aby všechny díly co do toho dáváš, byly vadné. S chutí do toho a půl je hotovo.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Každopádně na rozborku a sborku bych si přibral někoho dalšího znalýho, protože pokud už měnil tolik věcí, dost možná někde systematicky přehlíží nějakou blbou chybku a dost možná jí zopakuje - a pak by mě na jeho místě už asi fakt ranila mrtviceIvo píše:Pokud spodek motoru je mazaný a trpí pořád jenom vrch, tak bych se zaměřil na to. Buď zjistit, jestli jde olej z díry na čidlo mazání, nebo jestli jde olej kanálkem do hlavy, tak jak už ti poradili. Nebo vytáhnout zase motor ven, rozebrat ho a začít skládat znova. Někde prostě musí být chyba. Není možné, aby všechny díly co do toho dáváš, byly vadné. S chutí do toho a půl je hotovo.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Ale má, ale MÁ! Hradní střela je taky past, měnilo se tam skoro všechno a některý díly i 3x , což už je i pro otrlejší povahy poměrně dost. Příčinu nikdo nikdy nevyřešil, pomohla až výměna auta.ger007 píše:ALE MYSLIM ZE TAKETO PASTI TU NEMA NIKDO.
Nojo, jenže tohle se stává většinou "nevědomky" nebo ve spěchu, což si myslím že u Gera zrovna dvakrát nehrozí. Ten už by asi nejradši aby to jezdilo, tak si s tím doslova poctivě hraje ve dne v noci....dmatej píše:dost možná někde systematicky přehlíží nějakou blbou chybku a dost možná jí zopakuje
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
mozna by bylo lepsi, kdyby se venoval autu...plavec píše:tak si s tím doslova poctivě hraje ve dne v noci....
mozna bude lepsi, kdyz tam da motor z pojizdneho auta a ten postupne opet znepojizdni - ale chvili by mu mohl vydrzet
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Ale on vi, ze ma auto ktere ho chce zabit
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska