Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Petr HC píše:že by mohlo jít o obrácený princip pneumatických motorů pro ruční brusky – tedy excentrický rotor s lamelami (u pneumotoru 6 - 10 tady asi více) přitlačovanými pružinkami nebo odstředivou silou do válcového statoru. Potvrď nebo vyvrať. Dík.
Tohle nemůžu potvrdit , ani vyvrátit .
Rozebral jsem zatím tři a všechny měly trošku odlišnou konstrukci . Takže i princip vzduchových motorků nevylučuji . Skusím přes výkend nějaké zase kuchnout a dám fotku .
V podstatě se ale jedná o lopatkové kolo (lopatiček je určitě 50 pokud né víc) které se točí mezi dvěma nerezovýma kroužkama v nichž je vyfrézovaná prohlubující se drážka končící dírou skrz . Na spodní začíná dírou a postupně se zmenšuje (sací) a v horní naopak . Všimnul jsem si také že u každého sem tam nějaká lopatka chyběla .
Teď jsem koukl do GOOGLE a hned pro ilustraci , jsou tam vidět vzadu ty "lopattičky" http://rb-kwin.bosch.com/cz/cs/powercon ... lpump.html
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Saša píše: Tohle nemůžu potvrdit , ani vyvrátit . Rozebral jsem zatím tři ...
Sašo, dík za snahu, ale pokud to urgentně nezajímá Tebe, už nic nerozebírej. Našel jsem tři principy těchto čerpadel na http://www.python-injection.com a ten "peripherial" odpovídá tomu co jsi popisoval a "roller-cell" tomu, co jsem tušil já.
Uživatelský avatar
DJ Majk
Příspěvky: 185
Registrován: pát úno 02, 2007 17:23
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Studeny start 2110

Příspěvek od DJ Majk »

Keď otočím klucikom cerpadlo normalne nasaje palivo
potom nastartujem.
ked je auto studene tak po nastartovani motora beži 4sec a zacne ho dusiť a zdochne
ak znova nastartujem tak chyti
a beži ...
Alebo keď naštartujem a vidím ze ide zdochnuť pridám mu plynu a jak sa otačky začnú vracať ku volnobehu začne strelať z vyfuku trvá to asi 1min potom okey.
Dneska som zistil ked resetnem radiacu jednotku tak auto pohode štartuje 3dni a potom zase zblbne ...
iba prvý studený štart je zlý.
co to môže byt? Ako sa prejavuje zla lambda sonda?
Lada 2110 1,5 GLi 16V -- (62 000) >> 75 000km
Spotreba na 100 km 6L
Obrázek
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6585
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od JmJ »

Strileni do vyfuku by melo znacit zapaleni smesy ve spatnou dobu. Me zkusenosti jsou chabe, nevim co vsechno kwca do korekce predstihu. Cidlo klikovky je asi zaklad, pak asi vsechno trochu. Zkusil bych mozna ze srandy postupne ruzna cidla odpojovat, co se bude dit :-) Zacal bych treba cidlem klepani ;-) ... vaha. .. klapka. .. teplota. ..
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od Petr HC »

DJ Majk píše: ...Dneska som zistil ked resetnem radiacu jednotku tak auto pohode štartuje 3dni a potom zase zblbne ... iba prvý studený štart je zlý.co to môže byt? Ako sa prejavuje zla lambda sonda?
Před resetem nejprve přečti (nebo si nech přečíst) chybové kódy v ŘJ. Jedině tak lze závadu dále analyzovat.
A ještě lepší je porovnat parametry motoru před resetem a po, poněvadž ŘJ zavádí určité kompenzace, ze kterých se dá poznat co je příčinou závady.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
DJ Majk
Příspěvky: 185
Registrován: pát úno 02, 2007 17:23
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od DJ Majk »

Tak popisane viac o tom mam svojej teme http://rose.orangeline.cz/~ladaklub/for ... &start=225
čo bolo menené aj na diagnostike to bolo davnejšie a nič neukazala..aspon tak mi to bolo povedane ze ziadnu chybu nenašiel..
Naposledy upravil(a) zelvotron dne úte zář 20, 2011 16:47, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Řeš tu věc prosím jenom na jednom místě, bude to přehlednější pro všechny. Ď. želv.
Lada 2110 1,5 GLi 16V -- (62 000) >> 75 000km
Spotreba na 100 km 6L
Obrázek
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od radek mb »

