Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Tak to je velká smůla, to musí mrzet, soucítím s tebou, nevzdávej se.

Též bych se jako laik klonil k tomu, že celokovové těsnění si asi nějak nesedlo, buď vlivem nerovné hlavy či bloku nebo nějaké nečistoty. Obyčejné těsnění mi přijde svým materiálem takové přizpůsobivější k povrchu a lecos si dá líbit. Třeba u Lady se osobně zaměřuji u bloku na naprosté očištění u místa styku kovové části těsnění v blízkosti válců a olejového kanálu, ale u zbytku tu očistu trošku "vypouštím", ne že bych se nesnažil, ale už na to nebývá morál :lol: , samozřejmě to úplně neodflakuju, ale ... Lada to spolkne :) u Lady totiž projde skoro všechno, jak psal výše Ondra07 :D .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

čím jsi tu hlavu čistil-jestli dráťákem tak jsme doma-je to hliník a je dost měkký-chce to pořádně srovnat hlavu-na tušírovací desce-naneseš na desku tušírovací barvu položíš hlavu a krouživým pohybem rozetřeš barvu-kde se to obtiskne tam je potřeba ubrat matroš -a nebo zaškrabat-jako se zaškrabují přesné plochy na obráběcích strojích
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

No téda, tak to nepotěší. Takže je motor přidřený ? ... jestli má vůbec ještě cenu řešit těsnění pod hlavou a kdesi cosi ...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

rosta píše:čím jsi tu hlavu čistil-jestli dráťákem tak jsme doma-je to hliník a je dost měkký-
Tak snad neni Mirek takovy brutusak aby cistil hlavu ocelakem, nadelal v ni viditelny ryhy a prdl ji na tesneni a jako ze hotovo...
rosta píše:chce to pořádně srovnat hlavu-na tušírovací desce-naneseš na desku tušírovací barvu položíš hlavu a krouživým pohybem rozetřeš barvu-kde se to obtiskne tam je potřeba ubrat matroš -a nebo zaškrabat-jako se zaškrabují přesné plochy na obráběcích strojích
Takhle se uz hlavy dneska nesrovnavaji, ukaz mi nekoho kdo by to dokazal a nechtel by za to nekrestansky penize. V dnesni dobe CNC obrabeni, ti freza udela dokonalou rovinu na setinu milimetru, kdyz mas stroj v dobre kondici a serizeny nastroje tak i na jednu tisicinu. Kdyz ale vezmes v potaz vnitrni pnuti materialu a dalsi faktory... nikdy to nebudes mit dokonale rovny. Srovnani hlavy musi stacit na 5 setin s tim ze vemes aspon jenu desetinu aby byla vubec nejaka triska a dural se pekne razal jak ma aby jsi dosahl hladkeho povrchu.

Otazkou ted je kde se stala chyba, jestli byl ten Mirkuv motor uz nacatej, nebo nejaka zrada v montazi, anebo nakonec jsou italsky motory fakt takovy shity jak se o nich traduje... napriklad Ferrari :lol:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Podle toho, jak mi včera Mirek říkal, tak je to celé nějaké divné. Veškeré dohady a myšlenky jsou podle mě momentálně zbytečné. Nejdřív se musí zjistit, jak se dostalo takové množství vody do oleje a olej do vody. Já jsem to tipnul na přehozené hadice, ale prý to není proveditelné. Až to rozebere, tak se dozvíme víc.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Jak to vubec bylo s tou turbinou? Nebyla ted nove po repasi? Ma tam vodu i olej mohlo se to v loziskach nejak potkat, nebo se voda nikde s olejem pres tesneni nebo nejaky spoj nepotkava? Proc tu vodu neda pryc? Na tak maly turbicko akorat to hreje vodu :?
Nevedel byste nekdo povypravet co se vlastne stalo a co se motorem delo od toho co naposledy bezel relativne v poradku? :iroc:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Turbo po repasi nebylo. Nechával ho jenom přelisovat (otočit). Je otázka, co by to dělalo, kdyby tu vodu z toho turba odpojil. Vím že nad tím uvažoval. Mě hlavně zaráží to množství vody, tam kde nemá být. To by tam nemohlo natéct nějakou desetinovou nerovností, mezi hlavou a těsněním. Za tu chvilku co to měl nastartované určitě ne. To muselo někde téct na plno.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Ivo píše:To by tam nemohlo natéct nějakou desetinovou nerovností, mezi hlavou a těsněním. Za tu chvilku co to měl nastartované určitě ne. To muselo někde téct na plno.
To mas urcite pravdu, podporuje to i tvou teorii se zamenou hadic. Dalsi vec, olejovej chladic nahodou neodpojoval?

