Po zahřátí motoru ne a ne naskočit

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Rankl píše:jo to naskočí, bodatýrsky prošlápnu plyn, chytne, necham ji odkašlat a jede, jenže to je u mého modelu vzhledem k ekonovizeru, katalyzatoru a dalším drobnostem zapovězené.
Popravdě jednou jsem ji při téhle sabotáži roztlačil a blafla hned.
Je to teda normální, že v těhle vedrech je problem a za mrazu čapne hned?
Doufám, že prošlápnout plyn neznamená prošlapat.

Měl bys prostě dát nohu na plyn, sešlápnout ho k podlaze a držet sešlápnutý, natočit, a nohu sundat až když poběží.
A jestli tě to potěší, Kalina i firemní Fabie to dělaj taky, i když míň často než "krabice" :-)
.. aha, Ivo píše něco jiného, tudíž tento postup do odvolání omezuji na karbecové krabice, Kalinu 8V a Fabii HTP :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Netvrdím že mnou popsaný způsob je jediný a správný, ale tak to je popsané startování motoru se systémem Axtec. Já jsem to tak provozoval a byl jsem celkem spokojený.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Ivo píše:Netvrdím že mnou popsaný způsob je jediný a správný, ale tak to je popsané startování motoru se systémem Axtec. Já jsem to tak provozoval a byl jsem celkem spokojený.
Mám dojem že takový favorit s jikovem nebo pierburgem se startuje taky tak, prošlápnout, pustit, natočit. Jen než se ten bimetal nahřeje a přestane utrácet, tak t otrvá dýl, než je majiteli libo :-) Vuděl jsem to předělané na táhlo... :roll:
No každopádně jsem jel několikrát s Formanem s Jikovem který jsem spravoval a na tuto metodu startování slyšel. Podobnost s axtecem ale nijak neproklamuju protože to podobný určitě nebude, teda konstrukcí hejblat, ale ten sitič asi jo.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

MartasBrno píše:Jen než se ten bimetal nahřeje a přestane utrácet, tak t otrvá dýl, než je majiteli libo
Na to je taky rada. Stačí po nějaké době chodu motoru, prošlápnout plynový pedál a sytič se vypne. Samočinné vypnutí opravdu trvá trochu déle.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Ivo píše:
MartasBrno píše:Jen než se ten bimetal nahřeje a přestane utrácet, tak t otrvá dýl, než je majiteli libo
Na to je taky rada. Stačí po nějaké době chodu motoru, prošlápnout plynový pedál a sytič se vypne. Samočinné vypnutí opravdu trvá trochu déle.
A tak to dopadá, když se nečte návod k autu. Děkuju Ivo. Už vím co vzkázat majiteli :lol: .

Já s tím nějak nelaboroval, jen s tím naejl několik km kolem města a pak to opravené předal. Jen se mi povedlo zabrat po studeném startu za lanko plynu, když jsem to chěl protočit a po vrácení a tlaku rukou jsem ten sytič asi taky vypnul...
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Ivo, já Axtec právě vůbec neznám a Tys to napsal tak jasně, že jsem pochpopil, že víš, co říkáš ;)
Tak jsem to bez řečí vyňal :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Příspěvek od Rankl »

děkuji za doporučení,
karburátor je tam osazen 21053-1107010-62, výroba Russia, aktuátor s tryskou SOLEX.
to je tedy co za karburátor?

jenak k modelu vozu, rv95, na štítku auta 210700, motor 1500, osazen ekonomizér, lamda sonda, s katalyzátorem nevim jestli si ho nepletu s pomocným tlumičem.

v týdnu jsem trochu přidal na množství směsi, doufám, že se to nepodepíše na spotřebě.
nastartoval jsem zatím pokaždé, nebylo ale žádné vedro. jeden ten aktuátor či co nemá původní těsnění- takové to hnědavé měkké, je tam pouze černé těsnění jak k vodovodu. je možné by se palivo tudy odpařovalo? dá se to těsnění sehnat samostatně nebo se mění celá ta triska? tahle? http://autodilykrc.cz/eshop/detail/aktu ... 1d2b9d3606
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Nevím jak ostatním, ale mě v tom děláš trochu zmatek. Podle čísla karburátoru, ja to Axtec. Ale ten nemá ekonomizér, ale ekonoměr. Dále bys měl mít v motorovém prostoru hodně bílých podtlakovách hadiček. Jsou tam? Pod sedadlem spolujezdce ba měl být počítač. To jenom proto, aby jsme si ujasnili, co tam vlastně máš.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Příspěvek od Rankl »

ano bílých hadiček je tam mnoho. Vedle baterie je jakási černá kulatá věc do, které taky vedou. Ekonoměr je v palubce.
jaký počítač?
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Hurá. Takže máš velice kvalitní a spolehlivý systém řízení motoru Axtec. Co to znamená? Pokud to slušně jede, nemá to moc velkou spotřebu a jediným problémem s motorem je to, že teplý hůř startuje, tak nemá cenu do toho vrtat.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

s axtecem jezdil můj kamarád a prý moc dobře. Měl jsem tu čest několikrát také, ale špatně teplý chytal (na potvoru vždycky v Praze na červené) - hrozný zážitek. :evil:
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Pokud na tom systému všechno funguje tak jak má, tak se s tím jezdí dobře. A spotřebu jsem taky míval slušnou. V rizmezí 6,2 - 8L v závislosti na tom, jak se s tím jezdilo.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“