DJ Majk píše:Keď otočím klucikom cerpadlo normalne nasaje palivo
potom nastartujem.
ked je auto studene tak po nastartovani motora beži 4sec a zacne ho dusiť a zdochne
ak znova nastartujem tak chyti
a beži ...
To mi dělá běžně, tak to přišlápnu,aby to nezdechlo, ono se zahulí z výfuku a potom mi to drží otáčky kolem 1500. Ujedu tak kilometr, zastavím, nechám otáčky padnout na volnoběžných 700 a jedu dál. Pak už není problém. Osobně mě to netrápí. 8)
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
DJ Majk
Příspěvky: 185
Registrován: pát úno 02, 2007 17:23
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od DJ Majk »

radek mb dik za odpoveď len je zaujímavé to že keď to resetnem 3dni to ide ako ma a potom to začne zase blbnúť..
Lada 2110 1,5 GLi 16V -- (62 000) >> 75 000km
Spotreba na 100 km 6L
Obrázek
Uživatelský avatar
DJ Majk
Příspěvky: 185
Registrován: pát úno 02, 2007 17:23
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od DJ Majk »

Včera som zistil ze keď auto vonku stoji bolo asi 10st. cez noc ráno natočilo pohode nedusilo ho, garáži mam stále kolo 17st. a tam to začne blbuť zaujímave :)
Lada 2110 1,5 GLi 16V -- (62 000) >> 75 000km
Spotreba na 100 km 6L
Obrázek
112zigul

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od 112zigul »

No já neporadim,protože 112 sedm let startovala luxusně až na jednu výměnu starteru (1780kč) a Priora je nová něco přes devět tisíc a zatím pohůdka,až na nějaký blbosti v interieru.
Uživatelský avatar
DJ Majk
Příspěvky: 185
Registrován: pát úno 02, 2007 17:23
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od DJ Majk »

Nevadí :) Raz na tu závadu prídem. Priorka nech beha pekne krásne do 300tisic :P
Lada 2110 1,5 GLi 16V -- (62 000) >> 75 000km
Spotreba na 100 km 6L
Obrázek
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od Dusan »

ked zisitis cim to je dak daj vedieť... tak ma napada zle tesniace vstrekovace.... palivo nakvapka do sania pr iteplote 17st sa odpari benzin a je bohata zmes, alebo len blbne cidlo teploty...
Uživatelský avatar
DJ Majk
Příspěvky: 185
Registrován: pát úno 02, 2007 17:23
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od DJ Majk »

Podľa mňa blbne asi čidlo teploty, lebo odkedy je vonku chladno tak auto stále štartuje na prvú šupu .)
Lada 2110 1,5 GLi 16V -- (62 000) >> 75 000km
Spotreba na 100 km 6L
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Studeny start 2110

Příspěvek od Petr HC »

Zkontroluj podle http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=12359 . Stačí ve dvou bodech , např při 20 a 80 st.C.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6585
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

vicenasobny start pri chladnem motoru

Příspěvek od JmJ »

Kdyz je motor studeny/chladny, tak normalne na prvni sup chytne, otacky vyskoci rekneme na 1200, pak hned zacnou pomalicku lezt dolu, az dolezou na 1000 a tam motor umre. Snazi se to zachranit, nekdy to zvladne a vyhoupne se zase nahoru, ale vetsinou zdechne. Nastartuju podruhe, otacky jsou zprvu tak 700 - 800, ale hned se vysplhaji nahoru a tam drzi a vetsinou uz je vse ok, pripadne jsou rovnou 1200 a jemne se dokoriguji a drzi. Pri studenem motoru za jizdy to obcas ma trosicku diru v plynu. Kdyz ty otacky padaji a pridam plyn, tak se to jako by trochu prechlasta, ale pokud nepridam moc, tak to zachranim.

Svice sem vymenil, kabely tez, error zadny, jako by to na mesic prestalo a ted se to zas zjevilo. Neni to nic tragickeho, jen by me zajimalo, po cem byste sly. Mam k dispozici par nahrdnich veci jako je vaha vzduchu, potenciometr skrtici klapky a podobne.

Jinak se mi vse jevi normalne, spotreba je v norme (pojizdeni po meste + dalnice + zima = 7.2), to chcipani se projevuje uz par mesicu, nezhorzuje se to, jako by se to po vymene svici a kabelu zlepsilo a najedou je to zas zpet.
VAZ 2104 1.3 1989
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“