Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

rosta píše:podle mě to málo točí-brzo řadí, ale ten zvuk -když přeřadí ,je boží
No jo, jenže on je to oturbený motor, ten má krouťák o dost níž než atmosféra.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Nevim v jakych otackach je nejvyssi vykon, ale jak turbina zacne tlacit tak to okamzite jede a to porad stejne az do vrchu. Samozdrejmne tim nemyslim otacky pod 2000. Aspon mi to tak pripada.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... rbo-131hp/

Tady je graf, pokud je to ten motor....už od 1500 otáček to má okolo 150 Nm
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak po tom co psal Cooper, jsem chvili brouzdal po netu a zjistil jsem ze mam prece jen jiny motor. Neni to ten klasicky 96Kw (131hp) ale trochu jiny s vykonem 97Kw (132hp). Mam totiz uplne jine rozvody nez ten druhy model. Znamy se mi divil ze mam jen dve remenice + tu malou na klice, tvrdil mi ze on ma 3, ted uz vim proc. Docela by me zajimal aktualni vykon motoru bez KATu. Ten kroutak se mi taky nezda, nekde v dokumentaci jsem se docetl 184NM, nevim...

96kw: http://www.mjauto.cz/_kfoto/CONTICT651.JPG
97kw: http://www.mjauto.cz/_kfoto/CONTICT670.JPG
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Kroutak budes mit tak kolem 180-190nm, kdyz dobre. Dvojka ma neco pres 200nm snad 210 nebo tak nejak.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Atex, no pekné, krásnej zvuk, ale nějak ti to kozovatí né??..
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Little Red Riding Hood píše:ale nějak ti to kozovatí né??..
mi o tom mluv, jeste ted jsem z toho na prasky ... musim na pristi rok sehnat aspon 15ky, tady to je hrozne ...
Ondra 07 píše:Dvojka ma neco pres 200nm snad 210 nebo tak nejak.
Myslis Delta II 1.6 Turbo 8v?

Ten vykon me zajima, protoze:

1987 Delta Integrale 2.0 HF Turbo 8v - 185hp
1989 Delta Integrale 2.0 HF Turbo 16v - 200hp
1990 Delta Integrale 2.0 HF Turbo 16v KAT - 177hp

Rozdil 23 koni, co to je za maras? Az takovy rozdil?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Atex píše:Rozdil 23 koni, co to je za maras? Az takovy rozdil?
Co se divis, kat, lambda, ty vyvazovaci hridele vemou vykon, vykon ti prida absence kompresoru posilovace rizeni a klimatizace. Cim vykonejsi motor tim vic vykonu pridaji zdanlive male upravy, jeste jsi porad zvyklej na lada motor co? Clovek se s tim pipla a nakonec...

Ehm, myslel jsem dvoulitr...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ondra 07 píše:Ehm, myslel jsem dvoulitr...
1987 Delta Integrale 2.0 (1995ccm) HF Turbo 8v - 185hp ma 304NM :D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Atex píše:
Ondra 07 píše:Ehm, myslel jsem dvoulitr...
1987 Delta Integrale 2.0 (1995ccm) HF Turbo 8v - 185hp ma 304NM :D
Tak to ten muj bude mit asi 260Nm...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Dnes se mi myslim si postestilo, koupil jsem novou turbinu (starou) ale, Jakakoliv vule 0,0neco, zadne praskliny, je cele po kupe :-) Na to mem je vule 0,5-1mm, jsou tam zalomene dva sroubky a prasklina na vyfukove casti. Prodavac me ujistoval ze turbina je 100% v poradku. Ted to hlavni, po telefonu jsme se domluvili na 2000kc, ale v obchode jsem delal ze tomu strasne rozumim a zklepal ho na 1500kc. :-)

Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

No pockej a co jsi teda koupil? Prosimte kde chodis na takove obchody? Nemel by tam jeste neco pro me? nejlip Garrett M4 v top stavu. To jsi hodne dobre vyresil, ja ti rikal nepropadej panice kdyz v tuning a e-shopech maji cenovky vyhnany nad 20tis.

Tak rychle nasroubuj a dej vedet jaky byl rozdil.

Jeste nez to nakopnes, kup nove srouby na hlavu, kdyz sroub jednou utahnes na spravny moment a pak sundas, tak by jsi ho nemel pouzit znova. Zkratka pokazdy kdyz sundas hlavu mel by jsi ji srovnat a dat nove srouby, nekteri vyrobci tesneni to uvadi jako nutnost pro zaruceni dobreho vysledku. U turbomotoru, navic soutezniho provozu to povazuju za nutnost. Kdyz jsou srouby vytahane (to nijak nepoznas) tak neudrzi spravny moment, proto jsi je musel asi dotahovat. Pak ti je i tesneni za 1500,- k nicemu. Sada stoji 500,- myslim ze to neni tak velka investice. Ale zalezi na tobe jestli chces vic jezdit nebo opravovat... :wink:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ted jsem byl s tim u znameho co repasuje turba, rikal ze vule fakt jako nova, vypada dobre, ale zda se mu ze jde voce ztuha, asi nasledek delsiho pobytu v regalu. Tak mi to za 1000kc cele rozebere, vycisti, promaze, slozi a vyvazi. Dobry obchod ne? :-P zalezi co tam jeste najde ze..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Rozebrat vyčistit a složit turbo je hračka jen se musí dát pozor na směrovou orientaci axiálních opdložek . jinak tam není žádný zádrhel .
Ondra 07 píše:Nemel by tam jeste neco pro me? nejlip Garrett M4 v top stavu.
Vyraž do Tuzexu (zběrné suroviny) né vrakáč tam nevědí co za to (tedy spíše vědí) . Od jisté doby se totiž zase mohou vykupovat motory a dost často se tam válejí i moderní s málo km (Fábia Octavia) . Tam za takový kousek dáš nejvíc 50kč a i to je předraženo (váha x cena)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Saša píše:Od jisté doby se totiž zase mohou vykupovat motory a dost často se tam válejí i moderní s málo km (Fábia Octavia)
Kdyby to bylo takl jednoduche, ale ja nemuzu nasadit kdejake turbo, potrebuju presny typ. Zaprve uz mam hotove svody s prirubou a zadruhe, muselo by mit stejne parametry a prubeh, abych nemusel RJ ucit nove kousky.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“