Niva-koroze aneb lze toto auto ještě zachránit?
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Niva-koroze aneb lze toto auto ještě zachránit?
Tady je pár fotek tátovy Nivy.Prožrané čelo,oba blatníky,prahy i podběh levého kola.Technicky je na tom ještě docela dobře,pár nutných údržbových kroků jsem již udělal.
Rád bych věděl,zda to auto má cenu zachraňovat a hlavně kolik by stálo to vyvařit,aby ta kastle byla v pořádku.
Rád bych věděl,zda to auto má cenu zachraňovat a hlavně kolik by stálo to vyvařit,aby ta kastle byla v pořádku.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- autobazareliska
- Příspěvky: 90
- Registrován: ned bře 02, 2008 15:07
- Bydliště: Zderaz 9
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
to sou fotky vesmes plechariny, jak sou na tom nosne casti? Podvozkove casti muzou byt bez problemu, pak naklady nebudou tak tragicke...viz trebas moje auto 

Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1525
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá paměť Luďo.Oba blatníky +čelo má nové v garáži.Nalevo je však špatný i podběh,když se otevře kapota,tak kolem bočního blinkru je to špatné.Luděk Ondrůch píše:Plechy na předek tvůj tata kupoval
Nosné části,podle mě,nijak zasažené nejsou.
Zajímalo by mě,kolik by to asi stálo opravit,jak auto na opravu připravit (odstrojit) a kolik to zabere času to povyměňovat.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
To záleží od toho, kto to bude robiť a ako kvalitne. Auto je treba odstrojiť podľa možnosti čo najviac, najlepšie na holú karosériu. Ak to nieje možné, tak aspoň pri práci dobre pozakrývať niečím nehorľavým. Predídeš tým požiaru, alebo znehodnoteniu niektorých súčastí. Ako tak bajočko pozerám, budú podľa mňa chytené aj dutiny.
Já jsem pro každou špatnost, ale jenom proto, že si to všechno umím opravit sám. Vyvařit takovýhle auto není nic levnýho, když k tomu připočteš nějakou tu barvu, tak se to rozhodně nevyplatí. Pod tím odloupaným gumoasfaltem je ten plech úplně zčernalej, což když je už i takhle na ploše, většinou svědčí o kastli shnilý "na sračku". Ale na druhou stranu - naše auta se nevyplatí žádný, jenže když jí miluješ, není co řešit, ne? 

- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
To neumím ani náhodou...Puhi píše: a ak vieš zvárať...
Barvu nepočítám,mám kamaráda dobrého lakýru.Zajímá mě,kolik by asi vyšla vysprávka karoserie a jak by bylo potřeba to odstrojit.Yellow01 píše: Vyvařit takovýhle auto není nic levnýho, když k tomu připočteš nějakou tu barvu, tak se to rozhodně nevyplatí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
To záleží na tom, jak velké kusy berou ve sběrněradek mb píše:jak by bylo potřeba to odstrojit.

Opravdu záleží na tom, jak vyoadají hlavní nosné části. Blatníky a prahy se dají vyměnit. Nějaká dírka v podběhu se dá kusem plechu zalepit. Tam to není vidět. Ale už to psal Yellow01. Když se to všechno sečte, tak se to nevyplatí.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010

Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008

Tuhle kastli je třeba odstrojit dohola. S těma dveřma bych se třeba vůbec nezabýval a sháněl jiný. Podle pohledu skrz tu díru v podběhu to vypadá, že to jde dost do hloubky, bez celkový obhlídky si netroufám házet nějaký částky. Stav týhle Nivy bych přirovnal třeba k Felicii co jsem dělal ( http://yellow01.rajce.idnes.cz/Skoda_Felicia/ ) a řeknu ti, že nebejt to kamarád, tak jenom za vyvaření bych na to pod 20 tisíc ani nesáhl.Barvu nepočítám,mám kamaráda dobrého lakýru.Zajímá mě,kolik by asi vyšla vysprávka karoserie a jak by bylo potřeba to odstrojit.
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá,nějakej takovej nástřel jsem potřeboval,ještě jsem to soukromě probíral s Marcelem a je mi jasné,že ta Niva skončila,jasná zpráva.Zítra to řeknu tatíkovi,abyse probudil z toho,že mu to za 5 papírů někdo udělá.Yellow01 píše:nebejt to kamarád, tak jenom za vyvaření bych na to pod 20 tisíc ani nesáhl
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487