Stmívač přístrojového štítu
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Dobre, tusim som aj takuto odpoved ocakaval , ale ked tak spatne rozmyslam, na ten on/off system som si uz tak zvykol, ze mi vyhovuje viac asi ako to postupne ztmievanie (tie 4w ziarovky sa podla mna neoplati mat slabsie ako na plny vykon alebo rovno vypnut) .... ale ked ma unudi tak aspon viem ze to rovno vymenim
Je možné, že v reostatu bude jen vadný kontakt na jedné straně odporové dráhy a šlo by to relativně snadno spravit, ale to se pozná, až se reostat vymontuje ven. Nejlepší je jít cestou nejmenšího odporu a vyměnit to hned.
Já teda mám podsvětlení prakticky trvale na plno a ještě bych si třeba i přidal, kdyby to šlo. Jen pokud jedu delší dobu pozdě v noci mimo obce, tak si podsvětlení trochu stáhnu.
Já teda mám podsvětlení prakticky trvale na plno a ještě bych si třeba i přidal, kdyby to šlo. Jen pokud jedu delší dobu pozdě v noci mimo obce, tak si podsvětlení trochu stáhnu.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám ve svým 4W žárovky a i v noci bych často přivítal silnější svit (třeba bude stačit po dvou letech opět vyměnit žárovičky ) ... a to už jsem reostat nahradil propojkou. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´