Pražský okruh
Moderátor: Moderátoři
Pražský okruh
Tak jsem měl možnost si zkusit projet nově otevřený pražský okruh spojující od Říčan silnici D1 s D5, resp R6. Jaké máte osobní pocity z tohoto okruhu (týká se těch, kdo po něm již jeli) - mé pocity jsou vezkrze kladné (z Říčan k Ruzyni za 20 minut je něco, co nemá obdoby).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Velice citelné.Jezdím teď tudy každé ráno do rachoty a odpoledne zpět a projet barandovský most ve směru na prahu kolem půl o smé bez zastavení bylo ještě nedávno nereálné scifi.Dneska jsou na barandovském mostě vypnutná světla a provoz je tu naprosto plynulý....JmJ píše:Je na zminenych mistech citelne snizeni provozu
A nový okruh je naprostý mazec,tedapokud tam nějaký inteligent nezkouší projet s nadrozměrem....
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Ale od strakonic jsou stále a dovolím si tvrdit i větší kolony
ji nak po novém okruhu se jezdí vcelku dobře do Jažlovic to dávám za 35 minut pokud není všudevpražská zácpa dělal jsem to předtím za hodinu 15 minut teď je to veget , horší je konec spojky směr ven z města připojení na brno kv neb hk je záležitostí i 45 minut viz cesta na sraz v osm večer v pátek

TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Řešení provozu na nově otevřeném pražském okruhu je úplně ničemné.
Rozhodně bych nedával zákaz vjezdu pro auta nad 12 tun na Jížní spojce směrem k Barranďáku.Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Pro proud kamionů z D8,D11 a R10 se měl nechat průjezd Barranďákem,a hlavní transit kamionů přes Prahu,který přijíždí po D1 a jede na D5( 80%) by jel po nové části obchvatu.
Doprava by se rozmělnila na dvě cesty.Takhle se sice projede pěkně Jížní spojkou,ale sjezd na Brno je zacpaný.
To platí i opačným směrem,a to i pro dopravu jedoucí ze Slánské R7 nebo Karlovarské R6.Podle toho,kam by pokračovali,by si vybrali buď spojku nebo obchvat.
Rozhodně bych nedával zákaz vjezdu pro auta nad 12 tun na Jížní spojce směrem k Barranďáku.Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Pro proud kamionů z D8,D11 a R10 se měl nechat průjezd Barranďákem,a hlavní transit kamionů přes Prahu,který přijíždí po D1 a jede na D5( 80%) by jel po nové části obchvatu.
Doprava by se rozmělnila na dvě cesty.Takhle se sice projede pěkně Jížní spojkou,ale sjezd na Brno je zacpaný.
To platí i opačným směrem,a to i pro dopravu jedoucí ze Slánské R7 nebo Karlovarské R6.Podle toho,kam by pokračovali,by si vybrali buď spojku nebo obchvat.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
čili to zas postává od sjezdu z Jižní spojky celou Spořilovskou nahoru na D1? A Celkově je teď Spořilovská mnohem víc vytíženější? Jestli ano tak tím spíš budu nechávat auto na Opatově na P+R a do Lady pojedu hromadou.Přijde mě to i pohodlnější, než se někde po městě trmácet autem.radek mb píše:Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

Teď je to tam naprostá pohodička, možná volnější jak na tom novým okruhu, jsou vyplý ty semafory a je tam klasickej průplet, na to je akorát třeba dát bacha.JmJ píše:Je na zminenych mistech citelne snizeni provozu?
Jistě, ale nic lepšího udělat nešlo, řešením je akorát urychlená dostavba propojení D 1 s D 11. Protože kdyby to udělali jak říkáš, tak si to kamčáky z D1 na D5 budou hezky dál solit po JS, protože jednak to tam maj zadáčo, je to kratší a nešlo by tomu nijak zamezit, aby takhle jezdili.radek mb píše:Řešení provozu na nově otevřeném pražském okruhu je úplně ničemné.
Rozhodně bych nedával zákaz vjezdu pro auta nad 12 tun na Jížní spojce směrem k Barranďáku.Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Pro proud kamionů z D8,D11 a R10 se měl nechat průjezd Barranďákem,a hlavní transit kamionů přes Prahu,který přijíždí po D1 a jede na D5( 80%) by jel po nové části obchvatu.
Doprava by se rozmělnila na dvě cesty.Takhle se sice projede pěkně Jížní spojkou,ale sjezd na Brno je zacpaný.
To platí i opačným směrem,a to i pro dopravu jedoucí ze Slánské R7 nebo Karlovarské R6.Podle toho,kam by pokračovali,by si vybrali buď spojku nebo obchvat.
Bohužel je teď JS zasekaná u sjezdu na Brno často až k Průmyslový a Spořilovská taky, ale to mi ale neva, tamtudy nejezdím a když jde to poměrně v pohodě objet, narozdíl od Baranďáku, kamčáci si to holt vystojej, ale těm to neva, ty jsou zvyknutý


