Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Pokud budeš využívat výkon motoru, bude žrát každý motor, tedy jak TSi, tak třeba MPi. Ovšem v průměru na tom bude TSi pořád lépe (především tím, že při stejném výkonu má nižší kubaturu a sama technologie přímého vstřiku spoří).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Ono turbo benzinaky s priamym vstrekom sa robia aj v mnichove akurat ze su trochu vecsie na ake je bezny clovek zvyknuty. Myslim si ze tento motor nepotrebuje komentar
http://www.bmwblog.com/2010/02/24/analy ... 30-engine/
http://www.bmwblog.com/2010/02/24/analy ... 30-engine/
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
K těm BMW a jejích spotřebě.
Měli jsem na zkušebně exhalací BMW 120d ( 3dv. se Start/Stopem ) a Při testu se ŘJ přepne do módu emisního testu a je to dobrý. Nízké emise ( v zeleném ) a celkém příznívé CO2. Jakmile se udělal pokus s tím, že se před začátkem emisního testu otočilo volantem do dvou směrů, zapnula se klima na cca 10s. a celý emise i spotřeba šla do hajzlu. Takže dámy a pánové, ten slavnéj bavorák lže při homologacích svých vozů jak zákon káže. A k tomů ještě. To auto mělo najeto cca 5000km a když jsme chtěli udělat asi 4 emisní test, tak se autu odporoučelo EGR a vstřiky.
K těm TSi vs. MPi respektive EU 5 vs. EU 6
MPi motory už nedosáhnou nal imity EU 6.
Větší objem motorů znamená větší ztrátové setrvačné hmotnosti, proto se přechází na downsizing. Menší ztráty - menší CO2 - menší pokuty pro výrobce za překročení flotilové spotřeby ( limit 130g/km )
Jinak říkám v obecné rovině. Nevěřte spotřebě udáváné výrobcema. Ta tzv. udávána průměrná spotřeba se v praxi spíše projevuje jako dálková při cca 100km/h
Měli jsem na zkušebně exhalací BMW 120d ( 3dv. se Start/Stopem ) a Při testu se ŘJ přepne do módu emisního testu a je to dobrý. Nízké emise ( v zeleném ) a celkém příznívé CO2. Jakmile se udělal pokus s tím, že se před začátkem emisního testu otočilo volantem do dvou směrů, zapnula se klima na cca 10s. a celý emise i spotřeba šla do hajzlu. Takže dámy a pánové, ten slavnéj bavorák lže při homologacích svých vozů jak zákon káže. A k tomů ještě. To auto mělo najeto cca 5000km a když jsme chtěli udělat asi 4 emisní test, tak se autu odporoučelo EGR a vstřiky.
K těm TSi vs. MPi respektive EU 5 vs. EU 6
MPi motory už nedosáhnou nal imity EU 6.
Větší objem motorů znamená větší ztrátové setrvačné hmotnosti, proto se přechází na downsizing. Menší ztráty - menší CO2 - menší pokuty pro výrobce za překročení flotilové spotřeby ( limit 130g/km )
Jinak říkám v obecné rovině. Nevěřte spotřebě udáváné výrobcema. Ta tzv. udávána průměrná spotřeba se v praxi spíše projevuje jako dálková při cca 100km/h
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Toto je kvalitní názor .Veverka píše:Ona ta představa,že místní ultras zahazují svoje ingoty na vrakáč aby mohli odjet v hypermoderním TSi je mimo realitu....
Možná se ten den blíží, ale určitě to nebude šťastný den, neb tou dobou budu ještě větší socka než jsem a budu jezdit sockou ... a to budu ještě rád.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- radek mb
- Příspěvky: 5188
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
skvěle,je pravda ,že jsem párkrát zakolísal a chtěl zběhnout a koupit si Oktávku kombi 1,9 TDi,ale tato věta mi zas dokonale otevřela oči!Veverka píše:Ona ta představa,že místní ultras zahazují svoje ingoty na vrakáč aby mohli odjet v hypermoderním TSi je mimo realitu....
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Den velkého trestu se blíží!Marek píše:ale krásná pohádka prostě jednoho dne skončí (a ten den se bohužel nezadržitelně blíží).
