Brzdy: které jsou lepší ?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Které jsou lepší ?

Jednopistkové
9
22%
Dvoupistkové
29
71%
Nevím
3
7%
 
Celkem hlasů: 41

peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Jany_RS, Pořád je lepší mít zadní brzdy horší než je nemít vůbec. Omezovač upravuje brzdný tlak při jiném zatížení vozu a zadek s ním do smyku asi nijak extra nepujde. Přesto je nejlepší mít brzdy tak jak mají, případně použít lepší destičky nebo třeba vrtané kotouče. Pokud budeš mít zadní brzdy udržované tak jsou podle mě dostačující.

Rozhodně to nebude líp brzdit tím že něco odstraníš .
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

mám stím zkušenost asi takhle, na starých plečkách většinou nefungoval omezovač a dokud se na to nepřišlo, nikdo to nepoznal. Při prudkém brzdění bez nákladu jdou někdy kola do smyku, zvlášť na mokru. měl jsem auto i bez něj úplně, trubky rovnou k prasátkům a nic zvláštního se nedělo do té doby, než jsem vyměnil komplet bubny, pakny, prasátka za nový, pak zadek bez zátěže začal trochu blokovat - lépe asi brzdil.

Dneska už se chovám zodpovědněji :idea: a montuju co tam má být. Jízdou bez omezovače, stylem strýc co veze pouze plato vyjíček za oknem nic nepoznáš, ale v kritické situaci, která i strýce jednou potká je problém, jedině vozit stále plný kufr cementu, pak zadní kola do smyku nejdou. Funkční brzdy i vzadu jsou nutností, nijak bych s tím amatérsky už nenakládal.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Dost se to zde prolíná s "Obsah fóra LADAklub - Forum » Stará řada (2101 - 2107) » Zajímavé úpravy a vylepšení » Podvozek, chlazeni a vzduchovy filtr" celá str. 4 ,kam asi toto téma nepatří.
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

peet2101, takze s obmedzovacom aby to neislo furt do smyku ,

-a o tie lepsie brzdy dat dozadu kotuce,popripade dopredu nejak upravit na 4 piestikove.
Na skodovky sa montovali z wartburga 4 piestikove,moze by nejak sa dali dat i na ladu.Niekde sa mi doma povaluju,islo by to mozno ale bez vymeny kotuca,kedze na wartburgu bol iny,taze len strmen nejak vymenit. :D

-vsetko sa da ked sa chce
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Na zadek se dají nabastlit třeba fiaťácký kotouče, ale tuším že k tomu potřebuješ i poloosy.

Jinak o nikom kdo by dával 4pístky nevím, ale řekl bych že kvalitní destičky (třeba Ferodo) a nové kotouče (tuším že z UA se dají sehnat i vrtané nebo drážkované) jsou dostačující i pro dost sportovní svezení. Řekl bych že potenciál lepších brzd ani moc nevyužiješ (pokud nebudeš jezdit na slickách) protože to guma prostě neudrží a dostaneš smyk.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

viem ze bubny su o dost slabsie ako kotuce ale nedaju sa nejak upravit nejak vymenou oblozeni za ine kvalitnejsie,niekde som cital ze zkratenim oblozeni sa zvysi ucinnost,ne nahodou predlzenim?

Obrázek
Naposledy upravil(a) Jany_RS dne čtv srp 26, 2010 19:29, celkem upraveno 2 x.
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Myslím,že problematiku zadních kotoučových brzd krásně popsal Zdeněk(LRRH) a to i fotodokumentací.....

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=120
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

dal som dole bubny,zeby som kuknul jak je na tom oblozenie a tak,a ked som ich nasadzoval ,tak jak utiahnem tie 2 sruby co drzia bubny tak sa mi ani nehne,a jak ich povolim tak potocim s rukou ale aj tak kus akoby čuchalo o oblozenie a sa dost nahrieva a ked povolim viac tak potom je dost volny na tej poloose .Oblozenie som nemenil neviem jak to moze tak čuchat oblozenie o stenu bubna ked to dotiahnem .Nema tam ist nejaka podlozka abo nieco take?

PS:dnes som zrobil skusky na vodicsky :D
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Jany_RS píše:PS:dnes som zrobil skusky na vodicsky :D
:hrob:
Jinak to drhnuti je divne, neco bude spatne...nemuzes mit trebas lozisko spatne? Dela to jen na jedne strane?
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

robi to na obidvoch stranach a predtym to nerobilo az dokym som to nerozobral :cry:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Sundej buben a sbouchni k sobě co nejvíc čelisti a potom nasaď zpátky bubny. Potom párkrát sešlápní brzdy a mělo by si to sednout.
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

ne plano som sa vyjadril čucha to vtedy,ked dotiahnem bubon ku poloose,ked ho necham volny tak nečucha ,
nečucha to o stenu krytu bubna ale po tom kryte,to znamena ze ne po tej ploche po ktorej to ma brzdit ale po stene,
skusal som davat podlozky na poloosu ale velmi to nepomaha,este skusim zbrusit z celusti
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mno, hlavně, že nás masíruješ brutálními úpravami čehokoliv :mrgreen: .

Je to divné, pokud víme, tak ti zadní brzdy vůbec nechodily, byly prý odpojené. Takže prozraď zdali jsi dělal nějakou opravu v tomto smyslu. Dále, jak to fungovalo před tím než jsi do toho začal vrtat? Ručka chodila dobře? Brzdila a odbržďovala? Nehřálo se to už před tím?

Musíš dělat něco špatně, protože pokud jsi nic neměnil není důvod aby někde něco dřelo a cokoliv brousit, nebo podkládat je blbost. Co všechno jsi s tím dělal po sundání bubnu? Sundávání bubnu šlo lehce, nebo jsi ho sundával násilím? Nahoď nějaké foto, třeba tam něco zahlédneme.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

no a kdyz jsi sundaval buben, nesel jsi na to kladivem (nebo tyci) zezadu?
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

preco kladivom nieco by to ovplyvnilo?ne normalne som tam dal 2 sruby zasruboval a zisiel dole bubon
brutalnimi upravami cehokoliv
neznam jake brutalne upravy som chcel urobit


a inak zadne brzdy mam na HBV odpojene ,len predne,zadne mam na rucku a v pohode brzdila a odbrzdovala

-neviem teraz mi to nejak nesedi zalozim kryt ,zasrubujem ho a jak ho stiahne tak s tym nikto nepohne jedine motor ale potom sa nahrievaju.A ked dam dole kryt tak je vyryta ryha na tom kryte,to znamena ze mi čucha bok čelusti.Mozno pomoze len zbrusenie z boku čelusti.
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“