Nemam pocit ze by auta na nasich silnicich s vykonem kolem 100k byli povazovany za "sportovni vozy bez znacek." 110k ma i nas kombik... Ja chci to auto na normalni jezdeni, Ladu miluju,ale ten vykon to chce, bude to pohodlnejsi a rychlejsi doprava.Nejde mi vubec o nejakou maximalni rychlost,na dalnici bohate staci tech 150km/h.Ale Lade hode chybi v kopcich pri vetsi posadce,rozjizdeni do kopce, akcelerace pri predjizdeni treba na 3q a 4q.Co se tyce te STK, to bude kapitola sama pro sebe,ale myslim ze to turbo se da udelat (nenapadneji) pripadne schovat pod falesny filtrbox (zcasti) atd...A pokud ani to ne,tak myslim ze neni problem jednou za 2 roky tam dat seriovej motor,nebo neni nic jednodusiho nez to turbo na tyden shodit Spis nejvetsi problem bude pri nejake bouracce moji vinou.S tim pocitam a jsem si toho rizika vedom.Takze drzet to na uzde pokud to neni upne bezpecny a pocitat samozrejme i s ostatnima nevyspitatelnejma ridicema.Je to neco zaneco, to je jasny.Pátrač píše:... Prostě by se mi nechtělo dělat tolik úprav s vědomím že s tím na silnici nepojedu. teda já bych s tím na silnici nejel. Asi jsem stejnej jako Majo. Rád si udělám drobnosti ale tohle už pak akorát na sportovní vůz bez značek...
turbo
Moderátor: Moderátoři
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Co tohle turbicko...Je do 2110 a zda se mi ze by mohlo na motor 210x lip sednout,ma podobnej tvar protikusu na vyfukovy potrubi...
More info here: http://www.lada.cc/articles.phtml?rubri ... icle&id=55
More info here: http://www.lada.cc/articles.phtml?rubri ... icle&id=55
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
U nas asi tak kazdy rok , lebo na emisnej cumia tiez pod kapotu.Ondra 07 píše:.A pokud ani to ne,tak myslim ze neni problem jednou za 2 roky tam dat seriovej motor,nebo neni nic jednodusiho nez to turbo na tyden shodit
Nad turbom som tiez uvazoval, ale nemal som prostriedky na zapojenie a ani zrucnost. Tak som sa radsej pustal do inych uprav otvorene sanie, koncovy madar(neskor dufam 50kovi system), prehodenie na Webra, lestene sacie a diferak 4,3(co ja som mal v mnom). Ked bude druhy motor(to je este vbuducnosti) tak tam sa pustim do zbrusenie z bloku, vybrus na 80mm, motor komplet na GO, lestene kanali v hlave , pripadne ine zasahy. Zatial jazdi dost agresivne mam na to svedkom(konkretne co tu je Majo), ze co sa tyka sili nema problem a je to 1300. Tak verim , ze aj z 1300 sa da dostat slusny vykon, len to chce cas a ladenie
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Vy mate emise na 1 rok?My na 2 a zaroven s STK,takze to kazdej bere jednim vrzem STK je zpravidla spojena s emisema... Co se tyce tech uprav tak,to turbo bude jenom tresnicka na dortu... Samozrejme ze motor bude mit lesteny sani,nejaky kruty karbece,mozna celkove odlehceni,pistu,ojnic,kliky,jina vacka,bezkontaktni rozdelovac ci jina vymozenost,rozsireny nerez potrubi s Madarem na konci.Jo a bude to 1.7Števo píše:U nas asi tak kazdy rok , lebo na emisnej cumia tiez pod kapotu.Ondra 07 píše:.A pokud ani to ne,tak myslim ze neni problem jednou za 2 roky tam dat seriovej motor,nebo neni nic jednodusiho nez to turbo na tyden shodit
Nad turbom som tiez uvazoval, ale nemal som prostriedky na zapojenie a ani zrucnost. Tak som sa radsej pustal do inych uprav otvorene sanie, koncovy madar(neskor dufam 50kovi system), prehodenie na Webra, lestene sacie a diferak 4,3(co ja som mal v mnom). Ked bude druhy motor(to je este vbuducnosti) tak tam sa pustim do zbrusenie z bloku, vybrus na 80mm, motor komplet na GO, lestene kanali v hlave , pripadne ine zasahy. Zatial jazdi dost agresivne mam na to svedkom(konkretne co tu je Majo), ze co sa tyka sili nema problem a je to 1300. Tak verim , ze aj z 1300 sa da dostat slusny vykon, len to chce cas a ladenie
