Bezkontatkní zapalování Lada 2105
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
měl jsem prasklou vrtuli až mi ukus jednou ulít, sundal jsem zbytek a jel přes 100 km při asi 20 st. v létě domů, pravda, šetřil jsem motor, ale nijak výrazně se nehřál, venku na silnici vůbec, akorát v Praze jsem měl strach, to už popojížděním lezla voda do červenýho, ale nevařila. Jak napsal Laďuša, akorád před chvílí jsem vezl kluka z práce, celkem 10 km, el. vrtule ani nesepla.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To je ze slalomu v Trnavě, tak tři roky zpět, to už je dávno . Na chlazení nic náročného, osobně se řadím mezi klidné jezdce . Na vrcholné jezdecké výkony jsou tu jiní specialisté.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Využívám tohoto tématu: Mám klasický rozdělovač a zdá se mi, že nastavení předstihu by mohlo mít větší "výdrž". Už jednou jsem měl předstih skoro nulu, čemuž odpovídala i barva svíček a chod motoru (chodil poslušně, ale výkon horší), po nastavení OK. Teď se mi zase zdá, že už se to zase posunulo. Největší nepřítel je asi ložisko desky, ale já bych se rád zaměřil na středové kluzné pouzdro. Když jsem měl rozdělovač vyndaný, trochu mě udivila vůle ve středovém ložisku, která se projevovala výkyvem osky. Nějaký výkyv tam asi musí být, když je oska uložená jen nahoře, ale zdálo se mi to dost, zvláště když jsem to porovnal s novým rozdělovačem, který mají u nás v obchodě - tam byl výkyv znatelně menší.
Co je v tomto případě normální a jak moc v praxi ovlivňuje nastavení vůle ve středu?
Středové ložisko je asi neopravitelná záležitost, že?
Asi by mi stačil kvalitní klasický rozdělovač, do bezkontaktu se mi moc investovat nechce, zbytek zapalování včetně cívky, základové desky a odtrhu, jsem v nedávné minulosti měnil. Na druhou stranu se mi nechce kupovat rozdělovač, co jsem viděl v krámě, protože ve mě moc důvěry nevzbudil - provedení odtrhu, kondezátoru a jiných detailů je jiné, než u původního a řekl bych že k horšímu.
Co je v tomto případě normální a jak moc v praxi ovlivňuje nastavení vůle ve středu?
Středové ložisko je asi neopravitelná záležitost, že?
Asi by mi stačil kvalitní klasický rozdělovač, do bezkontaktu se mi moc investovat nechce, zbytek zapalování včetně cívky, základové desky a odtrhu, jsem v nedávné minulosti měnil. Na druhou stranu se mi nechce kupovat rozdělovač, co jsem viděl v krámě, protože ve mě moc důvěry nevzbudil - provedení odtrhu, kondezátoru a jiných detailů je jiné, než u původního a řekl bych že k horšímu.
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
když je rozdělovač založený v motoru, je oska uchycená spodním koncem a situace je jiná, nicméně já jsem usuzoval na vůli podle výkyvu při vyndaném rozdělovači, protože jsem měl možnost porovnání s novým. Je teda fakt, že na založeném rozdělovači se to těžko zjišťuje, tváří se, že vůle není, ale podle toho výkyvu bych řekl, že by tam nějaká vůle být měla
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno