Příprava směsi
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Příprava směsi
Chtěl bych vyměnit standartní karburátor za čtyřkomorový Edelbrock 1405(600CFM)
Nechat sérivé sací potrubí,ale nevím jestli se tam ten nový karburátor vejde(víko ventilů)?
Použil bych nějakou redukční podložku,aby šel nasadit na sériové sací potrubí.
Rozměry základního karburátoru(podle příručky) 212-150-135 mm.
Rozměry nového karburátoru(internet) 305-279-178 mm.
Samozdřejmě bych zlepšil hoření směsi a výplach válců Irdiovými svíčkami,sportovním filtrem,sportovním výfukem(svody+rezonátor+koncový tlumič+větší potrubí).
Prosím pomozte auto zatím nemám k dispozici-nemohu změrit!!!!
Thanks.
Nechat sérivé sací potrubí,ale nevím jestli se tam ten nový karburátor vejde(víko ventilů)?
Použil bych nějakou redukční podložku,aby šel nasadit na sériové sací potrubí.
Rozměry základního karburátoru(podle příručky) 212-150-135 mm.
Rozměry nového karburátoru(internet) 305-279-178 mm.
Samozdřejmě bych zlepšil hoření směsi a výplach válců Irdiovými svíčkami,sportovním filtrem,sportovním výfukem(svody+rezonátor+koncový tlumič+větší potrubí).
Prosím pomozte auto zatím nemám k dispozici-nemohu změrit!!!!
Thanks.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
příprava směsi
Elektrické palivové čerpadlo by to mělo vyřešit.
Re: příprava směsi
To každopádně, pokud ho použiješ na odsávání benzínu z válců... Na míň než nový Edelbrock (pokud by se ti nepodařilo u nás nějakým zázrakem sehnat lacino použitý...) by tě vyšel párek použitých Weberů, případně Dellorta nebo Solexy, ty jsou ještě levnější. Navíc máš jistotu, že s nimi existuje reálná možnost na úspěšné zprovoznění.patmat1928 píše:Elektrické palivové čerpadlo by to mělo vyřešit.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Příprava směsi
Ty myslíš dva dvoukomoráče??To má skoro každý.Já bych chtěl zkusit jeden čtyřkomorový.
Teoreticky se 1405 nevyplatí,protože by do motoru šlo asi třikrát více paliva než normálně,takže nevim jestli by to zapalovací svíčka vůbec zapálila.
Leda použít menší karburátor asi 500CFM a troch ho přiškrtit.Třeba Edelbrock 1404(cena je mezi 270 až 430 dolary , 5670-9000 kč.Takže skoro dražší než celé auto.
Přemýšlel jsem o zvýšení přísunu vzduchu,protože to bude potřeba.Turbo na ladu nemá cenu,ani kompresor(příliš drahé úpravy a motor na to neni stavěný+malé zvýšení výkonu).
Turbo se spíše hodí na silná auta,např Dodge Viper(z 500 koní na 1000 pomocí dvou turb).
Co takhle nějaký nasávač,nebo dokonce scoop,ale je tu problém,že půjde do motoru za stání málo vzduch a za jízdy zase moc(zvířený vzduch).
Nevim co s tim sáním????
Teoreticky se 1405 nevyplatí,protože by do motoru šlo asi třikrát více paliva než normálně,takže nevim jestli by to zapalovací svíčka vůbec zapálila.
Leda použít menší karburátor asi 500CFM a troch ho přiškrtit.Třeba Edelbrock 1404(cena je mezi 270 až 430 dolary , 5670-9000 kč.Takže skoro dražší než celé auto.
Přemýšlel jsem o zvýšení přísunu vzduchu,protože to bude potřeba.Turbo na ladu nemá cenu,ani kompresor(příliš drahé úpravy a motor na to neni stavěný+malé zvýšení výkonu).
Turbo se spíše hodí na silná auta,např Dodge Viper(z 500 koní na 1000 pomocí dvou turb).
Co takhle nějaký nasávač,nebo dokonce scoop,ale je tu problém,že půjde do motoru za stání málo vzduch a za jízdy zase moc(zvířený vzduch).
Nevim co s tim sáním????