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
A ve kterým tisíciletí to plánuješ Protože já třeba začal leštit sání resp jen hlavu mám hotovej jeden kanálek a to ještě ne na hotovo a 2Hodiny práce.Ondra 07 píše:Vy mate emise na 1 rok?My na 2 a zaroven s STK,takze to kazdej bere jednim vrzem STK je zpravidla spojena s emisema... Co se tyce tech uprav tak,to turbo bude jenom tresnicka na dortu... Samozrejme ze motor bude mit lesteny sani,nejaky kruty karbece,mozna celkove odlehceni,pistu,ojnic,kliky,jina vacka,bezkontaktni rozdelovac ci jina vymozenost,rozsireny nerez potrubi s Madarem na konci.Jo a bude to 1.7Števo píše:U nas asi tak kazdy rok , lebo na emisnej cumia tiez pod kapotu.Ondra 07 píše:.A pokud ani to ne,tak myslim ze neni problem jednou za 2 roky tam dat seriovej motor,nebo neni nic jednodusiho nez to turbo na tyden shodit
Nad turbom som tiez uvazoval, ale nemal som prostriedky na zapojenie a ani zrucnost. Tak som sa radsej pustal do inych uprav otvorene sanie, koncovy madar(neskor dufam 50kovi system), prehodenie na Webra, lestene sacie a diferak 4,3(co ja som mal v mnom). Ked bude druhy motor(to je este vbuducnosti) tak tam sa pustim do zbrusenie z bloku, vybrus na 80mm, motor komplet na GO, lestene kanali v hlave , pripadne ine zasahy. Zatial jazdi dost agresivne mam na to svedkom(konkretne co tu je Majo), ze co sa tyka sili nema problem a je to 1300. Tak verim , ze aj z 1300 sa da dostat slusny vykon, len to chce cas a ladenie
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak hlavne ten motor jeste ani nemam...Motor budu resit az uplne nakonec.Kdyz to dobre pujde,tak mozna pristi zimu s tim zacnu do te doby totiz to auto musi byt v takovym stavu takovej motor rozdejchat a prijmout.Takova transplantace neni jenom tak, to neni jak vymenit kolo...Pátrač píše:A ve kterým tisíciletí to plánuješ Protože já třeba začal leštit sání resp jen hlavu mám hotovej jeden kanálek a to ještě ne na hotovo a 2Hodiny práce.Ondra 07 píše:Števo píše: U nas asi tak kazdy rok , lebo na emisnej cumia tiez pod kapotu.
Nad turbom som tiez uvazoval, ale nemal som prostriedky na zapojenie a ani zrucnost. Tak som sa radsej pustal do inych uprav otvorene sanie, koncovy madar(neskor dufam 50kovi system), prehodenie na Webra, lestene sacie a diferak 4,3(co ja som mal v mnom). Ked bude druhy motor(to je este vbuducnosti) tak tam sa pustim do zbrusenie z bloku, vybrus na 80mm, motor komplet na GO, lestene kanali v hlave , pripadne ine zasahy. Zatial jazdi dost agresivne mam na to svedkom(konkretne co tu je Majo), ze co sa tyka sili nema problem a je to 1300. Tak verim , ze aj z 1300 sa da dostat slusny vykon, len to chce cas a ladenie
Vy mate emise na 1 rok?My na 2 a zaroven s STK,takze to kazdej bere jednim vrzem STK je zpravidla spojena s emisema... Co se tyce tech uprav tak,to turbo bude jenom tresnicka na dortu... Samozrejme ze motor bude mit lesteny sani,nejaky kruty karbece,mozna celkove odlehceni,pistu,ojnic,kliky,jina vacka,bezkontaktni rozdelovac ci jina vymozenost,rozsireny nerez potrubi s Madarem na konci.Jo a bude to 1.7