Náhodou, ultras se můžou zbavit ingotu, ale je třeba jít do nový Lady, což je taky úlet
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Ale ved to nie je ziadne tajomstvo ze hodnoty spotreby ktore udava bmw su velmi optimisticke. Ak chcem dosiahnut spotrebu mimo mesta udavanu vyrobocom tak musim ist po rovine, tempomat 100km/h. 5 krat dam plny pri predbiehani a na tu hodnotu mozem zabudnut. Lenze to nie je otom. Ked sa chcem ohanat spotrebou tak hovorim o tej ktoru skutocne mam a nie tu budem vytahovat nejake tabulky od vyrobocov.Štěpán Getsko píše:K těm BMW a jejích spotřebě.
Měli jsem na zkušebně exhalací BMW 120d ( 3dv. se Start/Stopem ) a Při testu se ŘJ přepne do módu emisního testu a je to dobrý. Nízké emise ( v zeleném ) a celkém příznívé CO2. Jakmile se udělal pokus s tím, že se před začátkem emisního testu otočilo volantem do dvou směrů, zapnula se klima na cca 10s. a celý emise i spotřeba šla do hajzlu. Takže dámy a pánové, ten slavnéj bavorák lže při homologacích svých vozů jak zákon káže. A k tomů ještě. To auto mělo najeto cca 5000km a když jsme chtěli udělat asi 4 emisní test, tak se autu odporoučelo EGR a vstřiky.
K těm TSi vs. MPi respektive EU 5 vs. EU 6
MPi motory už nedosáhnou nal imity EU 6.
Větší objem motorů znamená větší ztrátové setrvačné hmotnosti, proto se přechází na downsizing. Menší ztráty - menší CO2 - menší pokuty pro výrobce za překročení flotilové spotřeby ( limit 130g/km )
Jinak říkám v obecné rovině. Nevěřte spotřebě udáváné výrobcema. Ta tzv. udávána průměrná spotřeba se v praxi spíše projevuje jako dálková při cca 100km/h
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Podle toho co tady čtu, tak jsem asi debil když jsem si koupil e36 328i a ne passata v naftě a nebo pochcavku 1.8TSi .....ale aspoň mně těši, že moje auto nema infarkt na 170 tak a teď do mně
že se tu snažíš vyvolat nějakou hádku,ty ty ty
to bych si nedovolil
že se tu snažíš vyvolat nějakou hádku,ty ty ty
to bych si nedovolil
Naposledy upravil(a) Tommel dne stř srp 18, 2010 21:38, celkem upraveno 1 x.
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ale notak Marku, nic se nema prehanet. Ja jsem jeste "nekouriciho" diesla nepotkal. Ani nemecke TDi jakehokoliv roku vyroby, ani BMW, ani JTD.... At uz novy, nebo stary, slapne na plyn a za nim se vsichni dusi v cernem smradu.Marek píše: Pokud má někdo upravený motor na brzdě, nikdy nemůže zakouřit.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
presne tak. za tim stojim taky. dneska me dusila dvojkova oktavkaAtex píše:Ale notak Marku, nic se nema prehanet. Ja jsem jeste "nekouriciho" diesla nepotkal. Ani nemecke TDi jakehokoliv roku vyroby, ani BMW, ani JTD.... At uz novy, nebo stary, slapne na plyn a za nim se vsichni dusi v cernem smradu.Marek píše: Pokud má někdo upravený motor na brzdě, nikdy nemůže zakouřit.
jinac nevim. dal jsem si do auta 2,8ku, tyden s tim jezdim, a spotreba po meste je kolem deviti litru. jak podle domontovanyho palubaku, tak podle palivomeru
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tohle se mi nechce verit, ale je to muj dojem, BMW neznam, jedine co vim, tak ze jezdi pekelne dobre! Ale zeby tak strasne usporne? Kamarad mel WV Golf IV 2.9 Syncro s odpojenym kardanem a pod 13 se nedostal. Co tak vseobecne vim, klasicke 2.8cky VR6 papaly pres 13.Maysner píše:dal jsem si do auta 2,8ku, tyden s tim jezdim, a spotreba po meste je kolem deviti litru. jak podle domontovanyho palubaku, tak podle palivomeru
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam na 328 taky dlouhodobou průměrnou spotřebu 9l, ten motor je dobře udělany
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska