U Favorita jsou stejný vůle jako u felicie?Marek píše: Vůle ventilů sacích 0,25, výfukových 0,20 mm při teplotě motoru 20°C.
.
Seřízení ventilů Favorit- Felicie
Moderátor: Moderátoři
vůle ventilů
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: vůle ventilů
Pokud jsou všechny tyčky ocelové, jsou vůle 0,20/0,20 mm. Poslední Favority už ale měly v sérii dvojí tyčky (Al u sacích ventilů) a tam jsou vůle o pět stovek větší (jako u Felicie).plavec píše:U Favorita jsou stejný vůle jako u felicie?Marek píše: Vůle ventilů sacích 0,25, výfukových 0,20 mm při teplotě motoru 20°C.
.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Nevím, řekl byh že ne, je to totiž r.v. 92 karburátor.MartasBrno píše:Má nový tyčky? Ocelový a s hliníkovým zakončením? Jestli jo, pak zřejmě ano.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
U starých škodovek byly sice stejné tyčky jako u Favoritů, ale u sacích ventilů se seřizovaly o pět setin menší vůle - bylo to kvůli materiálu hlavy (litina).
Ale například škoda 110LS (718K), škoda 120LS/GLS/LX (motor 742.12X) a škoda 130 (742.13) měly litinovou hlavu, ale vůle ventilů 0,20/0,20 jako Favorit (protože u těchto motorů byl předpis používat Super 96).
Ale pozor!!! I staré Favority s karburátorem mohly mít z výroby hliníkové tyčky na sacích ventilech. Podle předpisu výrobce byly hliníkovými tyčkami sacích ventilů osazovány i karburátorové motory, a sice v případě, že měly KAT (ať už řízený - Ecotronic, nebo neřízený Kemira). Nicméně z praxe vím, že to NE vždy tak bylo. Spolehlivě byly Al tyčky na sacích ventilech pouze u Favoritů se vstřikováním (ty ostatní verze jak kdy).
Ale například škoda 110LS (718K), škoda 120LS/GLS/LX (motor 742.12X) a škoda 130 (742.13) měly litinovou hlavu, ale vůle ventilů 0,20/0,20 jako Favorit (protože u těchto motorů byl předpis používat Super 96).
Ale pozor!!! I staré Favority s karburátorem mohly mít z výroby hliníkové tyčky na sacích ventilech. Podle předpisu výrobce byly hliníkovými tyčkami sacích ventilů osazovány i karburátorové motory, a sice v případě, že měly KAT (ať už řízený - Ecotronic, nebo neřízený Kemira). Nicméně z praxe vím, že to NE vždy tak bylo. Spolehlivě byly Al tyčky na sacích ventilech pouze u Favoritů se vstřikováním (ty ostatní verze jak kdy).
Naposledy upravil(a) Marek dne čtv zář 23, 2010 07:28, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Je to karburátor bez KATu.
Teď ještě sehnat ty spárový měrky a odvahu. http://extol-craft.zahrada-naradi.cz/ex ... 50979.html třeba za tuhle cenu se mi to zdá nějaký podezřelý. seženu je jinak v autodílech, nebo kde?
Teď ještě sehnat ty spárový měrky a odvahu. http://extol-craft.zahrada-naradi.cz/ex ... 50979.html třeba za tuhle cenu se mi to zdá nějaký podezřelý. seženu je jinak v autodílech, nebo kde?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
čekal bych cenu asi trojnásobnou, ale není to KINEX, no... je to extol... proč ne, jsou to prostě měrky... Odvahy moc nepotřebuješ, spíš se nenavztekej když budeš delší dobu seřizovat každej z ventilů, protože když zakroutíš moc tak je to moc, když málo, tak je to prostě málo Jo a já třeba nikdy nevím, jak moc se má dorvat ta kontramatka, prostě tak aby se nepovolila do 15 000km
Jakmile to nebude mít po stranách otřepy od toho jak to vystříhli, tak je to ok (což už sem taky viděl v jedný sadě nářadí). Zkusil bych normálně v železářství a autodíly.
Jinak očko a nějakej šroubovák, aby tam neměl moc velkou vůli v drážce, jinak se s tím budeš vztekat jak píše Marťas. Kontramatky se dotahují tak akorát a měrka musí jít posouvat silou 5 N
Jinak očko a nějakej šroubovák, aby tam neměl moc velkou vůli v drážce, jinak se s tím budeš vztekat jak píše Marťas. Kontramatky se dotahují tak akorát a měrka musí jít posouvat silou 5 N
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.