Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Oficiální materiál:
Emise pevných částic (maximální dovolené limity) u motorů vznětových (osobní automobily kategorie M1) [g/km]:
EuroII ..... 0,08
EuroIII ..... 0,05
EuroIV ..... 0,025
EuroV ..... 0,0025
Dejme tomu, že saze (= pevné částice), které produkují naftové motory, jsou možná zdraví škodlivé. Ale myslíte, že oxid uhelnatý, oxidy dusíku, nespálené uhlovodíky a v neposlední řadě oxid uhličitý nejsou nebezpečné? Tyto plyny jsou mnohem nebezpečnější než pevný uhlík ve vzduchu, pánové!!! Zejména oxid uhelnatý CO je zabiják červených krvinek - proti tomu je mikroskopická částečka sazí jen velmi malé zlo. A víte, které motory produkují více CO, HC a CO2 ??? Benzinové, a to naprosto jednoznačně.
Tak co je větší zlo???
Přestaňte už konečně brojit proti naftovým motorům, tím ustavičným hledáním imaginárního zla jste neskutečně trapní.
Emise pevných částic (maximální dovolené limity) u motorů vznětových (osobní automobily kategorie M1) [g/km]:
EuroII ..... 0,08
EuroIII ..... 0,05
EuroIV ..... 0,025
EuroV ..... 0,0025
Dejme tomu, že saze (= pevné částice), které produkují naftové motory, jsou možná zdraví škodlivé. Ale myslíte, že oxid uhelnatý, oxidy dusíku, nespálené uhlovodíky a v neposlední řadě oxid uhličitý nejsou nebezpečné? Tyto plyny jsou mnohem nebezpečnější než pevný uhlík ve vzduchu, pánové!!! Zejména oxid uhelnatý CO je zabiják červených krvinek - proti tomu je mikroskopická částečka sazí jen velmi malé zlo. A víte, které motory produkují více CO, HC a CO2 ??? Benzinové, a to naprosto jednoznačně.
Tak co je větší zlo???
Přestaňte už konečně brojit proti naftovým motorům, tím ustavičným hledáním imaginárního zla jste neskutečně trapní.
Naposledy upravil(a) Marek dne pát srp 20, 2010 13:03, celkem upraveno 2 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Ve vsi nejvyssi ucte, ale to vis jak?Marek píše:proti tomu je mikroskopická částečka sazí jen velmi malé zlo
to je prave to, ze o tom hovno vime vsichni.
jedine co vim jiste je to, ze kdyby nebylo ropne lobby, asi bychom frceli jiz nejakou dobu na jinych pohonech. minimalne by existoval nezanedbatelny podil vozidel, ktere by ropu ani jine podobne produkty nespalovaly.
VAZ 2104 1.3 1989
my ale opravdu celkem normalne diskutujem. ty jsi porad nejaky ukrivdenyMarek píše:Ne, vy brojíte !
[ Komentář přidal: zelvotron: pá srpen 20, 2010 14:19 ]
Souhlas....
Jenže dvoják a sice nevím, proč se tu za dva příspěvky za sebou dává bludišťák, ale abychom nebyli obviněni, že se tu nepíská rovina, tak musíš být obětován.
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pánové a dámy (abych neurazil) .... myslím, že se opravdu hádáte docela zbytečně!
Ve finále je totiž úplně jedno, co Vás zabije - jestli to bude nafta nebo benzín.
Pokud je mi známo, žádné statistiky neuvádí počet mrtvých na "motorové" zplodiny, ale ve všech statistikách se dozvíte počty mrtvých na následky kolize s automobilem - a tam se neuvádí zda-li to byl Petr nebo Pavel (rozuměj NM x BA ).
Takže abych to shrnul (a všichni jste mohli jít dál se vztyčenou hlavou):
Je úplně jedno, co každý z nás "konzumuje", resp. čeho je zastáncem. Každý jeden druh paliva má svá pro i proti. To, co se na jedné straně jeví jako výhoda má na straně druhé svou nevýhodu.
A jestli jich má něco víc nebo méně ... nechte to koňovi - ten má větší hlavu!
L.
Ve finále je totiž úplně jedno, co Vás zabije - jestli to bude nafta nebo benzín.
Pokud je mi známo, žádné statistiky neuvádí počet mrtvých na "motorové" zplodiny, ale ve všech statistikách se dozvíte počty mrtvých na následky kolize s automobilem - a tam se neuvádí zda-li to byl Petr nebo Pavel (rozuměj NM x BA ).
Takže abych to shrnul (a všichni jste mohli jít dál se vztyčenou hlavou):
Je úplně jedno, co každý z nás "konzumuje", resp. čeho je zastáncem. Každý jeden druh paliva má svá pro i proti. To, co se na jedné straně jeví jako výhoda má na straně druhé svou nevýhodu.
A jestli jich má něco víc nebo méně ... nechte to koňovi - ten má větší hlavu!
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
to je prave to, co bych nerad. protoze nechat to konovy znamena nechat to ekonomice a tedy profitu a tedy penezum pred zivotem. docela rad bych v tom mel vice jasno. prece jen nemusim zit v bordelu jen proto, ze na jednom, druhem nebo obojim par lidi perfektne vydelava.Luděk Musil píše:nechte to koňovi - ten má větší hlavu!
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Milý Honzo - před pár příspěvkama jsi sám řekl, že pokud by neexistovala naftařská lobby, už dávno bychom měli motory na zcela jiná paliva (př. elektřina, voda rozložená na své prvky ... ).JmJ píše:to je prave to, co bych nerad. protoze nechat to konovy znamena nechat to ekonomice a tedy profitu a tedy penezum pred zivotem. docela rad bych v tom mel vice jasno. prece jen nemusim zit v bordelu jen proto, ze na jednom, druhem nebo obojim par lidi perfektne vydelava.
Má věta o koni zní ve smyslu, že ani Ty, ani já, ani Marek, prostě kdokoli z nás na tomto foru tohle nezmění.
Změny se dočkáme (tedy spíš naši prapravnuci) až dojdou zásoby ropy ... odhaduje se někdy v horizontu 120 ( ) let. Takže do té doby bude člověk trpět na technickou revoluci. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Souhlasím s Luďkem.
A Honzo, věř mi, nezabijí nás ani emise z benzinu, ani emise z nafty, ale pokud nás zabijí emise, pak z továren. Ani všechna auta dohromady nevyprodukují tolik škodlivých emisí jako fabriky. A s tím my, motoristé, neuděláme zhola nic.
A Honzo, věř mi, nezabijí nás ani emise z benzinu, ani emise z nafty, ale pokud nás zabijí emise, pak z továren. Ani všechna auta dohromady nevyprodukují tolik škodlivých emisí jako fabriky. A s tím my, motoristé, neuděláme zhola nic.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale to by jsme nemohli ani svítit, používat mixéry a kolikrát se ani oblíkat, neb né pouze automobilovej průmysl pouští svinstva do vzduchu a do řek též.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás