Fábie.

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Líbí se vám nová Fabka?

Anketa končí za pon pro 29, 2014 17:48

Ano
6
55%
Ne
5
45%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

O1 Tour, tedy nove auto, starej typ co se dela prave nekde fTurecku nebo kde. je to ten cenovej HIT za 300 klacku.

Podle fšeho se neda srovnavat se starejma O1, protoze je to udelany co nejlevneji. Takze totalni hnus. pocit v aute des. a to vcetne odporneho volantu.

Motor opravdu nema cenu vytacet, protoze nad 3tis. je totalne mrtvej a dela jen kraval, ale holt me to nekdy ujede kdyz presednu ze sveho.

kopani do volantu se deje hlavne pri ostrejsi jizde zatackama + akcelerace-decelerace + řazeni!

O tom ze znatelne odskakuje zadek na nerovnostech nemluvim.

Ja necekam od Skodfky zazraky, ale dat za to 300tis. a nemet tam ani radio a rezervu.
Zlate stare BMW, a nebo klidne nova Priora.

Rika se ze motor dela auto. jenze kdyz do uplneho křapu date uspornej diesel a naslibujete zakaznikum levne jezdeni, tak me to proste dneska nestaci.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6563
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

vik2 píše:O1 Tour, tedy nove auto, starej typ co se dela prave nekde fTurecku nebo kde. je to ten cenovej HIT za 300 klacku.

Podle fšeho se neda srovnavat se starejma O1, protoze je to udelany co nejlevneji. Takze totalni hnus. pocit v aute des. a to vcetne odporneho volantu.

Motor opravdu nema cenu vytacet, protoze nad 3tis. je totalne mrtvej a dela jen kraval, ale holt me to nekdy ujede kdyz presednu ze sveho.

kopani do volantu se deje hlavne pri ostrejsi jizde zatackama + akcelerace-decelerace + řazeni!

O tom ze znatelne odskakuje zadek na nerovnostech nemluvim.

Ja necekam od Skodfky zazraky, ale dat za to 300tis. a nemet tam ani radio a rezervu.
Zlate stare BMW, a nebo klidne nova Priora.

Rika se ze motor dela auto. jenze kdyz do uplneho křapu date uspornej diesel a naslibujete zakaznikum levne jezdeni, tak me to proste dneska nestaci.
a neni v tomhle nahodou motor cerpadlo tryska ? protoze to je blbsi motor nez kasicky turbo diesel. tomu PD se moc jet nechce, jen vic zere ;-)

v bussinessu je volant kozeny ... :P

ovsem ten bussiness pre 6 rokama (ne li vic) stal snad 700 000 Kc :-/
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

ma to oznaceni PD. a za cca 6tis. km si uz vzal 1l oleje za cca 400,-kč. A je to prej normalni podle techniku Skofky.
Proste nove auto a je delane tak, ze bere olej. To je pokrok.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6563
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

vik2 píše:ma to oznaceni PD. a za cca 6tis. km si uz vzal 1l oleje za cca 400,-kč. A je to prej normalni podle techniku Skofky.
Proste nove auto a je delane tak, ze bere olej. To je pokrok.
jo jo, PD si zhltne na zacatku jeden az dva litry a pak je klid. kolega ma snad uz kolem 100 000 km a pak uz s olejem problem neni. resp. se nezminoval.

PD neni klasicky TD. je to nejakej jinej hajzl, ktery uz se nedela, protoze nebyl k nicemu dobry :lol:
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

vik2 píše:ma to oznaceni PD. a za cca 6tis. km si uz vzal 1l oleje za cca 400,-kč.
Je to normální , hlavně když se auto honí . Buď ale rád že ten olej ubývá , nastane totiž okamžik kdy olej u motoru PD začne přibývat . A to je teprve průser ! Pokud si toho včas nevšimneš notor spáchá mechanickou sebevraždu (sám se přetočí až se poškodí ojnice) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
rezna
Příspěvky: 203
Registrován: úte pro 19, 2006 19:03
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rezna »

mno radsi 1.9 PD nez novy 2.0 CR - cerpadlo-tryska jsou pri rozumnem pouzivani dosti spolehlivy. zato kamosu s novym 2.0 CR co jsou pravidelne v servisu a nebo v pi*i je dost.

nikdy nelze srovnavat naftu s benzinem s pohledu vykonove krivky, nedej boze si stezovat ze nafta je lina v otackach, kde benzin zacina tahnout. stejne tak naftu nelze tahat k 6 tisicum, ze...

