Zapalování
Moderátor: Moderátoři
patrně ano, vyčlochtaný zelený světlovod v místě, kde jej unáší výstupek na zámku.Hlavi píše:Mám malý dotaz. Pokud někdy otočím klíčkem zapalování, tak se vůbec nic neděje. Teprve po pár pokusech to začne startovat. Že by spínačka ?
Pomůže vložit tenkou podložku hned pod plastový kryt (krátkodobě), přišemž bude nutné překonávat větší tlak pružiny nebo sešroubování zeleného světlovodu s unašečem (trvale), zde pružina již netlačí na plexi a je nutné při startování klíčku pomáhat se vracet.
Třetí variantou je nová spínačka, na Koněvce 2200 myslím, když jsem to loni zjišťoval...
Dodge Avenger 2.0 VVT
desítka a její spínačky to je kapitola sama pro sebe. U modrý ji mám tak vylágrovanou že se někdy nedá otočit do polohy Start a musím klíče zas vrátit (přitom projet kukačky) a znovu.Jednou se to rozpadne. A zámek ve dveříchz totéž, klíček mohu vytáhnout v jakýkoliv pozici natočení. U stříbrný mám spínačku taky načatou.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pro tyto případy je vhodné mít připravenou startovací kabeláž - dráty s fastony. Je potřeba 5 vodičů!
dva na zapalování, třetí na start, dalšími dvěma se imituje přítomnost klíčku ve skřínce. Klíček musí být vsunut a zapnutý do polohy 1, kvůli zamčení volantu. Aktivace imobililizéru obvyklým způsobem.
Poslední dva kabely nejsou potřebné, slouží k osvětlení spínačky.
dva na zapalování, třetí na start, dalšími dvěma se imituje přítomnost klíčku ve skřínce. Klíček musí být vsunut a zapnutý do polohy 1, kvůli zamčení volantu. Aktivace imobililizéru obvyklým způsobem.
Poslední dva kabely nejsou potřebné, slouží k osvětlení spínačky.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Taky mě to napadlo, na kolik by to přišlo ?vintera píše:to bych si pořídil bošárnu a tlačítko z traktoru, snadná výměna.
Ten kdo si to tu přečte nebo opilec co nechce jít pěšky z hospody, tomu je věru jedno v čem jede, hlavně že to jedestejně, kdo by to krad
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jezdíme, a startujeme přecico s tím proboha pořád děláte?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
TO Tavri: Jak dlouhý dráty? A na každej konec drátu tedy hádám faston jinýho pohlaví...
Nojo ale co když to rupne v pozici zamčenej volant
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ona to asi nakonec spínačka nebude. Dneska mi to zase nechtělo startovat, pomohlo až vypnutí větráku. Problém bude asi někde v elektrice. Pokud se dobře pamatuji, tak problém byl vždy se zahřátým motorem a když předtím běžel větrák nebo byla připojená lednice. I když minule jsem vypnul ventilátor a stejně to naskočilo až na několikátý pokus. Je to divný. Čím by to mohlo být ?
Jdi po kabelu od cívky startéru a všechny konektory, které po cestě najdeš, důkladně vyčisti a prostříkni kontaktolem. Přesně tak se mi to chovalo, studené ok, jak se motorový prostor ohřál už to byla loterie.Hlavi píše:Ona to asi nakonec spínačka nebude. Dneska mi to zase nechtělo startovat, pomohlo až vypnutí větráku. Problém bude asi někde v elektrice. Pokud se dobře pamatuji, tak problém byl vždy se zahřátým motorem a když předtím běžel větrák nebo byla připojená lednice. I když minule jsem vypnul ventilátor a stejně to naskočilo až na několikátý pokus. Je to divný. Čím by to mohlo být ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Startovací sada
Pro útrapy se spínací skříňkou jsem si zhotovil startovací kabeláž. Barevné provedení vodičů zhruba odpovídá tomu co je u orig. skříňky.
Spojením šedého a oranžového kabelu se sepne zapalování, přiložením červeného dojde ke startu vozidla. Také je nutné spojit žlutý se zeleným, který detekuje přítomnost klíčku v zapalování. Chybějíčí fastony jsou pro osvětlení skříňky.
Takto je možné startovat ihned při nenadálém selhání spínací skříňky po rozebrání plastového deklu s 5 šrouby (vruty).
Spojením šedého a oranžového kabelu se sepne zapalování, přiložením červeného dojde ke startu vozidla. Také je nutné spojit žlutý se zeleným, který detekuje přítomnost klíčku v zapalování. Chybějíčí fastony jsou pro osvětlení skříňky.
Takto je možné startovat ihned při nenadálém selhání spínací skříňky po rozebrání plastového deklu s 5 šrouby (vruty).
Dodge Avenger 2.0 VVT