
PS: I těch 9,5V na trvalém kontaktu je poněkud méně,


Moderátor: Moderátoři
9,5V tam bylo když se startér točil, takže při zátěži. Jinak mám na baterce 12,46 VHurikán píše: I těch 9,5V na trvalém kontaktu je poněkud méně, než by mělo při nabité baterii být
No napětí baterka <-> startér jsem měřil, ale né při startování. Bylo stejné, okolo 12,5 voltu. Takže doufám že tady chyba nebude. Já osobně si myslím že to je opravdu ta cívka, protože její kontakty jsou podivně pohyblivé v kruhu..Hurikán píše:To je mě jasné, že to bylo při zapnutém startéru. Ale doporučuju změřit ještě napětí přímo na baterii při startování. Z toho zjistíš, jestli není chyba (úbytek napětí) ještě někde na "trase" od baterie ke startéru.
Vyměníme cívku a uvidíme, v pondělí jí koupím v Otrokovicích (www.lada-díly.cz) Doufám že to přes sraz ještě vydržíHurikán píše:Ano, zásadní problém je ve spínači na startéru. Jenže může být ještě nějaký menší problémek ve špatném kontaktu jinde. A to zjistíš jedině tak, jak jsem popsal. Úbytky napětí vlivem přechodových odporů se projeví jen při procházejícím proudu. Za klidu je úbytek vždy = 0.