Cyklisté

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Kolik toho najezdíte na kole?

Nic
23
35%
Do 100km ročně
15
23%
Do 500km ročně
11
17%
Do 2000km ročně
15
23%
Do 5000km ročně
1
2%
Víc jak 5000km
1
2%
 
Celkem hlasů: 66

rezna
Příspěvky: 203
Registrován: úte pro 19, 2006 19:03
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rezna »

Laďuša píše:Pokud to byl závod za běžnýho provozu, tak jsou v tom cyklistí těžce vinně.
pokud ti organizator rekne, ze to ma podchyceny...
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Laďuša píše:Pokud to byl závod za běžnýho provozu, tak jsou v tom cyklistí těžce vinně.
To samý si myslim já.Je jasně dáno,že za běžnýho provozu ,tj . pokud vědí,že trať není uzavřená,jsou povinni dodržovat vyhlášku,tzn. minimálně jet vpravo a ne jak v Anglii.A jak se na něj potom ještě hrdině v přesile vrhli,fakt borci.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

rezna píše:pokud ti organizator rekne, ze to ma podchyceny...
To by byl průšvih organizace, to jo. Ale když ten doprovod předtim nic pro eliminaci toho motorkáře nedělal, tak asi těžko to měli podchycený. A závody v provozu nejsou až tak vyjímečný. Nehledě je tam i psáno, že cyklistí musí dodržovat dopravní předpisy.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ja som si vzdy pre istotu nosil zakladne naradie a sadu na opravu defektu a asi 2krat som ju aj vyuzil.Nikdy som vsak nedostal defekt ja, ale niekto z kamaratov, s ktorymi som siel.Tak sme si pekne posedeli, poopekali klobasky a za ten cas bolo koleso opravene :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

rezna píše:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010082501

nutno ale dodat, ze v tomto pripade jsou v tom cyklisti tezce nevine, stejne jako motorkar

vinikem srazky budiz organizator zavodu!
:( Článek neecisuje. Asi dfens cenzor ...

Jinak já kdysi dojížděl asi 10km s napínáčkem v předním kole. Píchnul jsem, slyšim sssss, a koukám na napínák. Vytáhnul jsem ho, SSSSSS, tak jsem ho píchnul zpátky a po 1km foukal kolo. To ještě byly pořádný pumpičky, ne ty prdítka malinký jako teď.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Dnešní krásné počasí přímo vybízelo k projížďce na kole . I když jsem skoro přísahal že na Dlouhý Vrch již na kole nepojedu (jedině když to bude mít motor) dnes jsem tam byl znovu (už potřetí) . Je to divné , púl mozku říká nejeď tam a druhá zvítězí . Dolů jsem jel po loukách kochaje se výhledem na České střrdohoří a kličkujíce mezi ovcemi si vychutnával odměnu v podobě 8 km sjezdu bez nutnosti šlápnout .
Zítra jdu zase sušit písek , tudíž to byla asi poslední projížďka na kole . Počítadlo se pro tento rok prozatím zastavilo na hodnotě 1621km . Patrně udělám nějakou údržbu , otočím řidítka podék kostry vyšroubuji šlapku a pověsím kolo na zeď .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ano, dnešní den, zejména odpoledne přímo na kolo vybízelo a velmi jsem na něj chtěl ... proto jsem jej ztrávil v práci :x .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Saša píše:Patrně udělám nějakou údržbu , otočím řidítka podék kostry vyšroubuji šlapku a pověsím kolo na zeď .
Ano. Já kolo pověsil na hřebík už dávno. :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Tak já si pořídil drahé triko na odvádění potu, připadám si v tom jak teplej, ale asi to funguje. Favouš dostal po letech novej řetěz, je po cvakání - starej proti němu udělal jedne článek na 35 článků, což už je docela fest vytahání, ne? :D

Kolega v práci má kolo asi za 40 tisíc, má z toho trauma, protože prý letos kupoval už třetí řetěz a zase mu to prej cvaká :)

Najeto mám letos zatím asi jen 320 km, ale do konce roku zbývá ještě skoro čtvrtina a my se sněhu nebojíme!
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

retaz treba menit zaroven aj s kazetou po vyrobcom retazi napocitanych 3 - 3,5 tkm
potom clovek predlzi zivotnost vsetkych osiel 8)
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

ger007 píše:retaz treba menit zaroven aj s kazetou po vyrobcom retazi napocitanych 3 - 3,5 tkm
potom clovek predlzi zivotnost vsetkych osiel 8)
Pověra :D

Řetěz jsem měnil naposled cca kolem roku 2000, měl najeto možná 15 tisíc km, ale na zubech celkem seděl, rozhodně něbyl tak vytahanej jako tenhle.
Tenhle řetěz měl možná 8 tisíc km, uznávám, že po těch dvou třech měl letět.

