VAZ-21061 & 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Myslíš ty zadní? ty semě právě moc nelíbí maji moc geometrickejch tvarů když už tak z 03 ale s těma co mam sem spokojenej. Jinak o tom je tuning co kus to originál ale nesmí se to přehánět. :mrgreen:
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Pro každého je ideální výška někde jinde. Já mám vzadu kombíkové pružiny a zkrácené jenom o půl závitu a vyhovuje mi to. Na to kudyma jezdím, je to akorád. Pokud bych to snížil, tak bych při výjezdu od baráku chytal katem.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Má význam dávat do auta místo ozona jedno bodovej vstřik? má s tím někdo zkušenost , jakej to má vliv na spotřebu a výkon?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Ičko ma vyhodu, že to nemusiš seřizovat, spotřeba zaleži od stylu jizdy, ja měl ičko a dal jsem ho pryč :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

No mě jde o nákej rozumnej kompromis výkon/spotřeba nechci s tím závodit honit to ve vysokejch otáčkách, navíc jezdím i na LPG.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Tak když máš lpg, tak je to dle mně zbytečne řešit, nech tam karburator a máš o starost s přestavbou míň
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Mě jde taky o poznání :D a když se mě to nebude líbit tak to dám spátky a díly se budou časem hodit na nivu.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

luboš píše:navíc jezdím i na LPG.
Íčko a LPG je dobrá kombinace ALE : Budeš vtom případě potřebovat k LPG alespoň Emulátor lambdasondy pro ŘJ motoru . Né že by to bez něj nejelo ale Lambda začne počítačí hlásit "chaotické" stavy a on se bude snažit všelijak toto napravit . Začne měnit vše co řídí ale "nejhorší" že začne laborovat s předstihem což je na škodu . Pak stejně ŘJ "spadne" do nouzového stavu .
V každém případě by se vyplatilo zajít na šroťák a vymontovat jednotku i krokový motor pro řízení bohatosti LPG .
Karburátor a LPG NE !!! Tedy Ano , ale upravený a vždy bez benzínu !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

No to lpg je jeden z důvodu proč chci íčko mě se ta příprava směsi s tím reduktorem moc nezdá navíc furt valí benzínová pumpa... A to vstřikování lpg bych si asi nechal udělat od firmy.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

luboš píše:A to vstřikování lpg bych si asi nechal udělat od firmy.
Nemluvím o vstřikování LPG to je moc peněz i když si to uděláš sám .
Mluvím jen o dodělávce řízení bohatosti k stávajícímu reduktoru .
Pokud ovšem chceš aby to jelo pořiď si MPI třeba z Felície nebo Samary . A pak jdi do sekvenčního vstřikování plynu . Tam se již nějaké "zázraky" dají udělat .
Řízený plyn si s SPI moc nerozumí .
Jinak REDUKTOR tam bude vždy .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

To MPI s felicie na ladamotor pasuje? tam se asi musi přispůsobyt sání ne?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Vrtneš Ladasvody a zalepíš do nich vstřikovače . Někdo MPI tady dělal jako diplomovku . Navíc ke Škochtli seženeš jednoduše vhodný soft na doladění parametrů .
A věřím že s trochou štěstí a zavřenýma očima před exhalacema při zrychlování by to mohlo atakovat hranici 110 Hp .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

No tak mám zas o čem přemejšlet :shock: no původně jsem to tak plánoval vzít MPI z nějakýho auta na vrakáči ale pak sem si říkal ze SPI přímo pro ladu bude jednoduší musím to ještě prošpekulovat :D
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Sašo a jak uděláš snímač vačkovky? Vstřiky musí vědět, kdy vstříknout. Nebo je to kontinuální, jako u starých mercedesů?
Martin H.
Příspěvky: 266
Registrován: pon lis 05, 2007 14:38
Bydliště: Voleč

Příspěvek od Martin H. »

Snímač vačkovky přece nepotřebuješ, stačí když uděláš snímač a leštěnou plošku na setrváku, nebo se pletu?
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“