Kde je ten snímač?Libor1 píše:zdravim vsetkych takze autoservis podla mojich predstav som nezohnal ale podarilo sa mi zohnat diagnosticky prístroj Lada scan a pekne som šiel krok po kroku a tuhla to vyskočilo snímač oktanového čísla vraj za celu životnosť sa nemusí hýbať lenže niekto predomnou ho pootočil a dosť riadne (má byť cca 1V ja som mal 4,09)takže to dávalo nesprávny predzápal a prejavovalo sa to pri vyžších otáčkach. Takže asi tak.
výkon motora 1,7i Niva
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Moj nazor poznas,ale podelim sa s ostatnymi...matelko píše:vidim ze sa tu bavite o vykone motora. Ja mam na mojej nivke 1.7i jednododove vstrekovanie. Porobil som na nej par uprav (zdvih, sirsie pneu atd) a sem tam v terene nastanu situacie ked mi chyba vykon. Napr strme stupanie v terene.. Preto sa zahravam s myslienkou zvysit vykon motora. Nie som v tejto oblasti uplne zbehli a preto sa vas pytam ci mate nejake prakticke skusenosti.. samozrejme by ma zaujimala aj pripadna financna stranka upravy vykonu. ake su teda moznosti?? ))))
dakujem.
Vyhodit cele to "i" doprec a dat tam karbec. Sice na ukor spotreby,ale chces vykon,otocis srobikom a ide to. Som zvedavy,co spravi moja 16 s dobrymi pneu,ale som toho nazoru,ze to nebude nijako zle.
U Nivy by měl být pod oknem na motorové stěně za baterkou , ale on tam nemusí být vůbec . Je to tak 50/50 že tam je . Některé "modely" 1.7i ho mají některé ne a místo něj je (z výroby) pevný odpor .jackfree píše:Kde je ten snímač?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Včera mi nechtěli spadnout otáčky volnoběhu pod 2000 , možná 2500 otáček... ale teď je to zase dobrý,... nevíte čím by to mohlo být?Trevor píše:tlak benzinu by sa prejavoval pravaze vo vyssich otackach aj ked tazko povedat. Neprisava to niekde vzduch ? volnobeh nema zvysene otacky ?
Problem moze byt aj stym ze potenciometer ma v urcitej casti drahy vybehanu odporovu vrstvu
Krokový motorek. Vymontovat, vyčistit a vrazit zpátky.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Ano má .jackfree píše:poradi mi nekdo zkuseny, jestli ma n€NIVA 1.7 SPI ROK 1996 STEJNE PALIVOVE CERPADLO jako 21044; 21074?
Na čerpadle ale zas tak nezáleží . U našeho í-čka je poměrně nízký tlak (1.9bar) to dá i velice mizerné (vychozené) čerpadlo . Změř tlak paliva , jestli není vadný regulátor tlaku , a koukni do nádrže jestli není ucpán sací koš .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
cerpadlo je u nivy sice stejne ako u 21044 a 21074 ale kazde je primontovane na inom plavaku. Odmontovat som to neskusal ale komplet s plavakom to nezamenis....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Kde se prosím nachází ten regulátor tlaku? čerpadlo je poslední co jsem nezkoušel, když sešlápnu prudce plyn, motor vubec netahne, jako by nemel benzin...když plyn uberu zase se chytne...jako by sem přivřel klapku, pustil mín vzduchu kterému stačí omezené množství paliva které si myslím že je omezené...Saša píše:Ano má .jackfree píše:poradi mi nekdo zkuseny, jestli ma n€NIVA 1.7 SPI ROK 1996 STEJNE PALIVOVE CERPADLO jako 21044; 21074?
Na čerpadle ale zas tak nezáleží . U našeho í-čka je poměrně nízký tlak (1.9bar) to dá i velice mizerné (vychozené) čerpadlo . Změř tlak paliva , jestli není vadný regulátor tlaku , a koukni do nádrže jestli není ucpán sací koš .
Regulátor tlaku paliva je přímo na tělese vstřikovací hlavy vedle vstřikovače (u 1.7i SPI) . Je vydět po sundání víka filtrboxu . Má na "sobě" seřizovací šroub .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!