zrovna s Otour se da jezdit kolem 4 / 100 v kombinovane a to clovek nemusi mit lehkou nohu. tech 6.5 / 100 mam prumer za 5.000 km na dovolene, kdy jsem nemecko projel 160-180, motal se centrama velkomest stylem brzda-plyn a obcas se dostal i na okresku. a to mel nalozenej sharan neco malo pres 2t.

nikdy z naftaka nebude zavodak, ikdyz se to spousta majitelu OI v ftedei mysli a predjizdi na zcela nesmyslnych mistech s tim ze maji 'odpich'. pokud chcete jezdit jako schumacher pak nafta neni pro vas. ale stejne tak pro vas neni zigul. rozumny svezeni zacina u nejakych V6 a 3 litru, kde to zacina byt aspon trochu poznat. Jenomze, kdo ma platit 14 / 100 jeste k tomu 98ky benzinu ze.

neni nad poklidnou jizdu bez stresu. at si to o svodidla opre nekdo jinej...
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

tech 14l / 100km jsi proste prehnal.
mam sice jen 2,5l R6 a kdyz chci jedu za 8l (poklidna jizda, kdy nejsem brzdou provozu) viz: http://www.spotreby.cz/bmw-e36-coupe-m5 ... -hp-a4030/
a to mam nejstarsi verzy bez vanosu!! tedy nejmene uspornou.

na druhou stranu bez problemu pojedu s tema V6 3litrama 8)
V Trnave jsem dal dolu RSo O1 tak e60 530i
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nafta patří do kamen :P .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

vik2 píše:sluzebni TDi Octa Tour (to nejlevnejsi česko-turecke stříbro) 77KW...
...ma to oznaceni PD. a za cca 6tis. km si uz vzal 1l oleje za cca 400,-kč. A je to prej normalni podle techniku Skofky.
Proste nove auto a je delane tak, ze bere olej. To je pokrok.
Že nový motor vezme olej je normální a je to správně. Motor si sedá a u každého nového motoru je vyšší spotřeba oleje. Motory VW jsou proslulé tím, že olej nežerou. Ani po ujetí půl milionu kilometrů není potřeba olej mezi výměnami doplňovat, takové to jsou stroje. Vyčkej času..... :wink:
A že Ty kupuješ litr oleje za čtyři stovky, je jen Tvůj problém. V běžné prodejní síti lze olej VW 507.00 koupit za méně než poloviční cenu (např. zde: http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1331). Vzhledem k tomu, že jeho výměnný interval je o poznání vyšší než obligátních 15.000 km, nechápu, nač si stěžuješ.
Až s motorem najedeš prvních cca 30.000 km, spotřeba oleje se sníží natolik, že mezi výměnami nebude potřeba jej doplňovat. Čtyři litry oleje a filtr = maximálně tisíc korun. Vezmu-li v úvahu, že na tento olej můžeš teoreticky najet až 50.000 km (prakticky 30.000 až 45.000 podle způsobu jízdy), je to investice nižší než u žigulíku !!!






Jinak mám, pánové, dojem, že diskuse se posunula někam, kde nemá co dělat. Původní téma znělo benzinové motory 1,2 ve Fabii. Poslední tři strany se tu probírá porovnávání a výhodnost benzinových X naftových motorů, takže jsme absolutně OFF TOPIC. Jaktože jindy tak bdělí a nekompromisní moderátoři nic nedělají??? Na co tu jsou???

Porovnáváte neporovnatelné. Benzinové motory jsou naprosto jiné než motory naftové. Chcete-li tyto dva druhy motorů porovnávat, je to totéž, jako kdybyste chtěli vědět, jestli chutnější jsou jablka nebo hrušky. Do prdele, to nevíte, že každý druh jmenovaného ovoce je naprosto jiný a tudíž i každému jinak chutná a tudíž jej nelze porovnávat???

Připadáte mi jako malí haranti, kterým někdo bere hračku.

Teepee: Pokud jezdíš s autem do 5000 km ročně, nechápu, nač máš auto. Nediskutuj nad výhodností dieselu - pro Tebe není výhodné mít jakékoli auto, natož naftu, která je výhodná pouze v případě, že hodně jezdí.
Laďuša: Že někdo nechce naftový motor? Prosím, každý má na to plné právo. Ale nechť neplive po něčem, s čím nemá osobní zkušenosti. Nikdo nikomu naftu nenutí, nikdo nikomu nenutí motor přeplňovaný turbem. Říkám každému: "Jezdi si, v čem chceš, ale nehaň to, co Ti nevoní, protože mnoha lidem okolo to voní".
rezna: Já byl taky nepřítel naftových mtorů. Tvrdil jsem zarytě (klubáci jsou mi svědky), že naftu do baráku jen přes moji mrtvolu. A dneska tvrdím, že bych nikdy nechtěl nic jiného než naftový motor. Názor změníš snadno - musíš si to osahat a výhody poznáš hned. Kdo nezkusil, neuvěří :wink:.
Naposledy upravil(a) Marek dne úte srp 17, 2010 18:16, celkem upraveno 4 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

v TP ma napsano 77KW, ale kvuli Markovi se jeste jednou podivam. Mohu se opravdu plest. Na druhou stranu beru Marka jako machra na VW, tak se nehadam.

