Pribuda olej :D
Moderátor: Moderátoři
Pribuda olej :D
No mam problem nejako pomalicky mi pribuda olej v motore. Benzinovu pumpu som pozrel nic jej nieje res aj tav tom plaste su dierky cez ktore asi zane tiest benzin ked odide membrana.... olej aj tak pribuda. nalial som tam 3L polo to akurat za napisom min. dnesje uz skoro na max. Plavak som kontroloval zatvara. Uz ma napada nemoze to robit odvtravanie nadrze. Poradte uz ma nic nenapada 
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1530
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jj, nejčastějším problémem je poškozená membránka palivového čerpadla (to se do oleje dostává palivo) nebo poškozené těsnění hlavy (pak do oleje leze chladicí kapalina). Obojí je životu motoru silně neprospívající!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Membranu som mal vonku z cerpadla nic som na nej nevidel..a zlusom este nevidel.... diera pod membrano od cierneho loleja a predpokladam ze keby tam tiekol benzin tak bude cista ..... voda neubuda a ked by pribudlo 1l chladiacej predpokladam ze farba oleja by bola biela..... nemoze byt ze zle tesni ventil na karburatore ?
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Marku, nemusel. To jsem měl já, membrána byla ok, spotřeba byla kolem 10 litrů a to jsem jezdil dálnici 130!
Háček byl v tom, že se zasekával plovák v karbecu a občas se to prostě na vteřinku přelilo - prakticky se to ani nepoznalo (sem tam si max. lehce škytla), až na výjimku, kdy se mi jednou na D5 Laďka zastavila - resp. jela jen na vytaženej sytič a zařazenou 1 nebo 2, nesměl jsem se dotknout plynu - tak jsem dojel na benzínku, tam to rozebral, nic nezjistil, složil, nastartoval a jel dál jako by se nechumelilo
- akorát jsem pak po těch asi 200 km zpátky musel vyměnit benzín s olejem za olej ...
Snad až po roce mě napadlo seřídit na plováku OBĚ meze. Od té doby se to už nikdy nestalo.
Háček byl v tom, že se zasekával plovák v karbecu a občas se to prostě na vteřinku přelilo - prakticky se to ani nepoznalo (sem tam si max. lehce škytla), až na výjimku, kdy se mi jednou na D5 Laďka zastavila - resp. jela jen na vytaženej sytič a zařazenou 1 nebo 2, nesměl jsem se dotknout plynu - tak jsem dojel na benzínku, tam to rozebral, nic nezjistil, složil, nastartoval a jel dál jako by se nechumelilo
Snad až po roce mě napadlo seřídit na plováku OBĚ meze. Od té doby se to už nikdy nestalo.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).