Mam asi delsi vedeni, ale nerozumim tomu ze bylo na prelisovani (otoceni)? Co se otacelo kam, loziska naruby? :lol: Kolik to stalo?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Jak pise Ivo, ten motor bezel max. 2minuty na volnobeh a motor byl plny vody. Pres to tesneni se mi to nejak nezda. Ohledne tech hadic, opravdu neni moznost spojit vodu s olejem. Na vsech olejovych hadicich je sroubeni, na sponku je jen jedna a to vytok z turba do vany.
Kazdopadne voda tam natekla obrovskou rychlosti, jako by proudem primo z nejakeho kanalku.

Tak me ted napada, tesneni jsem koupil na Lancia Delta HF Integrale, coz je udajne ten samy motor, jen s jinou klikou (vetsim zdvihem). Mohla by to byt jedna z veci, ikdyz me jeden clovek ujistoval, ze tesneni jsou na oba motory totozne.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Atex píše:Tak me ted napada, tesneni jsem koupil na Lancia Delta HF Integrale, coz je udajne ten samy motor, jen s jinou klikou (vetsim zdvihem). Mohla by to byt jedna z veci, ikdyz me jeden clovek ujistoval, ze tesneni jsou na oba motory totozne.
Pockej ted tomu nejak nerozumim, myslel jsem ze jsi tam daval celokovove tesneni, ktere se vyrabi na objednavku ve specializovane dilne, delaji ho pry podle noveho serioveho tesneni + muzou ti ho udelat vyssi nebo nozsi jak potrebujes. Myslel jsem ze HF Integrale byli jenom dvoulitry nebo i 1.6? Spatne strizene diry v tesneni by to mohli zapricinit, ale tak snad kdyz polozis to tesneni na blok tak vidis jestli jsou vsechny otvory a tvary spravne.

Dopurucuju ridit se pravidlem 3N : Nikdy nikomu never! A kdyz duverujes tak proveruj.

No holt az budes mit hlavu znova dole, tak poradne zreviduj vsechny kanaly a diry, preju at se jedna o operaci nikoli pitvu :)
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Tak to je opravdu k vzteku . Pokud ale voda nenatekla do válců až tak aby to narazilo tak motoru nic být nemusí pokud běžel na volnoběh . Jde o to jaký tlak měla směs oleje a vody hlavně u vaček . Pokud tam tlak byl tak to emulze namaže . Rachot mohly dělat hydrostavy .
Doufejme v "banální" a né drahou příčinu poruchy . Držím palce .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ty jo, to je nepříjemný... Jelikož tomu rozumim jako koza petrželi, tak mě nezbejvá, než popřát objevení banality a dál už jenom zdary :wink:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Minimalne dva dny zabere prace jen to rozebrat, ktere momentalne nemam. Nemam ani cas ani finance, vsechno sem vlozil do predchozich oprav. Takze nejakou dobu to bude hnit v garazi, v techto chvilich nemam ani naladu na stejnou praci, jakou jsem delal doted.

:arrow: Prave jsem vypustil olej a za chvili s usmevem na tvari nalel zpet. Byl absolutne cisty a jeho mnozstvi presne odpovidalo tomu, co jsem tam nalil. Po zbesilem patrani tech zvuku, ktere to zaclo vydavat, jsem nasel plech opreny o rozvodove kolo.
Nicmene voda v chladici je mastna, je mozne ze se dostal nejaky olej do vodnich kanalku pri demontazi/montazi hlavy.

Podrzte mi palce pri druhem znovuoziveni toho hajzla!
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

To mi jako chceš říct, že ta stránka a půl příspěvků byla jenom kvůli toho, že se ti nějaký plech opíral o rozvodové kolo? Tak se zvyšuje návštěvnost tématu :lol: .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ivo píše:To mi jako chceš říct, že ta stránka a půl příspěvků byla jenom kvůli toho, že se ti nějaký plech opíral o rozvodové kolo? Tak se zvyšuje návštěvnost tématu :lol: .
Vypada to tak :lol:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“