VAZ-21061 & 2106
Moderátor: Moderátoři
Takhle jsem to nemyslel . Měl jsem na mysli že pomocí softu nebo tlaku paliva více obohatí zrychlovací sekvenci (aby to jelo) a tudíš jde EKO stranou , hlavní je výkon .Martin H. píše:Jak už psal Saša, exhalace se budou hádat, protože je ještě otázka kam dát lamba sondu, ale jinak by to mohlo docela jet .
Samozřejmně osadit komplet celé MPI včetně Lambdy .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Mě dneska mechanik říkal že felicie má snímač jen v rozdělovači. Jinak pokusím se o to MPI bude to sice náročnější ale zase je to lepší za pár let mě konči platnost nádrže na LPG takže bych to udělal jen na benzín. Mě o nákej maximální výkon nejde jen aby to jelo o něco líp jak teď s o něco menši spotřebou. Jinak ta ekologie by měla bejt lepší něž u karbecu ne?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Pokud se bavíme o MPI Felicie tak tam rozdělovač není .luboš píše:Mě dneska mechanik říkal že felicie má snímač jen v rozdělovači.
Proč jezdit za korunu - když mohu jezdit za dvě padesátluboš píše:za pár let mě konči platnost nádrže na LPG takže bych to udělal jen na benzín.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Já mám to auto hlavně jako koníčka zas tolik toho s tím nenajezdím . No a s tím vstřikováním prvně si o tom něco nastuduju abych věděl co to obnáší a pak se do toho popřípadě pustím. Jinak děkuju za rady
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No asi sem si s ním nějak nerozuměl ale to umístění snímače snat pujde nějak vyřešit.
Jinak tu přestavbu vidím reálně snat se mě to podaří.
Jednobod přímo pro ladu by byl jednodusí ale tohle je aspon výzva
Jinak tu přestavbu vidím reálně snat se mě to podaří.
Jednobod přímo pro ladu by byl jednodusí ale tohle je aspon výzva
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Já chtěl právě implantovat MPi Z feldy 1.3, na Ladu 1200, ale neudělal jsem zatím nic, dřív než příští léto na to určitě nedojde. Ale měl bych zájem jít cestou minimálních úprav, takže bych nechtěl dávat čidlo kliky na setrvák, ale dopředu, na řemenici. Ta by se musela upravit, nebo znova vyrobit, nejlíp tak, aby šlo použít původní snímač. Prostě udělat novou řemenini 1:1 jako původní, jen na ní vytočit a vyfrézovat osazení ve tvaru těch feli setrváku zmenšeného na průměr řemenice - pak je jen otázka jestli by snímač správně reagoval, to ale jde zkontrolovat a metodu kontroly bych vymyslel a popsal.
čidlo klepání - nevím jestrli tam, je, každopádně to by se mělo dát tak, aby se chovalo stejně jako na origo motoru - jenže on vypadá jinak, a vibrace se tou hmotou taky můžou šířit jinak. Toto je pro mne trošku neznámá, pokud by se to mělo udělat přesně. Každopádně opět jsou tam signály které jdou měřit nebo zobrazovat.
Vstřikovače - jak bylo popsáno, navrtat sání a upevnit do takových poloh, které budou ekvivalentní původnímu umístění.
Na jednotku škrticí klapku je třeba udělat redukce. Totéž přívod vzduchu.
Do svodů, opět, navrtat otvor a zavařit např. původní přírubu ze starého feli výfuku pro lambdu. Nejlíp zase na podobný místo.
Jo, ještě zápalko - no, nezkoušel jsem nacpat původní feli lištu na lada hlavu to by byla dobrá haluz, kdyby to vyšlo, to zápalko se mi velice líbí - žádné kabely, nic, prostě věc, která v lepším případě vždy funguje a nejsou s ní problémy. Pokud má stejné rozteče, mohla by lít narvat na šikmo uložené lada svíce, pak by stačilo vyrobit držák lišty. Jinak to vyžaduje použít něco jiného, nebo větší úpravu.
Mohlo by stát za prověření, použítí lada íčkového zapalovacího bloku s feli instalací - mechanické potíže by zcela odpadly.
Co tam ještě patří?
No a ještě palivo. Původní čerpadlo feli asi nebude ono, takže sehnat vhodné čerpadlo, natáhnout vracečku...
Ještě čidlo teploty vody - dát na podobné místo, nebo kamkoliv aby fungovalo podobně dobře jako ve feli.
čidlo klepání - nevím jestrli tam, je, každopádně to by se mělo dát tak, aby se chovalo stejně jako na origo motoru - jenže on vypadá jinak, a vibrace se tou hmotou taky můžou šířit jinak. Toto je pro mne trošku neznámá, pokud by se to mělo udělat přesně. Každopádně opět jsou tam signály které jdou měřit nebo zobrazovat.
Vstřikovače - jak bylo popsáno, navrtat sání a upevnit do takových poloh, které budou ekvivalentní původnímu umístění.
Na jednotku škrticí klapku je třeba udělat redukce. Totéž přívod vzduchu.
Do svodů, opět, navrtat otvor a zavařit např. původní přírubu ze starého feli výfuku pro lambdu. Nejlíp zase na podobný místo.
Jo, ještě zápalko - no, nezkoušel jsem nacpat původní feli lištu na lada hlavu to by byla dobrá haluz, kdyby to vyšlo, to zápalko se mi velice líbí - žádné kabely, nic, prostě věc, která v lepším případě vždy funguje a nejsou s ní problémy. Pokud má stejné rozteče, mohla by lít narvat na šikmo uložené lada svíce, pak by stačilo vyrobit držák lišty. Jinak to vyžaduje použít něco jiného, nebo větší úpravu.
Mohlo by stát za prověření, použítí lada íčkového zapalovacího bloku s feli instalací - mechanické potíže by zcela odpadly.
Co tam ještě patří?
No a ještě palivo. Původní čerpadlo feli asi nebude ono, takže sehnat vhodné čerpadlo, natáhnout vracečku...
Ještě čidlo teploty vody - dát na podobné místo, nebo kamkoliv aby fungovalo podobně dobře jako ve feli.
No já bych to čidlo chtěl taky dat zepředu. Každopádně to bude sranda
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
A nešly by k tomu zapalku od feldy dat vn kabely ?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Ta felicia 1.3 a 1.6 má stejnou elektroniku ?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250