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Jo asi tak nějak ale díky tomu že není možnost resp místo na to dělat na autě plechy a spol přez zimu tak jen odkládám love a zatím dělám to co dělám. Navíc krom dveří to auto je v solidním stavu. resp. není to na lak ale alespoň se to nerozpadá a nějakou dobu to tak vydrží. Min do jara určitě než se na tom bude dát dělat.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Trosku ak to chces naozaj fajnovo spravit. Tak Ta prekvapim s niecim , madary co pouzivaju piesty,ojnice, zotrvak, kluku tak su odlahcene a spevnene. Cena asi 50x vyzsia ako klasika veci.Ondra 07 píše:Samozrejme ze motor bude mit lesteny sani,nejaky kruty karbece,mozna celkove odlehceni,pistu,ojnic,kliky,jina vacka
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nerikal jsem ze tam budu davat madarsky komponenty a jestli si myslis ze to co jsem psal nejde udelat,tak jsi na omylu, jde.Stoji to balik,ale jde.Števo píše: Tak Ta prekvapim s niecim , madary co pouzivaju piesty,ojnice, zotrvak, kluku tak su odlahcene a spevnene. Cena asi 50x vyzsia ako klasika veci.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Ani slovom som nepisal , ze to nejde. Skor Ti drzim palce aby si to cim skor poskladal. Ja som len pisal , ze tie veci co si vymenoval su dost drahe. Videl som kluku co bola odlahcena o polovicu , ale ta uz isla do VFTSky. Plus nejake komponenty.Napr.: zotrvak robeny na mieru. Co vraveli cenu boli to tusim Nemecke piesty odlahcene a spevnene a na tie vraveli , ze cena je asi 50nasobok serie. Tak som len pisal , ze to nebude prave najlacnejsie.Ondra 07 píše:Nerikal jsem ze tam budu davat madarsky komponenty a jestli si myslis ze to co jsem psal nejde udelat,tak jsi na omylu, jde.Stoji to balik,ale jde.Števo píše: Tak Ta prekvapim s niecim , madary co pouzivaju piesty,ojnice, zotrvak, kluku tak su odlahcene a spevnene. Cena asi 50x vyzsia ako klasika veci.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Ondra 07 píše:Psal jsem "mozna" a berete to moc vazne,mam pocit ze je tady nova moda chytat se za slovo.Jsem zvedavej co ukazes ty, kritizovat umi kazdej primitiv...čmelák píše:...truhlik...
este raz si to precitaj a porozmyslaj...
truhlik...
Cmelo stym asi myslel , ze ked das rozsireny nerez vyfuk. system tak tam madara tak lahko nedas. Stym ze madar ma ruru 40mm a rozsirenie moze byt napr.:50mm atym by si spravil to ze by sa Ti vyfukove plyny zbrzdovali na konci , nesli by tak lahko von a by Ti to mozno ubralo na vykone ako pomohlo.
presne to som myslel a este som myslel ze madarska flinta alebo dvojflinta uz nebude dobre na motor pri upravach ako si spomenul
a este k tomu priemeru.. ak sa chystas robit take strasne upravy tak by si uz mohol vediet jednu z tych najzakladnejsich veci ze vyfuk sa nemoze ku kuncu zuzit vole
inak peace
a este k tomu priemeru.. ak sa chystas robit take strasne upravy tak by si uz mohol vediet jednu z tych najzakladnejsich veci ze vyfuk sa nemoze ku kuncu zuzit vole
inak peace
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Priznam se tohodle jsem si nevsil,psal jsem to dost narychlo.Inak Marek mi rikal ze Madar muze v pohode byt na upraveny motor i vykonem pres 100k.Pri rozsirovani bych puvodni ruru madara musel riznout a napojit na nej sirsi,ale to me len napadlo,nevim na kolik je to mozne.Nekde jsem totiz cetl ze prumer vyfuku 40mm staci akorat pro serivy vykon te 1.7 a pri zvysovani vykonu by se melo i potrubi rozsirt,ale davat pozor aby ne zase moc,hrozi pry pripaleni ventylu ci cočmelák píše:presne to som myslel a este som myslel ze madarska flinta alebo dvojflinta uz nebude dobre na motor pri upravach ako si spomenul
a este k tomu priemeru.. ak sa chystas robit take strasne upravy tak by si uz mohol vediet jednu z tych najzakladnejsich veci ze vyfuk sa nemoze ku kuncu zuzit vole
inak peace