Jedna z prvních 2103
Moderátor: Moderátoři
- mušketýr
- Příspěvky: 1251
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Jedna z prvních 2103
Dnes jsem přivezl 03ku jednu z prvních vyrobených.Některé rozdíly mě překvapily.Napřř.VIN je jinde než klasicky.Je na kolmém plechu,v podstatě na příčce mezi motorovým prostorem a kabinou.Již jsem se s tím setkal ale jen u 01.Taky se chci kouknout zda číslo motoru je zepředu,nebo klasicky.
Co mě zarazilo nejvíc,je že chladič a vrtule je alá 2101.
Majitel tvrdil že to je vše origo.
Tak mě napadá zda není ten chladič "vzácný"protože by měl být jako z 01,ale držáky jako 03.
Je tam něco ještě jiného?Mám z toho něco speciálního zachránit?
Rok teď honem nevim.Zítra kouknu.M.S:
Co mě zarazilo nejvíc,je že chladič a vrtule je alá 2101.
Majitel tvrdil že to je vše origo.
Tak mě napadá zda není ten chladič "vzácný"protože by měl být jako z 01,ale držáky jako 03.
Je tam něco ještě jiného?Mám z toho něco speciálního zachránit?
Rok teď honem nevim.Zítra kouknu.M.S:
Taková rarita to zas není,říjen to měl taky tak,dokonce měl původně i malý větrací otvory v masce,ale pak ho původní majitel pokřtil a došlo ke sprznění maskou z 06 a montáží světel 05.myslí že elektrosahara se seriově montovala až někde od půlky 75?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Ja som mal 2103 rok vyroby 1974, sytic som mal nalavo, vyrobne cislo na motorovej prepazke, saharu mechanicku a celo bolo povodne s tymi malymi prieduchmi, ale uz bolo prevarene na to novsie s ladvinkami. inac vyrobne cislo som mal 159xxx, len tak pre zaujimavost, ci ta tvoja je starsia, ako ti zacina cislo? este budiky su s popisom v azbuke, jednotky na budikoch su bez zobacika (iba take palicky), drevo na pristrojovke je svetle a textura palubovky je omnoho jemnejsia ako na novsich modeloch. A stierace su na prepinac, lebo pod volantom su len dve packy, ine rozdiely som si nevsimol.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jasne ostrekovac je na podbehu. Ci sa aj do nulatrojek davali na trojpacku, to neviem. Kamos ma 03ku rok vyroby 77, ma trojpacku, ale pod volantom ma len stierace a ostrekovac ma na podbehu.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zlom v dávání trojpáček a jejich stoprocentním obsazenením všema funkcema do 2103 byl v roce 1978. Popisy budíků v azbuce nejsou výsadou prvních 2103, to provázelo řadu hodně dlouho. Spíš symboly u kontrolek, první ,pokud vim, neměly žádný symboly.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Mas pravdu ja mam kontrolky bez popisu a kontrolka sytica je v strede, neskor bola tusim na otackomeri vpravo.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/