diferencial

Moderátor: Moderátoři

Fester696
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvek od Fester696 »

Saša, No môže to bit aj to no niesom si istý nakolko so praveže tie šruby nedotahoval poriadne "nestupal na kluč aby som dotiahol" ale len ručne s citom si myslím no neviem je ta chyba viditelná ? alebo ako inak to rozpoznám ?
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Fester696 píše:je ta chyba viditelná ? alebo ako inak to rozpoznám ?
Bez demontáže těžko to bys musel mít v oku jak má vypadat nepromáčklý disk . Skus ale vyšroubovat vždy jeden šroub a koukni na něj ze předu jestli není odřený , pokud ano je to jisté že škrtá .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Fester696
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvek od Fester696 »

Saša, No takže teraz cez víkend som bol na chalupe kde som sa snažil zistit chybu ,postupoval som tak ako tste mi radily a to podložil som pod difik a krutil kolesami a ako si vravel Saša bolo to presnie tie moc zašroubované šrouby a tak drelo o bubon vymenil som disk a všetko zase v poriadku :) dakujem pekne za rady :)
Jablonec.2102
Příspěvky: 32
Registrován: úte bře 20, 2007 07:37

Příspěvek od Jablonec.2102 »

A ted trošku z jiného soudku - je pravda že všechny 2107 měli diferák s převodovým poměrem 3,9?
T
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Jablonec.2102 píše:A ted trošku z jiného soudku - je pravda že všechny 2107 měli diferák s převodovým poměrem 3,9? T
Myslím si, že ne, protože 2107 měly motory 1,5 a tam byl standardem dif 4,1. Dif 3,9 se montoval pouze pro kubaturu 1,7 takže prakticky by měly být tyto dify pouze v modelech 21073i a 21044i . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Luděk Musil píše:Dif 3,9 se montoval pouze pro kubaturu 1,7 takže prakticky by měly být tyto dify pouze v modelech 21073i a 21044i . L.
Mno, má sedma r.v. 1987 být vybavena z výroby difem 3,9. Mám to potvrzeno i průzkumem náhonu tachometru v původním 4q. Koneckonců i literatůra se o tom poměrně často zmiňuje. Toto osazení bohužel nebývalo časté, ale bylo. Mě to ukrutně vyhovuje i se slabším motorem 1452ccm 8) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“