podvozok 2103 -ceny nahradnych dielov

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

podvozok 2103 -ceny nahradnych dielov

Příspěvek od Jany_RS »

Kolko by asi stala vymena vsetkych casti na podvozku 2103 a co tam vsetko treba vymenit?
Naposledy upravil(a) Jany_RS dne ned srp 22, 2010 15:12, celkem upraveno 1 x.
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

:?:

Když všechno, tak všechno - tedy mostotová roura Z nápravy + poloosy + dif + kardan + všechny brzdy + všechny čepy + celé řízení + všechny pružiny a tlumiče + všechna ramena + ...... tohle všechno bude stát docela hodně. :mrgreen:

-----------------------

Proč chceš něco/všechno měnit?
Je na podvozku něco vadného, co je třeba vyměnit?
Pokud ano, specifikuj co.
Teprve potom se ptej na cenu.

Jak Ti má někdo říct orientační cenu, když neví, jaký rozsah prací a dílů máš na mysli. :idea:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

ok tak len tie veci ktore sa menia pocas zivota automobilu ,tak napravy,ramena,poloosy,kardan asi nie ,taze brzdy cepy a mozno aj tlmice pruziny a ostatne prkotiny na podvozku-co by to stalo?
Naposledy upravil(a) Jany_RS dne pát srp 20, 2010 19:39, celkem upraveno 1 x.
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Některé druhy tlumičů se dají rozmontovat a zrepasovat. A ještě když to už budeš montovat bych vyměnil silentbloky.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

peet2101, ktore silentbloky myslis na agregate a prevodovke? repas tlmicov myslis toto http://forum.ladaklub.com/download.php?id=14297 ?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Jany_RS, Nee, na přední nápravě jsou v ramenech (celkem 8ks) a drží stabilizátor (4ks). Na zadní drží vlečná ramena (tuším že celkem 8ks). To je asi všechno. Ovšiskutuje se o jejich výdrži, v případě novích kusů.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

no a niekde som cital ze nove cepy a silentbloky su horsie ako stare ze dlho nevydrzia,je to pravda?

[ Komentář přidal: Laďuša: pá srpen 20, 2010 20:59 ]
Já jsem zase slyšel, že za špatně umístěný téma s né zrovna jasným názvem by moh bejt bludišťák ;)
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

O mizerné kvalitě nových gumových dílů se tu už párkrát psalo, takže bych pečlivě zhodnotil jestli ti nějaká část dělá potíže a pokud ne tak ji neměnil dokud neodejde. Třeba silentbloky v ramenech tu byly už několikrát na přetřes a nevím nevím, jestli bych měnil starý ucházející za nový nedůvěryhodný, mimoto je to práce a práce. Třeba ramena pochopím když někdo mění proto, že mu prohnijou, někteří je měnili až jim auto padlo na čumák. Pokud se tedy nepletu a nebylo to čepama... Takže asi bych volit cestu udržovat čisté a pracovní plochy čepů namazané proti binci a s dobrýma prachovkama. Jo a třeba prachovky na předních brzdách zdůrazním, protože mně osobně se vymstily. Teď tak nějak průběžně odstraňuju následky a repasuju přední brzdy kvůli korunovým položkám a zdánlivému nedostatku času...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Ak ma pamať neklame to tvoje auto je bez špz a zrejme sa na ňom vozíš mimo ciest. Mal by si hlavne skontrolovať guľové čapy a čapy riadenia. Potom ešte kardanové kríže, uloženie kardanu a brzdy.
Ak sú guľové čapy dobré, nevybité, pozri na nich prachovky. Ak je niektorá roztrhnutá, vymeň. Spodné guľové čapy by mali byť mazateľné. My na tento účel máme takú čiernu vazelínu na čapy, homokin. kĺby a kríže v dekalamitke. Vykrútime z čapu šróbik, nakrútime maznicu, premastíme dekalamitkou. Potom mazničku vymontujeme a dáme nazad šróbik.
Ak bude niektorý čap vybitý, vymeň ho.
Pri brzdách môžeš mať problém s prednými valčekmi. Vačšinou ich stačí rozhýbať. Mal by si skontrolovať opotrebenie przdových segmentov a hlavne brzdových hadíc. Ešte hoď pohľad na trubky, či niesú prehrdzavené. A skontroluj, či sú na odvzdušňovákoch čiapočky.
Ak máš niečo s kardanom, ozve sa ti sám. Buď ti niečo odspodu cinkne- kríže, alebo sa ti rozsype stredové uloženie.
To je tak zhruba všetko.
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

dnes som zistil ze mi tecie olej medzi prevodovkou a kardanom ,co tam treba vymenit.Hej a kardan mi obcas vyda daky cudny zvuk,taze co vymenit klby abo ten stred ten kriz?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Vyzerá to na zadné gufero na prevodovke.
S tým kardanom. V strede je také uloženie, a to je pripevnené ku karosérii. Pozri, či to nieje rozpadnuté.
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

hej a dnes sme sa šalili no isiel som z kopca trosku rychlejsie jak obvykle,pred zakrutou som zatiahol rucnu,skrucil som volant, zo zakruty som isiel smykom ale nieco akoby buchlo,trhlo abo neviem co no potom som isiel do dalsej zakruty a to som isiel lem rovno-riadenie sa do_ebalo,to znamena ze tocim volantom preskoci na zuboch zaberie,zase preskoci zase zaberie,ledva som dosiel domu ,moze byt v prevodke nieco zlomene?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ono to auto je 34 let starý, tak se není čemu divit, když s ním takhle zacházíš. Podivej se do převodky řízení, nic by tě nemělo překvapit, podle mě se nějak hnul ten šnek. Taky pořádně zkontroluj tyč řízení od volantu, mohla by přeskakovat na zubech u převodky, jak je nastrčená na převodku.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No jestli někde přeskočilo něco v řízení tak to ale vůůůbec není vhodný k ježdění, to je na pěknou ostudu. Takže když se vrátíme k cenám těch náhradních dílů, aby tě nepřekvapila třeba cena té převodky řízení :wink:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Jelen píše:Taky pořádně zkontroluj tyč řízení od volantu, mohla by přeskakovat na zubech u převodky, jak je nastrčená na převodku.
To bych vyděl jako reálnou příčinu . Skus za volant zatáhnout/zatlačit (v ose volantové tyče). Někdy tam je vůle a tisícihran se omačká do té míry že se protočí . Nebylo by to poprvé .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“