Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

blbe je ze takto to zacina. ale tak drzim palec, nechcem prorokovat ale presne viem povedat ako to dopadne a co bude dalej nasledovat, ale nechcem to tu pisat radsej :-D

ale poviem ti len tolko ze zacina dlha saga motorova
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Čmelo dik za ten palec.

po dlouhych radach s mechanikama, motorarema jsme dosli k zaveru, ze bude treba nalit normalni olej. 10W/60 mu nechutna, zdrejmne stejne jako vetsine motorum. Zadne tesneni neunese staly tlak 7baru nebo vice v otackach, jiste si dokazete predstavit co by to casem udelalo s guferama. Tesneni uz je na ceste, na tom nic nezmenim, nakonec jsem si nechal udelat celokovove o tloustce 2,2mm (o 0,2mm vic nez original). Par lidi tohle delalo na dvoulitrovych turbinach, pro zvyseni vykonu, tak aby motor snasel vetsi tlaky od turba. Takze uvidime, dalsi vikend bych to mohl zkompletovat a vyzkouset.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Prevodovka s obrezanou oskou este zije ?
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Trevore, ta oska zajela do klikovky stejne jako u Lada motoru, jen na te Lancii byla dira o neco kratsi. Stejne budu muset sundat prevodovku, protoze ty zvuky co to vydava pri seslapnuti spojky jsou fakt strasidelne.

Edit:

Dalsi fotky z kompletace...

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Snad tedka uz bude hlava v poradku, taky drzim tvemu stroji palec, az to doladis bude hezky brucet. Chystas potom i novy lak a upravu interieru? Jak vidim tu tvoji rozebranou hlavu mam chut tu svou taky rozebrat a znova zrepasovat a hlavne srovnat na freze a udelat si to celokovovy vyssi tesneni.

Nechapu co mate vsichni z tema ridkejma sintetickejma srac.... 10W mate snad nekdo disela ze to tam lejete? :P vyrobce vi nejlip co danemu motoru sedi :P Ja mam teda 10w-40 v motoru taky, ale ocividne mu to neprospelo :( co uz... Ta 60 je v cem jina nez treba 40?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Hlava je hotova, chysta se na spjeni se zbytkem motoru. Ten olej, presneji jake ma jine vlastnosti nevim, kazdopadne tlak oleje byl o 70% vetsi. Jednou mi klesl na 4 bary, ale to bylo po celodennim jezdeni, kdy teplota pomalu stoupla na tech 90°.
Dnes jsem koupil svuj oblibeny olej, ktery jsem take naleval do Lada motoru, Castrol Magnatec 10W/40. Tesneni mi uz doslo, Stalo presne 1000kc.

Fotky z dneska:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Atex, uz sa ani necudujem, ze su tu priecku odrezal, jak som ta vtedy spovedal. Ty tam mas na tej hlave toho nejak vela.
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Lada Rider píše:Atex, uz sa ani necudujem, ze su tu priecku odrezal, jak som ta vtedy spovedal. Ty tam mas na tej hlave toho nejak vela.
Heh, to uz jsem polovinu nesmyslu od tama vyhazel 8)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Atex, inak nemas predstavu co moze byt zle, ked to pri urcitej polohe klapky - ked ju drzim kusok otvorenu, tak tomu zacne drbat a same to pridava a ubera otacky?
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tento problem jsem zatim nemel, nezjistoval, neporadim :-( Koukni na draty od cidel teploty vody.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Ja som uz musel vymenit snimac polohy klapky, lebo bol na hovno. Teraz je akoze viac menej ok, ale robi to to co som pisal. No pozrem to cidlo...

EDIT: Schemu zapojenia tej elektroniky nahodou nemas?
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Lada Rider píše:Schemu zapojenia tej elektroniky nahodou nemas?
Nahodou mam, jedno co mi posilal tady do tematu Ondra07, a jeste jedno jsem taky sehnal. Jen to ted nemuzu nikde najit, zitra se na to kouknu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Taky bych poprosil o schemátko zapojení těchto motůrku... :wink:
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Tohle je snad složitější schéma, než schéma celý elektriky v 01 :mrgreen:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“