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Směšovací poměr benzínu se vzduchem je přibližně 1:14, takže ti nějaké iridiové svíčky moc nepomohou. Nasávač je hnedle jenom pro dobrej pocit, aby měl nějakou užitnou hodnotu musel by být přes celou haupnu a to by zase zvýšilo odpor....
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
patmat1928, s těma dvojitejma webrama by jsi měl tyk 4 klapky, jednu na valec..
další věc je že nejde ani tak o množství, ale o teplotu nasavaného vzduchu..
nemluvě o tom co je to za napad bastlit nějakej 4 klapkovej karbec na saní pro 2 klapkovej??.. už i tak je tvar sání celkem na nic a co tam bude dělat směs když ti to pujde z velkeho prostoru do maleho prostoru a pak teprv do valce??. stejně by bylo vhodné udělat větší kanaly a popřipadě i ventily, ten karbec opravdi řeš až nakonec až na to bude motor připravenej..
další věc je že nejde ani tak o množství, ale o teplotu nasavaného vzduchu..
nemluvě o tom co je to za napad bastlit nějakej 4 klapkovej karbec na saní pro 2 klapkovej??.. už i tak je tvar sání celkem na nic a co tam bude dělat směs když ti to pujde z velkeho prostoru do maleho prostoru a pak teprv do valce??. stejně by bylo vhodné udělat větší kanaly a popřipadě i ventily, ten karbec opravdi řeš až nakonec až na to bude motor připravenej..
To myslíš vážně ?patmat1928 píše:Co takhle nějaký nasávač,nebo dokonce scoop,ale je tu problém,že půjde do motoru za stání málo vzduch a za jízdy zase moc(zvířený vzduch).
Nevim co s tim sáním????
Přesně tak . Ale i kdyby byl přes celou kapotu tak by požadovaný přetlak nepřinesl .Stanley__001x píše:Nasávač je hnedle jenom pro dobrej pocit, aby měl nějakou užitnou hodnotu musel by být přes celou haupnu a to by zase zvýšilo odpor....
Patmat - Než tady psát kraviny - přečti si základky na fyziky
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
A co 2 obycajne webre/ozony/solexy na sacich potrubiach z lady oky (2valec). Som zvedavy ako by to islo...samozrejme nie na seriovom motore, ale na motore s upravami.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Nakonec jsem zjistil,že do Lady prostě čtyřkomorový karburátor nepude a nepude,protože by ani nenastartovala(obrovské kvantum paliva a hodně málo vzduchu).Ale nevzdávám se.Starej karburátor bohužel vyměním asi za dvoukomorový.
Ale né ledajaký.Žádný Weber nebo Solex,ale poctivou americkou sílu Holley 2300(0-7448).
Má průtok 350CFM,ale když ho přiškrim tak by to mohlo už nastartovat????Nebo ne???
Ale né ledajaký.Žádný Weber nebo Solex,ale poctivou americkou sílu Holley 2300(0-7448).
Má průtok 350CFM,ale když ho přiškrim tak by to mohlo už nastartovat????Nebo ne???
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Příprava směsi
Hlavně se mi jedná o VÝKON,VÝKON a zase VÝKON,proto jsem tam chtěl čtyřkomorovej karbec.
Nechci tam dávat žádnou chcíplotinu od ŠKODY(hlavně Favorit-elektronicky řízený karburátory jsou největší SHIT!!).
Jen chci vědět jestli ten Holley ten motor nepřechlastá.
Ten karbec je dělanej na závodní motory a tušim na motory o objemu 3500 cm3.
Novej stojí asi 6000 kč + náporový scoop(klapky) asi 3500 kč.
Weber 40 dcoe nebo 45 by mě vyšel asi na 5000-10000 kč,takže docela pálka.
Nechci tam dávat žádnou chcíplotinu od ŠKODY(hlavně Favorit-elektronicky řízený karburátory jsou největší SHIT!!).
Jen chci vědět jestli ten Holley ten motor nepřechlastá.
Ten karbec je dělanej na závodní motory a tušim na motory o objemu 3500 cm3.
Novej stojí asi 6000 kč + náporový scoop(klapky) asi 3500 kč.
Weber 40 dcoe nebo 45 by mě vyšel asi na 5000-10000 kč,takže docela pálka.