Původní pětikolečko Favorit z r. 1989 ještě mám schovaný, ozubení 100% stav, ale je trochu křivé (mám metrák a když si na to stoupnu, tak na 12 kolečko už je to docela dost).
Další pětikolečko Shimano za 130 Kč má asi 5 let a cca 1000km. Střed pod ním prasknul a pětikolečko jsem při sundavání myslím poškodil. Zuby bez opotřebení.
Současné pětikolečko je opět stejné Shimano, se starým řetězem najelo možná 500km, když to tak počítám.

Když jsem tak po těch řetězech koukal, zaujalo mě, že se prodávají dokonce pokovené řetězy za nekřesťanské peníze. Podle mě je to jen způsob, jak z lidí dostat prachy, protože při tej zátěži a rázech se to nutně musí z řetězu oloupat nebo vymačkat.

Když má někdo na kole desetikolečko, předpokládám, že je to z tenčího materiálu. Řetěz je taky užší - což by ale na životnosti ubrat nemuselo, pokud nejsou užší stěny článků.

No prostě, já su staromilec a na Favorita nedám dopustit. A stejně jako se žigulíkama, děsně se bavím, když já, osoba netrénovaná, obtloustlej lempl, stačím maníkovi s odlehčeným kolem (a težkými plášti!) za ohromný prachy. Když mi stačí jednou za 10 let vyměnit součástku za 100Kč, zatímco jeho stojí 500Kč a mění a mění ...
Teďka prý taky měnil obložení kotoučů - radši jsem se neptal, kolik to stálo. Nikdy jsem s tím nejezdil, jen doufám, že ty brzdy nejsou tak jedovatý, jak se mi jeví ... zlatý gumový špalky na ocelovým/duralovým ráfku (možná za těch 40Kč koupím nový, ale těch 5 let by to asi ještě vydrželo :D ).

V zimě hodlám nadále jezdit do práce na kole, pokud nebudu muset na nějaké "velké nákupy" a nebude lejt ...

Jo a musím koupit pláště, koukal jsem, že Rubeňácký ještě bejvaj k dostání :)
Tyhle jsou zlatý - na sněhu i na suchu :)
http://www.cyklovybava.cz/product/plast ... erny:5795/
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ja retaz menim previdelne ja na to taky meracik a hocikde v servise ti odmeraju ci je OK alebo KO, pokial je retaz vytahana zle prehadzuje a cvaka, na byvalom kole som menil retaz tak 3 - 4x za rok (vzdy po 3tkm) ale kazetu len kazdy 6tkm a ano od 6kolecka (alebo 7kolecka ?? ) sa pouzivaju aj uzsie gumi aj uzsie retaze, teza ale nekupujem neaku retaz za milion, obycajnu shimano za 300kc
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Potíž je v tom, že čím více to má koleček, tím je to háklivější. Výměna řetězu nebo čtyřkolečka na tříčtvrtce? Nesmysl, to je věčné. Stejně tak šestikolečku u póvlovitého horského nemělo s natahováním řetězu problém. U sedmikolečka to bylo o chlup horší, ale i tak to sneslo dost. Pak jsem si pořídil horské s devítikolečkem a ouha, řetěz se vytahává, bere sebou kazetu a kdo má na to furt vydělávat? Přitom nájezdy jsou směšné, ale je fakt, že většinou tahám poslední dvě malá. Na jaře se odporoučely kliky, šlapky, měnila se osa, dvanáct kil to stálo. Samozřejmě na nové kliky nový řetěz ... tůdle, donýtoval jsem ze zbytků jeden zánovní co se mi na něm kdysi ohl článek a vybral nejméně střílející kazetu. Na tentoroční nájezd 800Km by mě vyšla levněji rikša s černochem :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Tímto chápu, potvrdili jste moje "černé" domněnky a tak prodlužuji plánovanou životnost Favorita na životnost mé vlastní osoby :D

Šlapka levá pamatuje ještě jmenování Husáka prezidentem, šlapka druhá sametovku. Kliky a střed ale pamatují až Klausovo trable s účty ve Švajčiarsku. Z dvojtácu jsem shodil ten plechovej kryt, zasekával se do něj někdy řetěz.

Já to pořád nechápu, k čemu potřebujete těch koleček tolik? Těch 10 kvaltů je až až, byť bych malinko změnil odstupňování - Favorit měl myslím 12, Shimano má 14, s tím se už 75km/h jezdit nedá. Zase má ale větší to největší, tak v kopci můžu jet krokem :)

Jo za ten řetěz jsem dal 120 Kč a na internetu v obchodě ho maj za 80 Kč. Shimano UG-51 myslim :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

dmatej píše:Z dvojtácu jsem shodil ten plechovej kryt, zasekával se do něj někdy řetěz
U favorita jsem ho taky chtěl shodit, ale pak si to celý kolo vzal jeden důchodce na díly.
Koko Loko píše: ale je fakt, že většinou tahám poslední dvě malá
Tak to seš opravdu silák :D A na poslední malé kolečko se i rozjíždíš do kopce? :mrgreen:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“