diferencial
Moderátor: Moderátoři
diferencial
Zdravím onedlho pridám fotky mojej skládačky alias 06tky no pri skušaní som zistil vadu a počul som že to ide zo stredu a vzdadu niekde a bolo to doslova buchanie čím rychlejšie som šiel tým rýchlejšie aj to buchanie bolo a tak neviem či už difík je v prdely nebo sa dá este zachranit ,každopádne som ju hned odstavil a stojí ,počul som že sa dávaju piliny do difíku aby vznikla tzv. kočonina no neviem neviem prosím poradte ...
Naposledy upravil(a) Fester696 dne ned črc 18, 2010 22:08, celkem upraveno 1 x.
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
pilini do diffu su tak na dojazd domov, mas v tom vobec olej, v tom diffe?? to je prva vec, ked to ide od zadu moze to byt X veci, zle lozisko na poloose, dlhe sroby na zadnych kolesach , krive bubny, kardan.....
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
No kontroloval som olej a ten tam zrejme nebol kedže pri vyšrubovaní kontrolnej šruby netiekol a asi tam aj sotva niečo bolo ,dá sa to ešte zachranit doliatím toho oleja nebo už niečo sa dojebalo ? ozaj a aký presne tam ide olej ? pp90 ? nemám šajnu ,dalej som daval dole koleso a potom ho spetne našrouboval je možne že som ho zle založil ? čo je nepochopitelné ,ako poznám ostatné vymenované poruchy ako si spominal dlhé šruby ? ,krivé bubny ? kardan ?
olej pouze pro hypoidní převody, čili PP90H, nebo jiný specifikace GL-5. Jak moc se to dojebalo bez oleje, toť otázka...
P.S. Kontrolní šroub je ten na boku - zezadu - z toho by nic téct nemělo, protože se napouští olej po jeho spodní hranu. Pokud jsi ovšem nemyslel vypouštěcí šroub - ten dole.
P.S. Kontrolní šroub je ten na boku - zezadu - z toho by nic téct nemělo, protože se napouští olej po jeho spodní hranu. Pokud jsi ovšem nemyslel vypouštěcí šroub - ten dole.
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
čiže ten pp90 je OK ten mám naliat no a s tej kontrolnej šruby čo je vzadu cca v strede nešlo nič no hrozne niečo buchá a ke dnieje to difik tak potom čo sakra kurva čím rychlejšie idem tým rychlejšie to buchanie "to jak ked píchneš pneu v zadu a asi tak to buchá nechapem a pri zaradenej spiatočke to až tak nepočut
PP90 NE! (má specifikaci API GL-4 - pro nehypoidní převody - do rozvodovky se nehodí)
PP90H Ano (má specifikaci API GL-5 - pro hypoidní převody - čili vhodný do rozvodovky)
PP90 není totéž jako PP90H !
Můžeš použít jakýkoliv převodový olej, který má specifikaci API GL-5, ale PP90H je levný a postačí.
Zkus odšroubovat výpustný šroub - co a kolik toho vyteče Olej se nalévá kontrolním otvorem po spodní hranu otvoru. Obsah oleje cca 1,3l
PP90H Ano (má specifikaci API GL-5 - pro hypoidní převody - čili vhodný do rozvodovky)
PP90 není totéž jako PP90H !
Můžeš použít jakýkoliv převodový olej, který má specifikaci API GL-5, ale PP90H je levný a postačí.
Zkus odšroubovat výpustný šroub - co a kolik toho vyteče Olej se nalévá kontrolním otvorem po spodní hranu otvoru. Obsah oleje cca 1,3l
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
zvedni zadek, a zatoč kardanem (popř kolama), pokud pujde zvuk od kol (bubnu brzdy) tak shod kola a poslouchej ještě jednou. Pokud už bude klid máš dlouhý šrouby a chytají o pakny.
Pokud pujde zvuk od difu tak skontroluj olej. Taky muže třeba bouchat kardan.
Pokud pujde zvuk od difu tak skontroluj olej. Taky muže třeba bouchat kardan.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
piliny nedávej, to je pouze folklor, kdysi se takhle "léčily" vychozené dify před prodejem (dubovými pilinami). Když je dif už hodně opotřebený trochu ho sklidní hustší olej nežli je PP 90 ať H či bez H. To je právě bolest všech ojetých aut, nikdy nevíš jak se původní majitel staral o auto a co do něj dvacet let lil.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Fester696 píše:Roman, no ja som tiež dával dole koleso zadné lavé a může bit že to ide aj od kolesa no fak neviem čo mám s tým teda robit ak to je to ?
Ale on mal ten sroub vrazeny v pneumatike, cize po slovensky povedane mal defekt, ale kym bol sroub v diere tak pneumatika drzala tlak a presiel s tym asi 150km a ked mu to dali v servise na zdvihak tak to zbadali.
Roman
Pokud se závada projevila až potom tak není co řešit . ""Mladej silnej"" Přetáhnuls šrouby kol a pravděpodobně se zbodtil disk v místě kónusu pro šroub . Tím pádem šrouby vlezly hlouběji do bubnu a drhnou o brzdové pakny . Nebudeš první ani poslední s touhle "závadou" .Fester696 píše:no ja som tiež dával dole koleso zadné lavé a může bit že to ide aj od kolesa no fak neviem
Oprava je jednoduchá vyměň disk , je neopravitelně poškozen a přitahuj to s citem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!