21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Teepee
- Příspěvky: 4333
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Pak by mohli JS pro kamiony zpoplatnit, jako kdyby jeli po PO a šance na rozdělení zátěže je tak zase o něco větší.zelvotron píše:Jistě, ale nic lepšího udělat nešlo, řešením je akorát urychlená dostavba propojení D 1 s D 11. Protože kdyby to udělali jak říkáš, tak si to kamčáky z D1 na D5 budou hezky dál solit po JS, protože jednak to tam maj zadáčo, je to kratší a nešlo by tomu nijak zamezit, aby takhle jezdili.
Bohužel je teď JS zasekaná u sjezdu na Brno často až k Průmyslový a Spořilovská taky, ale to mi ale neva, tamtudy nejezdím a když jde to poměrně v pohodě objet, narozdíl od Baranďáku, kamčáci si to holt vystojej, ale těm to neva, ty jsou zvyknutý![]()
A protože do práce autem je pro mě po JS od mostu až k exitu na Švehlova-Průběžná, jezdím si dál MHD...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Dejme tomu - ale za to nemůže obchvat, resp. jeho technické provedení, nýbrž lidi, kteří připravili dopravní značení. Takže dávat novému okruhu minus za něco takového asi není smyslem této ankety. Toto se totiž časem vychytá (s ohledem na provozní stavy), ale s vlastním okruhem to nemá nic společného.radek mb píše:Řešení provozu na nově otevřeném pražském okruhu je úplně ničemné.
Rozhodně bych nedával zákaz vjezdu pro auta nad 12 tun na Jížní spojce směrem k Barranďáku.Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Pro proud kamionů z D8,D11 a R10 se měl nechat průjezd Barranďákem,a hlavní transit kamionů přes Prahu,který přijíždí po D1 a jede na D5( 80%) by jel po nové části obchvatu.
Doprava by se rozmělnila na dvě cesty.Takhle se sice projede pěkně Jížní spojkou,ale sjezd na Brno je zacpaný.
To platí i opačným směrem,a to i pro dopravu jedoucí ze Slánské R7 nebo Karlovarské R6.Podle toho,kam by pokračovali,by si vybrali buď spojku nebo obchvat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
No zpoplatnit to by sice částečně řešilo, ale budovat tam kvůli tomu na pár let mýtný brány, fuj, stačí, že jsou tím zohyzděný dálniceTeepee píše:Pak by mohli JS pro kamiony zpoplatnit, jako kdyby jeli po PO a šance na rozdělení zátěže je tak zase o něco větší.zelvotron píše:Jistě, ale nic lepšího udělat nešlo, řešením je akorát urychlená dostavba propojení D 1 s D 11. Protože kdyby to udělali jak říkáš, tak si to kamčáky z D1 na D5 budou hezky dál solit po JS, protože jednak to tam maj zadáčo, je to kratší a nešlo by tomu nijak zamezit, aby takhle jezdili.
Bohužel je teď JS zasekaná u sjezdu na Brno často až k Průmyslový a Spořilovská taky, ale to mi ale neva, tamtudy nejezdím a když jde to poměrně v pohodě objet, narozdíl od Baranďáku, kamčáci si to holt vystojej, ale těm to neva, ty jsou zvyknutý![]()
A protože do práce autem je pro mě po JS od mostu až k exitu na Švehlova-Průběžná, jezdím si dál MHD...

Jinak akorát mě štve ta osmdesátka v tunelech, kilo by bylo přijatelnější.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Taky si to myslím.zelvotron píše:Na městským okruhu nemá tranzit co dělat.
Škoda že nejni okruh už celej okolo celý Prahy.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Plně souhlasim,ovšem za předpokladu,že bude hotov celý okruh kolem Prahy,jak je to v případě Berlína,Londýna a dalších měst.zelvotron píše:Na městským okruhu nemá tranzit co dělat.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487