Je to sluzebni auto, nekupoval jsem ho ja, ale proste firmou urcenej clovek zajel do AutodomuSkoda a oni mu olej za tuto cenu prodali. Tak to proste je.

Stezoval jsem si prave na to, ze u noveho auta musim sledovat stav oleje. Protoze s tim sluzebakem jezdi kazdej kdo ma nohy a ruce a malem ho zadrely. (moje byvale 20let sare BMW si reklo, kdyz melo malo oleje. nove auto od BoleslafWerke to neumi)
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Nemusíš sledovat nic. TOG snímač v olejové vaně si to ohlídá (žlutá kontrolka oleje...). :wink:
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
rezna
Příspěvky: 203
Registrován: úte pro 19, 2006 19:03
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rezna »

@vik2 - 14 / 100 neni vytazenych jenom tak z prdele - to ukazuje na Seat Alhambra II VR6 2.8 v automatu palubni pocitac jako dlouhodobej prumer.

jasny motor je starsi koncepce, ale kdo tu mame na to koupit si takovy auto za 1M a vic, ze ;)

@marek - ja si porad zvykam :) - obcas bych cekal ze to do kopce jeste potahne a ono nic :) - pres 180 to taky moc jezdit nechce :) (viva nemecka dalnice)
rezna
Příspěvky: 203
Registrován: úte pro 19, 2006 19:03
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rezna »

vik2 píše:Protoze s tim sluzebakem jezdi kazdej kdo ma nohy a ruce a malem ho zadrely.
tohle bohuzel dost zabijak dobre zkusenosti s autem - meli jsme na firme 2.5 V6 omegu v TDi v kombi a rikal jsem si ze nikdy diesela nechcu

zralo to jak prase, vubec to nejelo, ...

ale presne tak, jezdil s tim kazdej kdo ma ruce/nohy - do auta se investovalo, az kdyz se rozbilo nebo nenastartovalo...
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

rezna píše: - ja si porad zvykam :) - obcas bych cekal ze to do kopce jeste potahne a ono nic :) - pres 180 to taky moc jezdit nechce :) (viva nemecka dalnice)
Ad 1: Máš 85kW, tak nečekej, že to kopce poletí jako vítr. Marek Ti říkal, že 96kW je lepší volba :wink:.
Ad 2: Nad 180 to nejede? Dvoutunový autobus nejede nad 180??? Po pravdě - ani se moc nedivím. Ale ono by to jelo (kdybys podřadil na pětku, víš? :wink: ).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
rezna
Příspěvky: 203
Registrován: úte pro 19, 2006 19:03
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rezna »

Marek píše:
rezna píše: - ja si porad zvykam :) - obcas bych cekal ze to do kopce jeste potahne a ono nic :) - pres 180 to taky moc jezdit nechce :) (viva nemecka dalnice)
Ad 1: Máš 85kW, tak nečekej, že to kopce poletí jako vítr. Marek Ti říkal, že 96kW je lepší volba :wink:.
Ad 2: Nad 180 to nejede? Dvoutunový autobus nejede nad 180??? Po pravdě - ani se moc nedivím. Ale ono by to jelo (kdybys podřadil na pětku, víš? :wink: ).
ale tak to bylo spis takove zvolani do vetru. jinak jsem nad miru spokojenej :)

96kW bude priste, ale to uz se budu muset smirit s vyssi spotrebou co jsem vysledoval.

navic jeste porad podezrivam nektereho z predchozich majitelu ze staceni km (a ne jednou) a taky z toho ze neumeli jezdit s turbem.

ale mozna je to jenom muj pocit. zase kdyz jsem ted sharana pujcoval na trasu olomouc-lucembursko-olomouc kamosovi co ma passata s 96kW motorem, kterej ho navic nalozil nabytkem tam i zpet, tak si pochvaloval ze to jede suprove.

takze me mozna jenom v posledni dobe rozmazlilo obcasny jezdeni s tim VR6 2.8 v automatu, ktery je ochotny za okamzitou spotrebu 50+ / 100 podradit 2 stupne a nakopnout me ze 110 na 160 takrka na miste :)
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“