Michailův VAZ 2101 (zachráněný před pecí)
Moderátor: Moderátoři
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Kolegové mrzí mě to ,ale nezbytné okolnosti mě přinutili se tohoto skvostu vzdát .Peněžní obnos ,který jsem měl pro tento účel vyhraněný musel být použit jinde .Chtěl bych se omluvit za vzniklé problémy hlavně se omlouvám Vašátorovi.
Věřím ,ze zájemců je zde dost a auto bude zachráněno.
Věřím ,ze zájemců je zde dost a auto bude zachráněno.
Naposledy upravil(a) Jakub Metelka dne stř zář 08, 2010 18:17, celkem upraveno 2 x.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
-
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Super,ale ne všichni na sebe mají napsany další autajackal píše:Pokud ho nikdo nechce tak ho vezmu klidně sám. Něco vám poradím jak na to s papírama,nebo jak to dělám já abych se vyhnul eko poplatku 10 tisíc. Koupím auto,nechám ho na sebe odhlásit,místo přihlášení ho nechám vyřadit z evidence s dohlášením na moje iniciály za 800 kč,pak teda musím mít nějaké papíry napsané a platné na mě a jednoduše udělám výměnu karoserie, musím na stk což stojí 850 kč, a mám legálně auto na papírech s novou stk na dva roky.Cca za vše 2000 kč.
Takže jeden zájemce nám vypadnul. Doufám, že se brzy najde další opravdový zájemce a vůz nakonec na šroťáku neskončí. Času už moc není.
Co se týká papírů, nebylo by nejjednodušší vůz na sebe odhlásit, pak vyběhat klubovou testaci historického vozidla a až poté přihlásit již za klasických 800kč?
Co se týká tohoto vozu a testace historického vozidla.... podle fotek to možná nevypadá, ale vůz potřebuje kompletně vyčistit (poslední roky na něj důchodci už moc nestačili). Nejspíš bude chtít udělat i nějakou tu mechanickou údržbu. Ovšem na karoserii je práce minimum a to je vždy obrovskou výhodou
Co se týká papírů, nebylo by nejjednodušší vůz na sebe odhlásit, pak vyběhat klubovou testaci historického vozidla a až poté přihlásit již za klasických 800kč?
Co se týká tohoto vozu a testace historického vozidla.... podle fotek to možná nevypadá, ale vůz potřebuje kompletně vyčistit (poslední roky na něj důchodci už moc nestačili). Nejspíš bude chtít udělat i nějakou tu mechanickou údržbu. Ovšem na karoserii je práce minimum a to je vždy obrovskou výhodou
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pak tedy udělat to samé jen to pak přihlásit na veteránské značky.capodrak píše:Super,ale ne všichni na sebe mají napsany další autajackal píše:Pokud ho nikdo nechce tak ho vezmu klidně sám. Něco vám poradím jak na to s papírama,nebo jak to dělám já abych se vyhnul eko poplatku 10 tisíc. Koupím auto,nechám ho na sebe odhlásit,místo přihlášení ho nechám vyřadit z evidence s dohlášením na moje iniciály za 800 kč,pak teda musím mít nějaké papíry napsané a platné na mě a jednoduše udělám výměnu karoserie, musím na stk což stojí 850 kč, a mám legálně auto na papírech s novou stk na dva roky.Cca za vše 2000 kč.
A já bych skoro řekl, že jo.Marťas píše:Vašátor, Nejsem si jist, zda poplatek odpouští jen s klubovou testací, skoro bych řekl, že ne.
Je zde ale jeden menší háček. Dle v současnosti platného zákona jsou od výpalného osvobozena auta i s klubovkou (tedy ty na černých SPZ). Jenže již je to skoro rok, co vláda není schopná zpracovat prováděcí vyhlášku (podzákonná norma) a doručit ji na všechna příslušná místa. Tuším že Správní zákon někde operuje prováděcí vyhláškou, takže přestože by její neexistence nemusela až tak úplně vadit, fakticky tomu tak není. Vždy tedy záleží na konkrétním úředníkovi, resp. na přístupu daného šéfa odboru dopravy. V praxi se tedy stává to, že někde klubovku uznají a jinde ne. Ani se stížností nikde (ani u ombudsmana) neuspěješ, kvůli výše zmíněné provázanosti prováděcí vyhlášky se správním zákonem. Všichni ví, jak by se to dělat mělo, jaké je znění zákona, ale málokdo to tak dělá, protože nemá druhým zákonem krytá záda. Holt jsme dojeli na přebujelou administrativu, kdy si dva zákony, laicky řečeno, protiřečí.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Beztak, když to nakonec náhodou neskončí ve šrotu, tak to veme někdo a rozřeže na díly. Tady vidim tu diskusi, ale to auto to má nahnutý. Fakt, řvát na někoho že něco a když pak, tak nic, to je pro dotyčný k zamyšlení.
A dál bacha na OTíky
A dál bacha na OTíky
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Byl zřejmě myšlen jinej topik.Hurikán píše:Nikdo tady na nikoho neřve
[ Komentář přidal: Laďuša: st září 08, 2010 22:39 ]
Ano, myšlenej byl jinej topík a právě z Tajfuních důvodů jsem taky prozatim nepřistoupil ke kamarádování
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Pánové, byl bych opravdu rád, kdyby se tu našel místo různejch keců okolo nějaký opravdový zájemce. Za sebe můžu říct akorát to, že tato 2101 na "ihned veterána" nemá. Na druhou stranu je to auto "bez koroze", v technicky přijatelném stavu a po řádném vyčištění z něj bude opravdu krasavec. Už jen to, že se jedná o rok 1972 a auto je PRVNÍHO majitele Navíc cena 2000kč.... co to dnes je? Šikovný člověk si sežene papír o eko likvidaci, vůz zaparkuje pod střechu a pomalu jej dá dohromady ... bez vedlejších nákladů.
15.září
P.S. Laďušo, tady si to ošéfuju sám .... kdo chce kecat, má prostor... pokud to pomůže zachránit tento vůz...
15.září
P.S. Laďušo, tady si to ošéfuju sám .... kdo chce kecat, má prostor... pokud to pomůže zachránit tento vůz...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Jenom ještě dodám, že i když nejde vzhledem ke stavu auta provést testaci ihned, není to vůbec na závadu. Vůz se odhlásí na pana XY, který si jej může třeba půl roku v klidu vypiplávat a až poté provede testaci, se kterou auto dohlásí bez výpalného.
Dál už se tady k tomu vyjadřovat nebudu, protože nevím, co bych ještě mohl dodat. Snad jen to, že za danou cenu je to auto zadarmo a já zájemce určitě nejsem, bo mám plný sklad.
Dál už se tady k tomu vyjadřovat nebudu, protože nevím, co bych ještě mohl dodat. Snad jen to, že za danou cenu je to auto zadarmo a já zájemce určitě nejsem, bo mám plný sklad.